Marielle; Succes morgen meid! Stormpy; Hee meid, welkom, jeetje wat een lange rit al langer dan 2 jaar aan het wachten! Waarom wil/wou het niet lukken? En vanaf wanneer zit je aan de clomid? Vaak slaat die behandeling wel gauw aan en is het snel raak, hoop dat dit in jou geval ook zo mag zijn! Lismam; Jaa had hem toen net geopend, maar is een beetje dooie boel, haha! Ohh bah wat naar dat je zo misselijk bent. Ik heb alleen maar last van kokhalzen en opboeren verder gelukkig niet misselijk of overgeven!
Hee Dankje. Jaa duurt al lang mjaa er is niet echt een reden alles is goed zowel bij mij als bij mijn man. Dus een beetje apart. Heb in oktober 50mg gehad en net eind november 100mg. Eitje was gister 18 dus hij is er bijna. En je leest inderdaad vaak als het aanslaat dat het meestal snel raak is dus ik hoop het zo! Zie trouwens dat jij zwanger bent leuk hoor gefeliciteerd! Is het je eerste kindje?
Wat vervelend! Hopelijk slaat het gauw aan mag jij ook eindelijk zeggen dat je zwanger bent! Ja is ons eerste kindje!
Bloeduitslag was niet goed. Te weinig progesteron. Ik heb wel een eisprong maar heel erg laat. 3 dagen voor mijn menstruatie pas. Dus 2e helft van cyclus is niet goed. Nu clomid gekregen om eisprong eerder op te wekken zodat me cyclus normaal loopt. vandaag beginnen. zat precies goed in mn cyclus dus gelijk starten. Dinsdag weer terug komen voor echo, en dan weer hetzelfde als toen. Om de 2 dagen terug komen. Wel kans op meerdere eitjes. Bij 3 of meer eitjes mogen we niet onveilig doen. Ze vinden risico te groot. Vandaag was er weer 1 die zwanger was 23 weken en ze alle 3 heeft verloren.. dat wil je ook niet. dus afwachten of het aanslaat.
Marielle: Dat is toch ook wel fijn nieuws, meid! Je weet waar het nu aan ligt en er word wat aan gedaan. Ik ga heel hard voor je duimen dat het snel raak is!!
Marielle; Wat goed nieuws aan de ene kant meid, hopelijk is het meteen de eerste ronde raak! Hoeveel mg clomid krijg je
Hier gaat het goed hoor, ben weer lekker fit! Baby is heel druk en schopt constant tegen mijn buikwand, heel apart! Maandag heb ik mijn 20-weken echo, de zenuwen moeten nog komen haha
@Onlymarielle wanneer heb je dan de fm? Of heb je dat niet. Clomid slaat gauw vaak aan dus ik duim voor je! Hier alles goed morgen termijn echo Melliemuis; spannend mel, jij doet wel de medische 20 wekenecho?
Haha geen idee. Moet om de 2 dagen langskomen voor inwendige echo. Wel 2 eiblaasjes aan het groeien.. laatste periode erg druk geweest. mn opa ging erg hard achteruit en is woensdag overleden. vandaag begravenis gehad. Hoe ia het met jullie.. ook zo rustig hier
He bah, gecondoleerd Marielle! En sterkte de komende tijd! Al mooie eitjes kunnen spotten met de clomid?
Thankssx Ja 2 eiblaasjes.. 23 dec had k weer echo en toen was mijn eisprong al geweest. Nu voor 5 maand clomid meegekregen.
Wat een rust.. sinds gisteren zo last van mn borsten. Nog nooit gehad zo. en moee... pff! Hoe is het met jullie?