Ja dat is waar, wel raar 44 dagen was deze cyclus, het is nu wel doorgezet! Ik wacht het af en ga donderdag misschien alsnog wel voor de echo
Balen Miloena Aan de andere kant wel weer fijn dat je nu gewoon verder kan, dat wachten is natuurlijk ook niks.
Mariëlle? Hoe is het bij de dokter gegaan? Miloena: Balen dat het toch heeft doorgezet Als ik jou was zou ik donderdag toch gewoon gaan hoor. Je zou toch denken dat het een reden heeft dat je lichaam nu zo gek doet. Al is het maar voor je eigen gemoedsrust. Seepje: Mooie buik!!! Ik ben jaloers hoor!
Wat is het rustig hier! Hoe gaat het met iedereen? Ik bleef nog steeds positieve ovulatietesten krijgen en had ik gister ineens een knaller van een test haha. Dus gister nog even verder geklust haha. Zo even kijken of de testen alweer aflopen. Ook stond ik gister onder de douche en tijdens het wassen begonnen mijn tepels ineens pijn te doen. In mijn instantie heel vreemd want sinds mijn borstverkleining 5 jaar terug heb ik nooit gevoel terug gekregen in mijn tepels en onderkant van de boobies. Dus ik vanochtend voor de zekerheid nog even een zwtest doen en die was gewoon hartstikke negatief natuurlijk. Ik ben ineens heel blij met pijn in de boobies haha, krijg mijn gevoel terug!! (beetje tmi misschien maar ik ben blij haha)
Marielle; ook ik ben erg nieuwschierig; hoe is het gegaan meid?? Koekeboere: ik ga mijn cyclus nu weer even afwachten, doet hij weer gek dan maak ik opnieuw een afspraak, maar wil ook niet om de haverklap bij de ha staan. En stel ik liet de afspraak wel staan dan kwam ik met ja ben ongesteld geworden. Met een potje ochtendurine met bloed (haha dirty, sorry) en een echo wat gepaard gaat met mn ongi haha. Ik wacht het wel weer af! Zoals de dokter zei ik moet het los laten
Begrijpelijk Miloena! Jammer alleen dat dat loslaten zo moeilijk is hè? Wie weet gaat je lichaam nu wel opeens meewerken. Daar hopen we dan maar op Ik zit nu denk ik 10 of 11 dpo. Eergisteren had ik opeens roze afscheiding en gisteren wat waterig rood bloed (wel licht). Dus ik dacht dat ik ongesteld zou worden. Hup (mini)tampon erin gedaan en verder gewerkt. Uiteindelijk was de tampon niet eens half vol en nu verlies ik geen druppel bloed meer Had ook al een week ongi krampen en die zijn nu ook weg.. Sinds eergisteren ook af en toe duizelig (ook na het eten). Heb ik nog nooit gehad! Ooooh, wat kan je jezelf gek maken! Ik wacht nog even af of ik toch nog ongesteld wordt en anders misschien toch een testje wagen. Hoe is het met jullie allemaal? Iedereen is zo stil! Gaan jullie nog iets leuks doen nu het zulk mooi weer is?
Miloena: Knap dat je het toch af heb gezegd! Ik snap je wel hoor, dat onzekere is gewoon zo k*t! Hopen dat het een one-off is en dat je gewoon weer een normale cyclus krijgt deze maand! Koekeboeroe: Spannend hoor! Wanneer hoor je ongesteld te worden? Hier zijn mijn ovulatietesten weer negatief. Dus meer kan ik nu niet doen haha, we hebben het elke avond veel te laat gemaakt. Dit weekend word het hier heel warm maar het gaat (ofcourse) ook weer veel regenen. Dus het word weer een weekend thuis denk ik. Leren voor mijn rijlessen waar ik volgende maand mee ga beginnen (linkerkant van de weg *slik*)
Aanstaande zondag zou ik ongesteld moeten worden, dus dat schiet al op. Spannend ook bij jou Mellie! Nu die wachtbank nog zien door te komen. Jullie hebben er in ieder geval alles aan gedaan, haha!
Koekeboere; Tsja die dokter kan het makkelijk zeggen van het loslaten he, maar heb de afspraak los kunnen laten, hahaha! Was het maar wat makkelijker. Maar ooit mogen we van geluk spreken! Kan het innestelingsbloed zijn geweest? Klinkt wel veel belovend! Stiekem al een testje gewaagd? Ben erg benieuwd, en hoop echt dat jij deze week al van geluk mag spreken en je een knaltest in je hand mag hebben! De duimen draaien voor je meid! Melliemuis; jaa dat is indd even afwachten, hoop dat mn cyclus gewoon weer normaal gaat doen! Hopen bij jullie op een plakbeebje dan! Haha het klussen is het ergste nog niet! ohh wat spannend van je rijlessen, had je in Nederland je rijbewijs al gehaald? Of is het ook nog eens voor het eerst rijden! Spannend hier het weekend ook erg warm weer voorspeld, echt blij dat ik van 7-17 mag werkn onder genot van airco, haha! En vandaag lekker wezen varen en ons hudge zwembad opgezet in de tuin. Kan ik mooi na mn werk een lekkere frisse duik nemen! Genot! En jij/jullie?
Miloena: Heb nog geen rijbewijs, nee. Ik heb het heeeel lang uitgesteld. Wel 2 keer gezakt voor mijn bromfietscertificaat hahaha. Dus dat word lachen (en duur) Vandaag kreeg ik ineens hele vreemde krampjes en mijn borsten doen zo'n pijn! Ben nu 5-7 DPO (ga uit van 5) dus erg vroeg voor symptomen, het kan nog wel spannend worden. Heb mezelf voorgenomen niet te testen tot volgende week maandag. Heb ook nog wat duurdere testen en die doe ik alleen als ik een tuurtest heb Maar ik ben zoooo ongeduldig!! Kan in ieder geval teren op het feit dat ik vandaag een 10% loonsverhoging heb gekregen! Dat maakt mij dan weer heeeeul gelukkig.
De testen blijven negatief en ik heb geen symptomen, dus ik denk dat die 3 druppels toch mijn menstruatie was. Heel gek, maar ook wel eens lekker om niet leeg te lopen Vandaag laatste dagje gewerkt, morgen lekker op vakantie. Heerlijk 2 weekjes naar Zuid Spanje. Vl is ervan overtuigd dat daar onze baby gemaakt wordt (roept hij al maanden, haha). We gaan het zien Ik heb daar geen internet dus ik zal de komende 2 weken niet online zijn hier! Hoe is het met jou Mellie? Al meer symptomen? Spannend hoor! Miloena; lief dat je voor me hebt geduimd. Hoe is het bij jou nu? Fijne avond meiden!
Oh balen Koekeboeroe! Hopen dat het raak is tijdens de vakantie! Hier nog steeds krampen alsof ik ongesteld moet worden. Stiekem ff een supergoedkope dipstick gedaan (2 voor £1) en die was natuurlijk negatief. Ook ben ik heel moe en werd ik vanochtend misselijk wakker, hoop dat er wat inzit! Fijne vakantie meid! Stuur je wat zon hierheen? Vriend maakte gisteravond zo'n leuke opmerking. 'Las gister dat vrouwen tijdens de bevalling vaak in hun moedertaal lopen schreeuwen en schelden, moet ik een tolk meenemen?' Ik zei dat ie maar ff een cursus Nederlands moest doen haha
@koekeboere; Balen, volgende ronde beter! Zijn je vruchtbare dagen in je vakantie? Vaak werkt het wel he op vakantie, dan ben je er minder mee bezig en is het sneller raak! Ik duim opnieuw voor je dat je zwanger mag terug komen, haha! Maar allereerst een hele fijne vakantie meid! Lekker genieten!! Melliemuis; Ahh spannend! Is het een 1dags rij cursus dan? Ohh gefeliciteerd loonsverhoging is nooit verkeerd, haha! Melliemuis, hoop voor jou op een plakbeeb!! Dat zou toch geweldig zijn! Hahahaha en ja misschien kan hij beter de moedertaal ook even niet horen,haha! Hier gaat het goed. Ons teleurstelling eindelijk kunnen verzetten en al volop aan het klussen. Haha nog onnodig. Ik ga het deze maand los laten. Volgende week lekker een weekje duitsland lekker genieten van (nog) ons tweetjes!
Ik ben vanochtend heel brutaal geweest en getest. Had er helemaal niks van verwacht maar er is echt een heel licht tuurstreepje!!
@melliemuis.. laat ons mee turen! hihi @miloena, have fun! vaak hoor je dat mensen dan juist zwanger raken he op vakantie hihi. @koekeboere geen internet? heerlijk toch haha! lekker van genieten meid.. en 3 druppels.. das toch geen menstruatie lijkt mij.. misschien is dat t laatste of tussentijdse bloeding? sorry dames dat ik niks heb laten horen. had er even geen behoefte aan. er speeld hier vanalles af.. maar dat maakt ook niet uit ik krijg gewoon 28 aug inwendigonderzoek en mn man 7 aug zaadonderzoek. dus is allemaal afwachten maar eerste stap is voor ons allebij gezet en daar ben ik al erg blij mee. op dit moment zit ik op cyclusdag 17 ofzo.. dus is al weer langer als mijn laatste. wil dit weekend wat leuks gaan doen. naar een pretpark of zwembad dus hopen dat mn cyclus ook wat langer duurd als 20. verder iemand nog vakantieplannen? wat erg he van het vliegtuig. Mijn schoonzus haar nicht zat er in met haar man en kindje van 1. ik ben van de week naar schiphol geweest om een bloemstuk neer te leggen. bah wat verschrikkelijk allemaal verder heb ik niet zoveel nieuws. wij pas vakantie in week 35 en 36.. dus nog 4 weken strijden haha! Heb gisteren vast contract gekregen dus ben helemaal blij! geen 2 banen meer. gewoon 1 eindelijk vastigheid. wat is t allemaal warm he. pfffff. niet uit te houden met werken. hoe is t met de zwangeren? liefsss en nogmaals sorry voor dit late antwoord.!
De test staat in de tuurtestentopic, zoals ik zei, je ziet het niet op de foto, in het echt is ie iets duidelijker maar nog heel licht haha.