Welkom Luna, leuk dat jullie ook vroeg aan de kindjes willen! En balen zeg Noushka.. gewoon nog even wachten en over twee dagen weer testen? Hier heeft het bloedverlies niet doorgezet, het is dus niet m'n menstruatie. Ik hoop echt heel erg dat het een innestelingsbloeding was, nog een paar dagen wachten tot ik kan testen.. zooo moeilijk!!
Balen noushka ... Zou idd over twee dagen nog eens proberen. Spannend Nelisabeth !! Ben super benieuwd !! Wanneer ga je testen ook al weer ?
Spannend elisabeth! Lijkt me niet dat je na 24 dagen al ongesteld word toch? Heb zelf overigens alleen bij de eerste zwangerschap een innestelingsbloeding gehad, De andere keren niet. Die ene keer was het licht roze/rood bij het afvegen alleen.
@Jmay, ik weet ook niet of ik het wel vol ga houden hoor.. ga het liefst morgen al testen maar denk echt dat dat nog veel te vroeg is.. -.- @Noushka, ik ben inderdaad nog nooit ongesteld geworden na 24 dagen dus zou wel heel vreemd zijn, het kortste is 27 dagen geweest, maar het heeft ook echt helemaal niet doorgezet. Bij mij was het ook lichtroze en inderdaad alleen met het afvegen.
ja dat is nog te vroeg, zeker als je ervan uit gaat dat het wel een innesteling is geweest.. zou ieder geval wachten tot maandag wel spannend hoor !
Spannend nelisabeth! Vanaf je innestelling groeit het hormoon toch! Zou 6 of 7 dagen na de innestelling dan testen 😇
Ja precies, ik ga proberen het in ieder geval uit te houden tot maandag en het liefst gewoon afwachten tot woensdag, dan zou ik ongesteld moeten worden en zou ik 5 dagen na de innesteling zitten, mocht dat het zijn in ieder geval. @Spannend, hoe gaat het nu met jou en je buik? Is alles weer rustig?
Nig wel erg past van een harde buik maar de pijn is gelukkig weg. Erg raar was dat ineens. Mijn eetlust is ook weer terug gelukkig . Morgen weer proberen te werken. Ben benieuwd of het vol te houden is. Volgende week naar de reumatoloog en gynaecoloog dat is wel spannend 😇
Hoi Luna93, welkom bij het clubje! Hier ook weer een berichtje van mijn kant! Ik word een beetje gek geloof ik... Ik gebruik nu een paar maanden de app van Fertility Friend en dat gaat top met temperaturen en hij heeft ook steeds gelijk gehad met mijn ei en wanneer mijn ongie zou komen. Nu snap ik er dus helemaal niks meer van, nu op dag 18 (inmiddels 19 geworden haha) en hij heeft sinds dag 12 continu een "eisprong gevonden" mijn temperatuur is nu al 3 keer behoorlijk gedaald en de dag erna weer fiks omhoog gegaan... Hij berekent het nu ook steeds opnieuw en snap echt niet meer waar ik aan toe ben. Wat bizar dat je temperatuur ineens zo raar kan doen he....? Heeft 1 van jullie dit ook weleens meegemaakt? Geen idee of jullie temperaturen natuurlijk mijn vriend en ik raken er ook een beetje in de war van als het gaat om onze avonturen zegmaar.... Heb nu sinds 2 dagen ook redelijk gevoelige borsten, al weet ik dat dat bij mij vrij weinig zegt want dat schuift steeds op.... Ik moet morgen nog temperaturen maar misschien halen jullie hier iets uit op? Hij gaf een streep op dag 12, 14 en 16 en ik denk dus morgen ook... Dus dat word 4x?!?!
@SD6 ik heb dat deze maand ooj 2 keer gehad, zit altijd rond 36.4/36.5 en 2 keer ineens op 26.2 als ik t goed zeg (uit mn hoofd) en na de 3e keer bleef mn temp hoog en dus mn eisprong gehad. ik krijg mn temp kaartje niet via FF gemaakt dus kan hem je niet laten zien. spannend voor je! ik heb me trouwens laten vertellen als ke 3 dagen achter elkaar wen hogere temp hebt is de eisprong geweest
He, wat vreemd.. Ik temp niet, dus geen idee wat het betekend maar ik zou denken omhoog is eisprong.. Dadelijk ben je zwanger van een drieling!! Of je bent wat grieperig.. Maar dan is de daling weer heel vreemd. Ik heb geen idee maar ergens lijkt het me wel goed En Elisabeth, ik vind het echt heel hoopvol klinken!! Vreemd om een lichte bloeding te krijgen zo vroeg die niet doorzet.. Ik heb me laten vertellen dat het bloed niet meteen hoeft te komen na de innesteling, dus als je bloed kan de innesteling al eerder zijn geweest. Bij mijn vorige zwangerschap had ik een bloeding toen ik net zeven weken zwanger was. Schrok me rot want dacht dat het mis ging maar de verloskundige zei dat het waarschijnlijk nog bloed was van het innestelen Benieuwd hoe lang je het vol kan houden zonder te testen haha! Ik ben daar nooit goed in Maar ik ga t hier goed in de gaten houden, ben heel benieuwd! Hier trouwens vanochtend mn eisprong! Dus misschien dat die ene onveilige poging van twee of drie dagen terug dan toch zin had Vast niet, maar het is een leuk idee dat er misschien misschien iets kan gebeuren!
Ik temp ook niet dus daar heb ik geen verstand van hihi @indy klussen dus ! Of kan dat niet vandaag ?
@SD6, ik ben helaas ook nog niet begonnen met temperaturen dus kan je hier helaas niet mee helpen =( voel je je wel helemaal goed, niet grieperig ofzo? Waardoor je temperatuur misschien wat aan het schommelen is? @Indy bedankt voor je comment, stelt me toch wel een beetje gerust haha, al moet ik zeggen dat ik er nu wel echt steeds meer op ga hopen dat ik echt zwanger ben en dat mijn lichaam me nu niet gigantisch voor de gek houd. Ben bang dat ik heel erg teleurgesteld ga zijn als ik wel ongesteld word. En inderdaad zoals JMay al zei, flink aan de klus als jullie de mogelijkheid hebben!
Lynnetjee & Indy, wat raar inderdaad he, haha een drieling zou ik wel wat minder leuk vinden in dit geval dan een vierling want ik had gelijk... 36.8 vanmorgen... Je temperatuur moet inderdaad 3 dagen hoog blijven en daarom berekende hij in de eerste instantie dag 12 maar het lijkt een beetje op hol te slaan! Misschien wilde mijn eitje steeds springen maar dacht hij : nee wacht, toch nog even niet! Hahaha. Ohja, Indy, "ze zeggen" dat zaad soms wel tot 4 dagen in leven kan blijven, dus wie weet! Je leest ook vaak van vrouwen dat ze het die maand niet meer verwacht hadden en dan bleek het toch ineens raak te zijn haha!
Wat een spanning hier ineens allemaal. Super leuk! Heb even een heel ander vraagje. Heb vandaag en gister echt hele dag continue weeige buikpijn. Voelt echt als een menstruatiebuikpijn. Geen pijn maar gewoon beetje vaag en zeurend. Alleen is het niet echt helemaal in mijn onderbuik maar meer rond mijn navel of zelfs ietsje hoger . Herkent iemand dit? Kan dat van je baarmoeder komen zo hoog ?
Hi meissie, zelf denk ik aan je darmen, je baarmoeder zit net boven je schaambeen dacht ik maar wie weet....! Mijn darmen hebben me ook al meerdere malen voor de gek gehouden..... Ik hoop dat ik ongelijk heb hahahaha, jij houdt je forumnaam wel in eer he... Jij houdt het ook lekker spannend!
Ik las over je berichtje heen!!! Ik zit nu wel te denken aan dat ik gisteravond behoorlijk de diarree had, misschien is dat het??
@SD6, dat zou misschien kunnen inderdaad, misschien is er iets waardoor je lichaam een beetje van slag is en je temperatuur daardoor ook? Hier toch weer wat bloedverlies en voel me ook wat kramperig in m'n onderbuik, ben bang dat het misschien toch m'n menstruatie is? Ben daarbuiten ook heel erg moe en een beetje misselijk, maar heb ook echt continue honger en als ik dan wil gaan eten heb ik niet zo'n trek meer.. ik heb echt geen idee wat er aan de hand is, haha. Misschien morgen toch maar een testje wagen? >.<