Mag ik ook aan het lijstje toegevoegd worden? Nog niet begonnen, maar over twee weken is m'n spiraal eruit!
NOD LIJSTJE: 13 augustus Miloena 25 augustus Melliemuis - Ronde 2 30 augustus Onlyymariellee ??? Sofieah Bloempje1989 Koekeboeroe Sannee006 Nani1 Goudlokje1 Mofantje Liefebeess - Ronde 2 Mandy3 - Ronde 5 Nog niet begonnen Happy91 IlonavanH90 ---------------------------------------- ZWANGER Indy22 Seepje (tweeling)
Ik ben al doodzenuwachtig voor het verwijderen van m'n spiraaltje! Laat staan voor het zwanger zijn zelf!!
Oh ja! Sorry lees het nu lijkt me ook erg spannend.. Had het ook met het slikken van m'n laatste pil. Zo definitief dan! Heel fijn gevoel vond ik het
@ilona : let op dat de eersts keer seks zonder spiraaltje best heftig kan zijn. Niet dat het direct raak is maar vond het een gek idee. Nu ik zwanger ben vind ik dat zenuwslopender dan zwanger worden. Vooral omdat ik nog geen dag het eerste trimester uit ben of aan de antibiotica zit vanwege blaasontsteking en aan de darm stimulerende middeltjes want die doen echt niets meer... maar verder mag ik niet klagen en wil vooral meegeven geniet ervan!
@Mandy3; voor ons ook! super spannend. @Seepje; het lijkt me echt zo bijzonder om 2 kindjes in je buik te hebben! Dat was zeker wel een bijzonder moment dat jullie dat te horen kregen of niet?
NOD LIJSTJE: 13 augustus Miloena 25 augustus Melliemuis - Ronde 2 30 augustus Onlyymariellee - Ronde 7 ??? Sofieah Bloempje1989 Koekeboeroe Sannee006 Nani1 Goudlokje1 Mofantje Liefebeess - Ronde 2 Mandy3 - Ronde 5 Nog niet begonnen Happy91 IlonavanH90 ---------------------------------------- ZWANGER Indy22 Seepje (tweeling)
Lieve meiden, Ilona; haha alsnog wel romantisch toch, zon mooi bos rozen( wat voor kleur danook) Melliemuis; spannend van je vriend! Maar hopen dat je niet hoeft te verhuizen. Dat is dan voor jou weer helemaal opnieuw opbouwen dan of niet? Hoe gaat het verder met je?? Happy en Mandy; Welkom! Voor mij ronde 9 4 dagen overtijd, nog niet getest! Hopen dat het raak is. Geen rood heeft hoop
Mandy; ik ga vandaag of zondag testen, maar wachtte het eerst even af. Misshien werd ik wel snel al ongesteld, dan is het zonde te testem
Nou ook ik heb getest hoor, maar na de teleurstelling heb ik weer spijt! Dus negatief ben nu 18 dpo zou de ongesteld heid toch moeten komen toch?