Marielle; Geniet van je vrije weekje meid!! En alvast gefeliciteerd voor jou en manlief!! Mell; hoe gaat ie met jou? Voel je je lichaam veranderen? Voel je je al echt zwanger! Ben nog steeds ontzettend blij voor je meid, het is je echt gegunt! Mandy; iedereen is hier niet meer zo actief geloof ik, dus het valt niet op dat je even rustpauze van hier nam haha!
Gefeliciteerd JMay!! Wat super leuk! En Marielle, lekker genieten inderdaad! En gefeliciteerd met jullie jubileum
Wauw Jmay wat leuk, gefeliciteerd!! Mandy; al eens langs de ha geweest, je cyclus nu al 120 dagen dat is niks aan!! Marielle hoe gaat ie meid?
Ohh en mandy wat toevallig zie dat we tegelijk zijn begonnen aan een eerste kindje. Hier ook november 2013
Ja wat leuk toevallig! Hopelijk snel raak, m'n geduld raakt op Hihi Ben inderdaad al bij huisarts en gynaecoloog geweest, maar niets afwijkends te vinden.. Vandaag een beetje bloed, dus hopelijk zet het door!!
Goed! Heel leuk weekend gehad. lekker geshopt in venlo. Erg mooi daar morgen weer naar huis.. dinsdag onderzoek En woensdag lekker naar hotelletje Heerlijk!
@Mandy; aah balen meid!! Kunnen ze je ongesteldheid niet opwekken? Als het zo lang duurr is niet leuk meer toch!! @ Marielle; Heerlijk vooruitzicht meid! Ohh venlo leuk! Veel ingekocht? Lekker evem zo gezellig samen weg en dan ook woensdag nog weg, waar gaan jullie dan naartoe? Geniet er van meid! En succes dinsdag, hoop dat ze je goed kunnen helpen! Liefss
Hey meiden! Ik ben hier al ontzettend lang niet meer geweest, sorry daarvoor. Vanuit hier even een korte update van mij.. Ik ben vorige week gestart met de eerste ronde Clomid en vandaag had ik de eerste echo om te zien of dit aan zou slaan. Ja hoor!!! Twee goede eitjes zelfs!!! We zijn echt ontzettend blij en wilden dit goede nieuws wel even met jullie delen. Vanavond aan de klus en hopen dat het voor ons direct raak zal zijn. Hoe is het met jullie allemaal?? Ik ben benieuwd!
Aardig wat geshopt ja! Haha mooi centrum daar he nou ik ben gisteren gebeld dat ze een overboeking hebben pfff Zouden naar fletcherhotel met zwembad suana zwembad alles dr op en dr aan. Had er zo zin in mjaa ze hebben geen passend alternatief. Nou kom net van huisarts baarmoeder en eileiders zijn bekeken en alles is goed de vraag is of ik een eisprong heb maar mag pas over 7 maanden terug komen.