Zwanger worden tussen 20 - 25 jaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Maantje555, 4 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Zal voor je duimen Elisabeth !

@sd6 hihi niet bewust hoor 😜
    Buikpijn is nu wel naar onderen getrokken met kleine steekjes rechts onderin. Voelt gewoon alsof mijn menstruatie eraan komt heel raar.
    Dat naar boven toe voelt meer als een uitstraling ofzo .
    Achja naar gewoon even afwachten .

2. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    @Nelisabeth
    Spannend zeg ! Ik heb nooit bloedverlies van te voren zeg maar..als het een beetje is begint het dezelfde dag nog helemaal.

Hier familie reünie gehad..blij weer thuis te zijn was een lange en drukke dag z'n 60, mensen pff.
    Kleine meid zo lekker naar bed en dan ga ik heerlijk relaxen

3. NElisabeth

NElisabeth Actief lid

30 aug 2013
    164
    0
    16
    Beverwijk
    @spannend dankjewel! Word nu toch wel heel erg nieuwsgierig, haha.

@JMay, ik heb ook nog nooit gehad dat ik bloedverlies van tevoren had. Als dat al zo is word ik inderdaad dezelfde dag nog ongesteld of 's morgens als het 's avonds laat is. Heb het nooit een paar dagen van tevoren. Maar vind het ook wel een beetje vreemd dat ik het nu al twee dagen achter elkaar heb :( weet niet of dat wel zo'n goed teken is.

4. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ik heb echt geen flauw idee.. kan ook zo zijn dat je menstruatie minimaal is deze maand.
    kan van alles zijn ! haha stomme lichamen van ons.
    hoop natuurlijk dat het gewoon een goed teken is

5. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Misschien toch maar een testje wagen Elizabeth, ik ben nu wel heel nieuwsgierig. Het kan inderdaad heel goed een nestelingsbloeding zijn geweest, vooral omdat je schreef dat het bloed roze was/is?

Hierzo rustig.. Nog steeds die gekke gevoeligheid in mn borsten, maar dat zal wel niets zijn. Vanmorgen moest ik heel vroeg op, vroege dienst, en in de auto was ik ineens zó misselijk, dat ik voor de zekerheid het raampje open heb gedaan. Het was maar een vlaag en ging ineens over. Ik denk moeheid, ik heb erg veel gewerkt deze week.

6. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    @Kangerootje
    vervelend zeg van die misselijkheid !
    zie dat je je ei nog moet krijgen of klopt je banner niet ?

hier helemaal rozig achter m'n laptop , het was daar zo druk en warm binnen !
    wel lekker gegeten maar niet zo heel veel want er was voornamelijk alleen maar vis en daar hou ik niet zo van.

7. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Jmay --> Ja mn banner klopt wel... Moet mn ei als het goed is maandag krijgen (vlgs cyclus 28 dagen) maar bij mij is ie vaak wel een paar dagen later. ;)
    Vind het ook maar raar... Hihi kan me voorstellen dat je nog helemaal rozig bent!! Vervelend he als het ergens te warm is dan raak je echt in een soort van roes

8. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ja pff kreeg er rode wangen van haha !

Oh toch wel haha , ja dan zou het nog geen zw symptoom kunnen zijn die misselijkheid .

ik wacht ook nog geduldig op mijn ei, we hebben besloten deze maand geen ovu testen te gebruiken, ik voel mijn ei tenslotte dus dat scheelt

stil hier vanavond, iedereen uit of aan het bankhangen denk ik :)

9. NElisabeth

NElisabeth Actief lid

30 aug 2013
    164
    0
    16
    Beverwijk
    @Kangerootje, vreemd inderdaad dat je die symptomen hebt, vooral omdat het nog voor je eisprong is.. kunnen dus nog geen zwangerschapssymptomen zijn. Rot lichamen ook.. houden ons altijd zo voor de gek >.<

@Jmay, balen is dat dan als er niet echt rekening gehouden wordt met wat mensen wel/niet lusten.. Ik ben vegetariër en heb ook zo vaak problemen met uit eten gaan/etentjes.

En het is hier inderdaad rustig.. we zijn hier The Voice UK aan het kijken, dat hoort erbij als je een Engelse verloofde heb geloof ik ;) haha, not that I mind, at all.

10. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Hihi inderdaad onze lichamen houden ons echt voor de gek. Wie zijn wij, slechts een wandelende doos hormonen.
    Idd rustig zaterdagavondje hier... ;) Gaar op de bank!

11. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ja dat is wel vervelend maar ach, ik heb met het avond eten toch nooit zulke grote trek.

Morgen hebben we in de ochtend nog een verjaardag en daarna gaan we nog even wandelen op het strandje en in het bos .. schijnt morgen super weer te worden !

haha ja dan moet je wel he !

12. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hier nu pas terug van een iets te gezellige verjaardag haha !!
    Wel leuk om wat terug te kunnen lezen!
    Heb braaf voor de zekerheid geen wijntje genomen &#128519;

13. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Oh goed bezig spannend;)

En ben heel benieuwd naar Elisabeth en Noushka! Zijn de sensi tests er al Noushka?

En wat Elisabeth beschrijft klinkt voor mij wel als zwanger! Maar je lichaam kan je zo voor de gek houden... Maar ergens zou ik denken dat het toch wel een testje waard is!

Ik hoop nergens op deze maand, vriend was weg vannacht voor werk dus geen klussen rond de eisprong haha:p Dus voel ook nog geen behoefte om te testen (kan ook nog lang niet) Volgende maand echt proberen!

Wat wel echt raar is, ik ben nu een maand gestopt met borstvoeding geven en gister begon mijn borst dus opeens weer echt te lekken.. Sorry voor het vieze verhaal:p Echt super raar! Maarja, zal ook te maken hebben met die gekke hormonen..

Veel plezier allemaal vandaag met het mooie weer! Wij ook lekker naar buiten vandaag, dus radiostilte vanuit het noorden;)

14. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Heb even terug gelezen. Spannend zeg, allemaal weer in onzekerheid.

Ja, de sensi tests zijn er al.. Gisteren meteen 1 uit de verpakking getrokken en vanochtend met ochtend urine. Maar helemaal niks :(:( Voel me in één keer ook niet zwanger meer.
    Heb al 2 weken rare ong krampen, samentrekkingen en weet ik veel wat. Waar komt dat vandaan als ik niet zwanger ben :(. Inderdaad zeg, die lichamen van ons ook :x.
    Maargoed, rekening houdend met een cyclus van 36 dagen is mijn nod pas woensdag 19 maart. Het KAN nog komen, maar heb er niet zoveel vertrouwen meer in.

Fijne zonnige dag iedereen!

15. NElisabeth

NElisabeth Actief lid

30 aug 2013
    164
    0
    16
    Beverwijk
    Gister avond toch ongesteld geworden denk ik, al ben ik er nog niet helemaal zeker van. Er is meer bloed dan dat er de afgelopen twee dagen was maar nog steeds heel weinig als ik kijk naar hoe m'n menstruatie normaal gesproken verloopt. Toch even een testje gedaan en die was natuurlijk omo wit. Ben dus meteen maar begonnen met temperaturen, maar wat me opviel is dat m'n temperatuur nog best wel hoog zit, op 36,9 normaal gesproken zit ik zo rond de 36,4 en dat vind ik toch wel een beetje vreemd. Ik blijf het in ieder geval allemaal in de gaten houden en blijf mijn temperatuur gewoon nemen deze maand.
    Baal toch wel een beetje :(

16. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Balen meid! :(
    Is het bruin bloed? Soms komt mijn ongesteldheid ook lang op gang en ben ik de eerste 3 dagen heel ligt ongesteld. Maar dat is dan wel bruin bij het afvegen.

17. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Aah balen zeg :
    Zou nog even een test doen maar als die negatief is zou ik er idd vanuit gaan dar de ongie is gekomen :(

Hier vannacht m'n kleine meisje alles onder gespuugd zo sneu...ze heeft nog nooit gespuugd ja als baby wel veel melk vanwege haar reflux en KMA maar zulke grote mensen spuug nog nooit.
    Nou is onze dochter ook maar 1x ziek geweest tenminste echt ziek was ze niet want ze had alleen hoge koorts en veder at en speelde ze er gewoon op los.

Dacht eerst dat ze moest spugen omdat ze gisteren best wel veel gegeten en gesnoept heeft maar toch even getempt vannochtend en ze heeft 39,2 :(

18. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Aah zielig Jmay :(
    Lekker vertroetelen dan maar vandaag.
    Zielig he als die kleintjes ziek zijn.

19. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ja echt sneu
    Maar gelukkig oogt ze totaal niet ziek hoor ze is gewoon zich zelf niet hangerig en eet gewoon goed.
    Zei vorige week nog tegen iemand waarvan haar kind al voor de 8x ziek was in 6 maanden dat J. Nog nooit echt ziek geweest is met spugen ofzo

Had ik het maar afgeklopt

20. SD6

SD6 Bekend lid

15 nov 2011
    598
    243
    43
    Vrouw
    Amsterdam
    Beterschap met die kleine MJay, inderdaad super naar als die kleintjes niet lekker zijn :(

Hier is mijn temperatuur nu 2 dagen hoog gebleven dus even aankijken :D wel lekker laat dan....

Deel Deze Pagina