Oh ik bedoelde ook helemaal niet dat je het nu al moest zeggen hoor seepje Stel je voor dat je het nu zegt en dat jullie over twee of drie weken toch te horen krijgen dat een kindje het niet heeft gehaald? (gaat natuurlijk niet gebeuren, je krijgt eind januari gewoon twee super mooie lieve en gezonde kindjes) Maar stel dat dat zou gebeuren, dan zou je dan weer aan haar uit moeten leggen dat het er toch maar een is.. Zou dus inderdaad lekker nog even wachten Jmay, hoe is het verder behalve de moeheid? Ik liep net in de stad en had opeens mega honger!! Echt monsterlijke honger.. Zeg tegen mn zusj: we moeten echt NU wat gaan eten.. Dus die kijkt me verbaasd aan: we hebben net gegeten?! NOU EN?! HONGER!! Broodje van de bakker bart was heerlijk trouwens En Moes: dikke knuffel!! Is absoluut niet leuk.. zeker niet als het al zo lang duurt Zijn jullie al langs de huisarts geweest? Dat mag geloof ik als je al langer dan een half jaar bezig bent he..
Ik heb trouwend dit aangemaakt: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/524447-zwanger-worden-tussen-de-20-25-2-0-topic.html#post17295263 Dan zitten we niet steeds onze zwangerschapsverhalen te dumpen op het zwanger worden forum.. Ergens misschien niet heel leuk voor de dames die nog aan het proberen zijn..
Ik heb nog geen tijd gehad om jullie stukjes te lezen, maar wilde toch de uitslag van vanmiddag even laten weten... Inderdaad zeer duidelijk PCOS. Donderdag telefonisch contact met de huisarts voor hoe nu verder.
@ indy; hopelijk kan ik snel meedoen in de 'nieuwe groep' . Wij zijn toen we 12 mnd aan het proberen waren naar de huisarts geweest. Hij adviseerde me een aantal mnd te temperaturen om te kijken of ik een eisprong heb. (Aangezien ik een regelmatige cyclus heb en ik bijna iedere maand mijn eisprong voel was ik hierover wat geirriteerd..). De huisarts had een soort van afspraak met de gynaecoloog dat ze pas mensen doorverwijzen na 1.5 jaar, waar hij nog aan toevoegde dat ik nog tijd genoeg had omdat ik pas 24 ben. Ook hier heb ik lichtelijk geirriteerd op gereageerd, wij kiezen hier toch bewust voor ?! Zaad van mijn vriend is wel onderzocht, was helemaal goed. Maargoed nog een paar maanden tempen en hopen dat het niet meer nodig zal zijn om een afspraak te maken.
Seepje: Super gefeliciteerd met je 2 beebjes! Onwijs leuk voor jullie!! Indy: Wat is je test mooi opgelopen meis! Dat moet wel een super goede zwangerschap worden Ik moest stiekem een beetje lachen om je honger-verhaal. Weet je zusje dat je zwanger bent? JMay: Wat fijn dat het goed met je gaat! En wat gaat het hard zeg! Mariëlle: Stom dat je cyclus zo kort is weer! Ik kan me voorstellen dat je er een beetje moe van wordt. Dit helpt natuurlijk ook niet met zwanger raken! Goed van je dat je een afspraak bij de ha hebt gemaakt, ook al duurt het nog lang. De eerste stap is gezet! Mofantje: Balen! Ben het wel met Mariëlle. Weet je wat het is, ieder probleem is een probleem op zich en het kan altijd erger. Maar op dit moment zit jij hiermee en is dit vervelend voor jou. Misschien toch nog eens de ha bellen? 50 dagen is natuurlijk niet echt normaal.. Sanne: Vervelend dat je deze diagnose hebt gekregen . Dat is natuurlijk niet bepaald wat je wilt horen. Aan de andere kant lijkt het me wel geruststellend dat je weet wat er aan de hand is en dat ze je nu gericht kunnen gaan helpen. Maar goed. Het lijkt me alsnog een rotbericht. Hoe voel je je erover? Moess: Dikke knuffel! Heel begrijpelijk dat de teleurstelling steeds groter wordt.
Ha, nee mn zusje weet van niks.. Maar zat terug te denken en we hadden nog geen half uur daarvoor uitgebreid geluncht.. dus misschien heeft die nu wel een vermoeden want er was eigenlijk echt geen excuus om honger te hebben Moes: Wat vervelend!! Wat een onsympathieke reactie ook zeg Alsof jij minder graag een kindje wilt dan iemand van 35 die al een jaar bezig is.. Echt heel raar. Hoop inderdaad ook dat het niet nodig is om een vervolgafspraak te maken, maar anders over twee maanden in elk geval een doorverwijzing.. Sanne: Balen! Maar ook wel duidelijk wat er is.. En volgens mij met medicatie goed iets aan te doen.. Dus dat is dan misschien weer positief?
Bedankt koekeboeroe!! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/524462-b-onregelmatige-cyclussen-kinderwens-b.html Dames ik heb een nieuw topic gestart om met anderen in contact te komen die ook zulke onregelmatige cyclussen hebben. Misschien dat mofantje daar ook mee komt kletsen? Ik blijf hier ook meekletsen hoor. This hier veelste gezellig haha. Maar vind t fijn om met mensen dr over te hebben die t zelfde hebben en die misschien tips hebben of al een paar stappen verder zyn als mij. liefss
Sanne het is jammer , teleurstellend,spannend etc. Omdat je het graag zelf wilt doen je wilt samen Zwanger raken zonder al dat gedoe.Maar ik zelf vind het toch wel prettig dat alles nu in de gaten word gehouden , het geeft je toch iets meer zekerheid. Ik hoop dat je hier wat aan hebt
Ben een beetje laat vandaag, maar heb alles terug gelezen, hoop dat ik niks ovee het hoofd heb gelezen, het is natuurlijk al laat, haha! Mofantje; Bah dag 50 al, vanaf wanneer ben je gestopt met de pil? Marielle; je bent net als ik, in het bellen naar de ha, ook ik schuif het op de lange baan, terwijl je toch zeker alle reden hebt om te gaan!! Seepje; Tuurlijk is het even schrikken. Maar natuurlijk is het ook een enorme blijdschap. Paar weken terug kreeg mn schoonzus ook te horen dat ze zwanger van een tweeling was, haar vriend was zo overdonderd dat hij de weg naar huis niet meer wist, haha! Moes: wat balen meid, op naar de volgende ronde, is altijd een deprimerende dag dan he!! Sanne; Bah dat is vervelend om te horen, maar dan kunnen ze je nu wel gericht gaan helpen! Dat is dan wel weer positief Ik zal morgenochtend als ik de moed vind de (vreemde) huisarts bellen en dan toch maar de grote stap zetten naar een definitief antwoord. 11 dagen over tijd dan.
Net gelezen in je topic, wat een verhaal. Ik hoor daar nog niet echt thuis denk ik maar zou best kunnen dat dat nog komt. De meeste hier zijn al veel langer gestopt met de pil als ik. Nu 2 maanden vandaar dat ik zeg dat ik wil niet klagen. Mijn vriend vind trouwens dat ik de ha moet bellen want ik ben ook af en toe ineens draaierig. Mijn standaard antwoord is ach ontpillen schat.
Mofantje; richt je op jezelf, jij worsteld met een lange cyclus. Stel je gaat naar de dokter zou ook jij eerst moeten temperaturen endergelijke. Voordat je eens echt word geholpen ben je ook al weer een poos verder! hier vanochtend de ha gebeld, kan morgenochtend terecht!
Idd ontpillen kan heel lang duren en kan je lichaam flink van inde war zijn. De ha zal nu niks doen ik zou als ik jou was gaan Tempen of ovu testen gebruiken en als na 4-5 maanden blijkt dat je geen eisprong hebt de ha vragen voor advies Misschien zegt ie dat je nog langer moet wachten maar.miss kannal een beetje helpen
Bedankt voor jullie adviezen. Ik weet dat de dokter niks doet dus als ik al bel gaat het om draaierig ivm dat ik altijd hoge bloeddruk had. Ik ga nog niet temperaturen of iets dan ben ik er nu al zo veel mee bezig. Ik wil juist afwachten en relaxen dus ik lees lekker mee en verder word ik weer stiller.
Sanne: Oh wat balen zeg Gelukkig weten ze nu wat het is en kunnen ze je helpen maar het is niet het nieuws wat je wil horen natuurlijk. Miloena: Fijn dat je zo snel terecht kan! Hier: Ik ben gisteren aangereden. Auto sloeg een weg in en zag mij waarschijnlijk niet en beukte tegen mij in en reed daarna gewoon door. Fiets kapot, en ik ook haha. Ik was blij dat ik toch maar besloot mijn helm op te doen.. Had het kenteken gezien dus ik ga vandaag aangifte doen. Kwam ik gister thuis, belde vl op dat hij ook aangereden is, hele achterbumper eraf. Dus ik helemaal in shock. Gelukkig is hij ok, verzekering betaald gelukkig de schade maar het is wel even schrikken. Tjonge, kan het een keer goed gaan?
Goed dat je moed verzameld hebt! En fijn dat je snel terecht kan.. Hopelijk dan morgen middag al een hele leuke bloeduitslag Zelf zonet voor t eerst mn maag geleegd in de bosjes.. want was zoontje naar de gastouder brengen. Gelukkig wel wezen lopen omdat ik me extreem draaierig voel. Op de fiets en zo'n acute aanval was niet goed gekomen.. Dan was zoontje met fiets en al in de bosjes gekukeld Maarja, ergens ook wel geruststellend om klachten te hebben natuurlijk.. Jemig melliemuis!!!! Niks ernstigs hopelijk? Wat enorm schrikken zeg!!! Hoop echt dat het vanaf nu meezit. En inderdaad aangifte doen hoor, extreem asociaal om je niet even te helpen!
Melliemuis dat is inderdaad schrikken zeg! En uit ervaring kan ik na vorige week zeggen dat er vooral een hoop geregel en tijd in gaat zitten. Sterkte meis!! Mofantje/miloena na de uitslag van gisteren kan ik alleen zeggen dat ik heel blij ben dat ik mijn gevoel gevolgd heb met betrekking tot het bellen van de huisarts. Dit is dan ook mijn tip voor jullie.. Laat je niet afschepen als je gevoel zegt dat dat niet goed is! Nani bedankt voor je peptalk! Het is inderdaad zoals je zegt ik ben opgelucht dat ze iets gevonden hebben, want nu kunnen we gericht in actie komen? Loopt alles bij jou via de huisarts of gynaecoloog? En kun je me iets vertellen over de eerste stappen die gezet gaan worden?
@ mellie muis jeetje!!! Wat erg zeg , ik hoop echt dat ze wat met je aangifte gaan doen , en wat een aso hij kon je heus wel even helpen want het was duidelijk Zijn schuld. @sanne graag gedaan hoor, bij mij loopt alles bij de fertiliteitsafdeling in het ziekenhuis . Eerst sturen ze je naar de gynaecoloog en als het goed is zal ze je doorverwijzen naar een fertiliteits afdeling , Ze zullen eerst een intake gesprek met je houden en dan zal je regelmatig naar het ZH moeten voor echo's om je eiblaasjes te meten en om je cyclus te volgen en als dat dan is gebeurd gaan ze een behandeling met je bespreken. Er gaat wel wat tijd in zitten maar uiteindelijk is het wel waard.