Zwanger worden tussen 20 - 25 jaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Maantje555, 4 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ja echt sneu der koorts was helaas naar de 40 gestegen
    Ze ligt nu lekker op bed.

Spannend sd6 !!

2. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Aah wat sneu zeg! 40 graden is ook wel echt hoog!
    Hopelijk knapt de kleine gauw weer op!

3. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ja echt sneu.
    Wij zijn wat huiverig met zetpillen geven aangezien ze al een paar keer een koortsstuip heeft gehad...we geven het alleen als ze echt pijn heeft maar bij koorts meestal niet zodat t lichaam het zelf kan oplossen.

4. Indiigo

Indiigo Actief lid

3 jan 2014
    414
    24
    18
    Zo, ik had weer een hoop terug te lezen! Was een paar dagen weg omdat de deuren geverfd werden en mijn longen daar niet tegen kunnen, en bij vrienden thuis kijk ik toch minder snel op zp.

Wel een vraagje voor jullie. Ik ben al een tijdje bezig met ovulatietesten en had de hoop eigenlijk al een beetje opgegeven, maar nu lijken ze echt donkerder te worden. Wat vinden jullie ervan? Wanneer kan ik mijn ei verwachten? Moet hij nog donkerder worden?
    Had de afgelopen dagen echt een bijna-ongesteldgevoel, maar dat zal het rijpen van mijn ei zijn geweest?

Bijgevoegde bestanden:

5. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ik heb ook altijd een test zoals de 8ste
    Dag erna een paar uur lang hevige buikpijn en daarna een hele lichte test weer.
    Hier betekend dat dus vaak dat hij gesprongen is dan :)

6. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik kan je er niet bij helpen . Heb zelf mijn ei met testen nog niet gevonden..

7. Indiigo

Indiigo Actief lid

3 jan 2014
    414
    24
    18
    Dank jullie wel voor de reacties! We blijven gewoon lekker klussen en ik blijf ook nog even testen om te kijken of hij nog donkerder wordt of weer gaat afnemen.

En verder lekker van het weer genieten! :D

8. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ja echt een heerlijk weertje vandaag he !

9. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Wauw Indigo ik denk dat je hem echt gevonden hebt, de testen worden steeds donkerder!!
    Hopen dat t raak is voor je. Zelf geen ervaring met ovulatietesten.
    Morgen is als het goed is mijn ei en vandaag geklust dus :D
    Hopen dat het raak is!!! Zou al wel snel zijn in ronde 3 maar wie weet?

10. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Ik kan niet slapen, lig te tobben. Zulke gekke pijn in mn borsten...! Zou het dan toch kunnen, dat ik ongesteld ben geweest 2 weken geleden (of, een soort bloeding) maar toch zwanger ben? Ik heb echt nóóit gevoelige borsten vlak na mijn ongi....!
    Deze keer was ik wel heel kort ongesteld, en minder hevig als normaal, terwijl ik wel weer heel erge buikpijn had de 1e dag.
    Denken jullie dat ik zwanger kan zijn? Ik weet het, om t zeker te weten moet ik een test doen. Maar een dag voor NOD testte ik negatief en ben witte testen nu al zat en wil een beetje zuinig zijn op mn testen die ik nog heb liggen. Hihi

11. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Die pijn in je boobs kan ook komen doordat je ei er aan zit te komen als ik naar je Banner krijgt.
    Daar zorgen de hormonen voor hihi

Je zou nog eens kunnen testen maar denk dat je dan al positief had getest.
    Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit dus je zou t kunnen proberen

12. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Je kunt er altijd nog een test op gokken dan weet je het zeker.

Maar je eisprong veroorzaakt inderdaad ook genoeg symptomen door al die hormonen .

13. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Thnks voor jullie reacties...
    Ik denk ook dat het door mijn ei komt, dus ga niet testen. :)
    Komt goed, afwachten maar weer......

14. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Nouja, ik had dus rond mijn eisprong lekkende borsten.. Dus misschien is dat ook gewoon een hormonen ding?

En een goedkoop testje van de kruidvat? 2 voor 5 euro? Als je zwanger zou zijn is het nu al rond de zes zeven weken, dat zie je echt wel op een test! Dus je hebt bijna geen kans dat je wel zwanger bent en je het niet ziet.. Misschien voor je eigen gevoel wel doen?
    Je kan er op dit moment zeker van zijn dat die test een goede ja of nee aangeeft. Want jezelf het de hele tijd zo afvragen is ook niet heel fijn denk ik:p

15. Indiigo

Indiigo Actief lid

3 jan 2014
    414
    24
    18
    Kangerootje, ik had dat anderhalve week geleden ook. Heel raar, eigenlijk nog te vroeg voor mijn ei en zeker te vroeg voor mijn zwangerschap. Toen mijn ovulatietesten een hele tijd niks gaven dacht ik dat toen misschien toch mijn ei was geweest, maar nu zijn ze dus positief en weet ik helemaal niet meer waarom mijn borsten toen zo'n pijn deden. Hormonen ofzo...

16. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ja die hormonen doen veel met ons hoor hahah

hier is mijn meisje weer beter, tenminste koortsvrij.
    ze eet alleen niet echt, een halve boterham en meer niet ze wilde zelfs geen ijsje.
    niks voor haar normaal eet echt als een dijker en moeten we haar remmen

17. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Oh sneu Jmay, hopen dat de eetlust morgen weer terug is.. Koorts omlaag is altijd een goed teken! Hier juist mn kleine mannetje koorsig.. 38.2 Niet heel hoog maar wel huilerig, en vier keer overgegeven vandaag. Hopen dat ie morgen weer beter is.

Hier verder geen gekke gevoelens of signalen van mn lichaam ofzo. Dus voor mij op naar de volgende ronde:( Hoop voor jullie dat jullie deze ronde al kunnen verschuiven naar andere plekjes op t forum:)

18. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Idd :p
    Had er ook geen rust van, steeds aan te denken. Dus test gedaan, wit witter witst :D
    Geefniks, volgende x beter. Hoest bij jou?

19. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    ik blijf dan gewoon mee kletsen hoor ! hihi

aahw sneu zeg !
    hier alleen eergister 1x gespuugd, gister dan de hele dag 40 graden koorts en veder niets , en vandaag gewoon weer 37, maar dus niks eten arm moppie
    net nog een flesje geprobeerd, denkt dat wilt ze wel ( normaal drinkt ze geen melk meer voor het naar bed gaan) maar nee dat wilde ze ook niet.

hopelijk is jou mannetje morgen ook weer fitter.

20. Indiigo

Indiigo Actief lid

3 jan 2014
    414
    24
    18
    Oke, ik ben even flink aan het freaken hier... Had 3 dagen achter elkaar een positieve ovulatietest en dat vond ik best raar. Ook omdat het best wel laat in mijn cyclus is. Dus ik dacht: laat ik een zwangerschapstest doen. Ik verwachtte een omowitte test, maar deze foto is binnen 5 minuten gemaakt. Wat vinden jullie?

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina