Marielle: Goed bezig!! Hopen dat het sowieso nog even een goede week zo blijft natuurlijk! Net te horen gekregen dat mijn tante onverwachts zwanger is en op dezelfde dag uitgerekend is als ik voor mijn miskraam Heb het maar niet tegen haar gezegd maar dat zou apart zijn geweest! Mijn nichtje/neefje de zelfde leeftijd als mijn kind haha.
Oke gefeliciteeerd. Wel moeilijk ofniet? Zag gisteren ook weer 1 met zo'n toeter. Haha ik dacht dat wil ik ooooook!! Hahaha
Echt moeilijk vind ik het opzich niet. Ben juist heel blij voor haar! Ze heeft zo'n 7 jaar geleden haar zoontje verloren aan een superzeldzame chromosoomafwijking, ik gun het haar als geen ander. En ja buiken zie ik ineens ook overal. Ben dan maar een klein beetje jaloers haha.
ik ben sinds vandaag lid hier. ik ben 24 jaar en hebben besloten om voor ons eerste kindje te gaan. ik ben in de eerste week van de pil gewoon gestopt. 2 dagen later had ik mijn menstruatie al wat nu bijna afgelopen is
Oh oke, hopelijk zal je goed nieuws krijgen... ! Er zal wel een reden voor zijn, je heb sommige die hele lange rondes hebben en andere die korte hebben (liever korte dan lange natuurlijk ) Ja, nu 5 dagen overtijd... had de eerste dag overtijd al testje gedaan en die was negatief dus heb ik het helemaal van me afgezet ... Dan denk ik van ja, m'n maandstonden zijn niet echt regelmatig dus het kan nog komen... Had vrijdag hevige steken in mijn buik en lage rugpijn dus ik dacht ze zullen nu wel gaan komen... En nu plots is die pijn weg...
Welkom bloempje. Dat het maar snel raak mag zijn! Vanmiddag een echo gehad. Heel bijzonder weer. Perfect gegroeid en stront eigenwijs, nu al want samen op de foto willen ze niet haha. Druk schoppend en zwaaiend, dat wel. Tevens vandaag begonnen met elke week een buikfoto
Ik zit nu op dag 36 ... Als ik ze vrijdag nog niet heb zal ik nog eens testen... Voor de zwangere, wat waren jullie eerste symptomen?
Wow Seepje, Prachtige foto's! Ik las net dat je zwanger bent van een tweeling, mooi zeg! Hoelang was je aan het oefenen tot je zwanger was? Valt het zo mee met twee?
Zo, net toch weer een bende ovulatietesten besteld, ga dat dus ook nog maar een keer doen. Ze zijn hier zo goedkoop. Keek net even in Nederlandse webwinkels en mijn god wat zijn die dipsticks duur in NL!! Dus als iemand wat geld wil besparen moet je de dipsticks halen via Amazon UK, zelfs de verzendkosten vallen heel erg mee. Je hebt hier 30 dipsticks voor ongeveer 10 euro incl. verzendkosten naar nl
Ahhh goed bezig Marielle!! Ook nog geen tekenen van een ongi? Mijn eitje is al onderweg. Heb al een donkere streep op mijn ovulatietest (nog lang niet positief hoor) en een beetje vruchtbaar slijm (yuk). Word weer een korte cyclus denk ik Wat is het hier stil trouwens, bijna iedereen zwanger en wij zitten hier nog een beetje hahaha.