Ze wouden mij eerst een kuur geven om een menstruatie op te wekken , maar ik mocht het uiteindelijk niet hebben omdat ik trombose gehad heb. Dus het zou best kunnen dat jij het ook krijgt het heet provera volgens mij en daarna gaan ze denk ik starten met clomid om een eisprong op te wekken.
Ik leef nog haha. Heb een paar goede schaafwonden en mijn rug heeft een opdonder gehad. En mijn helm is kapot dus ik had echt een engeltje op mijn schouder gok ik. Ook aangifte gedaan bij de politie, kenteken doorgegeven en zij gaan camerabeelden bekijken (de overload aan cameras in dit land heeft gelukkig nog zijn goede kanten haha) Maar om het goed te maken heb ik volgende week een afspraak met mijn baas voor een eventuele loonsverhoging. Kan ik weer sparen voor een nieuwe fiets hahaha.
Pfffff sinds de echo maak ik me zoveel meer zorgen :O elk pijntje in mn rug of buik en ik schiet in de stress. Morgen even rustig aan doen want ik merk aan alles dat ik teveel wil
Snap ik wel hoor seepje.. Dat zal de hele zwangerschap waarschijnlijk zo blijven Eerst hoop je op een positieve test, dan wil je graag een kloppend hartje zien en denk je daarna geruster te zijn.. Vervolgens wil je graag over de magische 8 en 12 weken grens zijn zonder bloedverlies omdat de kans op een miskraam daarna zoveel kleiner is.. Dan denk je: als ik schopjes voel dán ben ik er wel gerust op.. Vervolgens leef je toe naar de twintig weken echo. Dan wordt je met een beetje pech bang voor vroeggeboortes en denk je: als ik 26 weken ben dan doen ze bij een bevalling tenminste alles om mn kindje in leven te houden.. Dan heb je de dertig weken grens waarop je kindje bij vroeggeboorte al betere kansen hebt om te overleven, dan de vijfendertig weken grens waarvan je hoort: als t dan geboren wordt zijn er bijna geen complicaties.. Toen ging ik toeleven naar de 37 weken grens omdat je dan thuis mag bevallen en daarna las ik een interview van een vrouw wiens kindje met 39 weken en 5 dagen opeens overleden was in haar buik en toen was ik niet eens gerust totdat de bevalling voorbij was. (drie keer raden, daarna las ik iets over onregelmatige ademhaling bij babytjes en sid Dus de eerste drie dagen en nachten volledig wakker gebleven om maar te checken dat ie adem haalde) Als het al zo erg was bij een kan ik me werkelijk niet eens voorstellen hoe het voor jou moet zijn Zeker met twee kindjes en dan de opmerking over dat vruchtzakje.. Dus ik snap precies dat je je bij elk pijntje zorgen maakt hoor meid! Het deprimerende is alleen: t gaat niet meer over Zelfs nu check ik elke avond nog even voor t slapen gaan of ie de deken niet over zn hoofd heeft getrokken en of ie nog wel ademt Ben er nog steeds niet gerust op.. en dan moet ik m straks alleen achter laten op school, alleen naar school laten fietsen en op een gegeven moment zelf uit laten gaan als ie een jaar of vijftien is Zwangerschap en ouderschap is super mooi maar ook echt horror Ik probeer mezelf gewoon voor te stellen over een bepaalde tijd en dan stel ik me voor dat ik op dat moment terug denk aan nu.. Toen ik zeven weken was en bloedverlies had probeerde ik voor te stellen hoe de twintig weken echo zou zijn, dat ik dan gerust zou zijn en zou lachen om mn ongerustheid over dat beetje bloed.. En toen ik al die gruwelijke verhalen over doodgeboren baby's las (tip: lees zulke verhalen gewoon niet als je zwanger bent...) stelde ik me voor hoe ik borstvoeding zou geven met een gezond kindje en zou denken: wat dom ook om zoiets te lezen, wat dacht ik? En al die dingen zijn uiteindelijk ook zo gegaan Hopelijk bij jou ook!!
Sanne; ja morgenvroeg eindelijk een afspraak hoop dat ik morgen meteen de bloedtest mag. Maar dat zal wel een speciaal bloedprikmoment weer zijb. Melliemuis; Wat een rampdebiel!! Gelukkig valt de schade aan jou mee, maar roch schrik je je natuurlijk helemaal rot! En wat vreemd en toevallig dat het bij jou een je vriend tegelijk gebeurde? (Ruzie met iemand, grapje, haha) Gelukkig heeft je baas het wel een beetje goed kunnen maken!!
Daar heb je denk ik ook wel gelijk in Indy, hoewel ik als ik 'niets' voel totaal niet paniekerig ben. Uiteindelijk kwamen mijn heftige buikkrampen door wat anders, maar als je dat op voorhand niet weet Ik kijk echt uit naar 21 juli, en ben dan ook heel benieuwd hoe ze gegroeid zijn etc. We hebben het gisteren de kleine verteld, en toch ook maar direct dat het er 2 zijn, als het wel mis mocht gaan (gaan we niet van uit, alsjeblieft niet) zien we dat dan wel weer. Haar reactie? Ze was dolblij hoewel ze 1 meer dan genoeg had gevonden... Tsja.... Ze hoopte dan maar dat het zusjes waren want een broertje wilde ze absoluut niet want jongetjes waren stom. En als er een meisje kwam moest het roos en wiet heten. Toen hebben we haar even uitgelegd dat er 50% kans is op meisjes maar dat wij toch echt de namen bepalen. Jongensnamen hebben wel al, heel vlot gek genoeg, en voor de meisjesnamen twijfelen we nog heel erg
Oeh leuk zeg seepje!! Ik ga verder even niet reageren.. laatste (allerlaatste) dag om aan mn scriptie te werken, als ik er vandaag geen voldoende van weet te schrijven moet ik het hele onderzoek van een jaar volgend jaar weer opnieuw doen. Enorme stress dus! Echt niet normale stress En straks komt een mevrouw van MvM op bezoek.. Vorige keer was de mvm test het eerste waardoor ik vermoedde dat het een miskraam zou worden, dus zie nu enorm op tegen die test gek genoeg.. Ben vandaag dus alleen maar gestresst en onaardig.. Morgen hopelijk weer beter Hoe gaat het met de rest vd meiden? Miloena vandaag langs de huisarts toch??
Test deze keer beter maar nog steeds niet dat de T streep net zo veel knalt als de C streep Word hier dus echt enorm onzeker van Heb de vorige en deze samen op de foto..
Wat is het gezellig hier! Ik ben zelf 21 jaar en ook getrouwd. Het is echt fijn dat ik niet de enige ben die graag een kindje wilt op zo'n jonge leeftijd. Dus wij zijn nu ook bezig. Maar zoals meerdere meiden hebben gehad raak je soms wel echt teleurgesteld als de test negatief is. Dan blijf je kijken naar die testen... Ik heb ook nog de pil geslikt dus dan kan het meestal ook nog iets langer duren. Ik heb nu wel tekenen dat ik denk, ik zou weleens zwanger kunnen zijn. Opgeblazen gevoel, lichte hoofdpijn, snel moe, en rugpijn, eigenlijk geen trek in eten maar als ik begin zit er haast geen stop op. Ik heb een extra gevoelige zwangerschapstest gekocht van zwanger en kies, daarmee kun je al 6 dagen voor je periode testen..iemand hier ook ervaring mee? Alle meiden succes!!
Ik snap dat je onzeker bent, maar de test ziet er mooi uit vind ik. Komende dagen rustig aan doen. En als je er zelf fijner bij voelt nog een keer testen over een paar dagen.
Snap je onzekerheid maar mijn test wat net zo licht meis. Probeer te relaxen hoe lastig dat ook is nu Ik heb geen 1 test gehad die mega donker was. Als ik jou was zou ik ook met jezelf afspreken dat je stopt met testen anders word je helemaal onzeker en gek
haha je hebt gelijk hoor Jmay Maar heb er net toch een gedaan.. Ben super blij want vorige zwangerschap (miskraam) bleef de cb steken op zwanger 2-3 (ook toen ik al dik zes weken zwanger was..) Dus vanaf nu stop ik met testen Hoe gaat het met je Jmay??
@indy; dat is nog eens een fijne cb test!! Ja ben vanochtend bij de ha geweest, ik krijg volgende week nog een dokters zs test en meteen ook een echo, stel ik ben wel zwanger dan zou ik dan 7 weken zwanger al zijn!
Maar vandaag dus ook al een test gehad? En daar al een uitslag van??? Ik vind dit echt spannend haha Hoop zo hard voor je dat je al lekker bijna zeven weken zwanger bent!!
Nee geen bloedtest gedaan. Hij vond het nog te vroeg dus nu moet ik een week afwachten en dan doen we urinetest en echo. Bloedprikken dus nog niet. Dankjewel indy hoop het ook echt enorm, niks liever!
Miloena dat is wel spannend allemaal! Ik kan nu in ieder geval uit ervaring zeggen.. Een echo valt reuze mee! Ik vrees dat er namelijk bij mij nog vele zullen volgen. Indy ik snap je ongerustheid, maar voor een leek ziet die test er toch echt heel goed uit! Zie nu pas je tweede test van CB.. Wauw!! Helemaal happy denk ik? Ik heb vandaag contact met de huisarts gehad over hoe nu verder en de gynaecoloog neemt binnenkort contact op voor een afspraak. Ik ben benieuwd.
@indy kijk dat is een mooie test !! nu niet meer testen he haha Ja gaat goed, alleen onwijs mega moe pff dat is echt heel irritant. Mijn dochter en ik slapen op de dagen dat ik niet werk uit tot half 10 en dan gaan we vaak om half 1 weer slapen tot een uur of 4 haha ben echt blij dat ze zo goed slaapt anders was ik echt een zombie ! Kan niet wachten tot de eerste echo, duurt zo vreselijk lang pff met 12 weken pas nog 2 weken wachten