@ Jmay, als je er recht op had kan je het alsnog krijgen! (helaas werkt dat andersom hetzelfde.. zij hadden berekend dat ik recht har op zorgtoeslag wat achteraf blijkbaar niet zo was.. moet nu dus een heel jaar zorgtoeslag terugbetalen ) Maar je moet morgen gewoon even bellen met ze, dan kunnen zij wel vertellen hoe je dat alsnog terug kan vragen. Weet in elk geval zeker dat dat kan. En Cinnn heftig zeg!! Hoop echt voor je dat het negen maanden pijnvrij is, en misschien daarna wel een blijvende verbetering ofzo. Wel echt een bikkel dat je dan gewoon aan het pijnlijden bent voor the greater good Hoop dat je heel snel zwanger bent!! En voor de dames die kunnen testen of bijna kunnen testen: Jullie laten het toch wel weten zodra je iets weet he? Merk dat ik nu al gewoon zenuwachtig ben voor jullie haha! Ik moet nog wel drie weken wachten voor ik kan testen denk ik.. Maar verwacht eigenlijk dat ik gewoon ongesteld wordt Maar he, wie weet!
Ja idd bizar toch dat ze dat zo doen.. ik moet eerst nog wachten op mijn eitje en dan pas wachten tot ik kan testen , lijk wel een eeuw te duren
Ik kan de 12e testen, het ene moment denk ik jaaaaaa ik ben zwanger en het volgende denk ik, heb nergens last last van
Nog 5 daagjes Lynnetje! Bij jou zouden inderdaad al symptomen kunnen zijn. Bij mij nig niet . Kan dus nogniks voelen .. Heb sinds gisteren steeds menstruatieAchtige buikpijn. 6 dagen naar eisprong nog maar, als ik forums daarover af lees zou het kunnen , maar een dag naar mijn echo gelijk innesteling .. Dan hadden ze vast wel iets kunnen zien 😜
@spannend, had je een inwendige of uitwendige echo? Ik weet namelijk dat als je zo'n 5/6 weken zwanger bent ze de baby alleen kunnen zien met een inwendige echo.. dus de kans dat ze nu iets hadden kunnen zien is wel heel erg klein. Hier vanmorgen bij het afvegen wat roze bloed, ik hoop zo dat ik niet ongesteld ga worden. Zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn of is dat te vroeg/laat denken jullie? Mocht ik zwanger zijn zou maandag of dinsdag de innesteling plaats hebben gevonden.. maar ik lees soms ook dat vrouwen op de dag van hun menstruatie nog een innestelingsbloeding hebben. Het zou in ieder geval wel heel vroeg zijn voor m'n menstruatie want die zou ik eigenlijk woensdag pas moeten hebben.
Hoor erg vaak dat een innestellingsbloeding vlak voor de menstruatie is. Spannend dus 😀 duim voor je. Had een inwendige echo. Zullen ze vlak voor de innesteling niet kunnen zien dat de baarmoederwand iets anders is?
Spannend NElisabeth! Het kan een late innesteling zijn! Hopelijk zet het niet door!! @Spannend03, het is heel goed mogelijk dat ze nog niets gezien hebben, terwijl er wel wat zit!
Hallo, Ik ben 21 Jaar en gister mijn laatste pil genomen. Mijn vriend en ik gaan voor ons eerste kindje!
@spannend ja dat is irritant he mijn cyclus word nu steeds korter,,was bij mijn dochter ook zo 36-34-32-31-30-29 - en toen was ik zwanger hihi @Luna93 Welkom! wat leuk, hopelijk is het snel raak
Ik hier ook op het wachtbankje... Mij ei kan as maandag zijn, maar ook pas woensdag of donderdag.. In elk geval volgende week! Nog steeds rare gespannen borsten, heb ik nog nóóit gehad rond dit tijdstip van cyclus... Elizabeth wat spannend houdt je ons op de hoogte? Spannend ik hoop dat ze iets over het hoofd hebben gezien bij je... Welkom Luna!!
Welkom! @jmay. Hopelijk gaat het nu weer zo bij je dan.aangezien je nu al op 29 dagen zit. Dan zou je dus snel zwanger zijn 😇 haha.
Welkom Luna!! Ik zit ook op het wachtbankje.. Grr!! Vorige maand was het heel vaag! Had mijn eisprong gevonden door middel van ovulatietesten! Toch kreeg ik pas na 3.5 week mijn regels.. Nu ben ik ook weer met de ovulatietesten bezig & ze worden iedere dag wat donkerder, maar nog geen knaller.. Ben dus benieuwd hoe me cyclus deze x is!
Nou dames, ik heb getest vanmorgen. Maar niks helaas. Vraag me af of ik de test niet verpest heb. Heb na het dippen de test even rechtop gehouden zodat het sneller ging , maar toen was het 1 roze vlek ik beide vakjes . Toen het eindelijk weg getrokken was stond de controlestreep er wel gewoon. Maar in het eerste vakje zag ik bijna niks. Heb nu net sensitesten besteld. Die kunnen tenminste 4 dagen voor nod. Word vervolgd dus @Jmay Dat is echt zielig zeg Een paar weken later en dan was het waarschijnlijk wel goed gegaan.. In Nederland 'redden' ze de kindjes volgens mij ook pas later in vergelijking tot andere landen. Mijn nicht woont in het buitenland en haar tweeling is met 24 weken geboren. En wonder boven wonder hebben ze het beide gehaald. Ze zijn laatst alweer 10 jaar geworden. Het jongetje heeft een bril en gehoorapperaatje en meisje heeft niks. Verder zijn ze kerngezond. Ze hebben in hun eerste levensjaar wel meerdere operaties moeten ondergaan. Dat dan weer wel. Maar het blijft bijzonder.
Klopt in nederland was het eerst vanaf 26 weken en sinds kort wordt er vanaf 24 weken actief geprobeerd om kindjes in leven te houden. Daarvoor helaas nog niet Terwijl ze in engeland volgens mij soms bij 22 of 23 weken al echt hard voor kindjes vechten! Welkom trouwens luna Wat leuk dat jullie nu al voor een kindje gaan! Ik hoop voor je dat het snel lukt, maandje ontpillen en dan zwanger ofzo Ik zit ook nog op de wachtbank hoor.. Op de een of andere vreemde manier mn ei nog niet gevonden (zit al op dag 17 van mn cyclus.. heel vreemd). Dus begin bang te worden dat die poging van laatst zinloos is geweest Maar ik wacht gewoon braaf af, we zouden toch pas volgende maand echt gaan proberen. Jammer noushka! Hopelijk heb je gewoon te vroeg getest met een test die niet gevoelig genoeg was.. Benieuwd wat de sensi testen zeggen! En grappig dat jouw cyclus steeds korter wordt jmay, heel handig als je aan het proberen bent haha! Kan je als het niet is gelukt snel door naar de volgende ronde. Hier lijkt ie dus helaas weer langer te worden.. Vorige maand 26 dagen, wat voor mijn doen heel kort is maar nu dus op dag 17 nog steeds geen eisprong. Ben dus bang dat ik weer richting de oude vertrouwde cyclus van 35 of 36 dagen ga