Zwanger worden tussen 20 - 25 jaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Maantje555, 4 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Leuk zeg!! Wat goed dat je dan al zulke duidelijk tests hebt! Hoe vond je verloofde het nieuws?

Succes met werken vandaag! Niet al te veel grijnzen want dan heeft iedereen het meteen door:p

2. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Wauw super test !

Nu wij nog dames haha

3. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Erg leuk zo'n test !
    Ziet er toch altijd net iets leuker uit dan streepjes haha!
    Wat zei je verloofde ?

4. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Zondag of Maandag is mijn nod.
    Erg spannend!
    Heb sinds gisteren gelige afscheiding.
    Iemand dit eerder gehad?
    Voor mijn nod heb ik wel afscheiding maar dat is altijd wit eigenlijk.
    Ook het idee dat mijn urine iets sterker ruikt.
    Drink ceel water maar Ruik het nog steeds 😜

5. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Hier trouwens totaal geen verdachte klachten of wat dan ook.. Merk dat ik niet heel teleurgesteld ben omdat we toch officieel deze maand nog niet zouden beginnen maar hoop ergens wel heel erg dat het volgende week wel lukt!

Hoor nu alleen toevallig van allerlei mensen dat twee jaar tussen je kindjes echt niet fijn is, te kort, te druk, te vermoeiend... Dan heb je een baby terwijl je peuter in de nee, nee, nee fase is enz.

Niet wat je wilt horen als je op het punt staat om te gaan proberen voor een tweede! Dus daardoor is wel een klein beetje twijfel ontstaan.

6. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Ojee, echt gaan twijfelen of ff schrikken?
    Ja 2 jaar is wel echt zo'n leeftijd dat je er de hele tijd achteraan moet rennen vond ik zelf. Veel kliederen met eten en drinken enzo.
    Maarja, als ik nu kijk naar kindjes van kennissen die 4 en 6 zijn ben ik toch wel een beetje jaloers. Ik hoor namelijk niks anders van mijn zoon dan: mammaa wil je meedoen?, kom je spelen?, kom je kijken? en dat kan af en toe wel natuurlijk. Maar niet de hele tijd.
    En die kindjes die dicht op elkaar zitten vermaken elkaar de hele tijd. Daar heb je als ouder veel minder omkijken naar. Wel af en toe ruzies sussen natuurlijk. Maar ze zijn tenminste niet 'alleen'.

7. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Oh ik twijfel daar totaal niet over.
    Al helemaal niet om wat andere zeggen !
    Lijkt me heerlijk, pittig misschien de eerste tijd maar daarna zoveel leuker ..ze hebben dan echt wat aan elkaar.

Ligt denk ik ook net aan wat voor kind je hebt, mijn buuf vond t ook zwaar maar die heeft totaal geen grenzen gesteld bij haar kind ..tsja dan doe je het een beetje zelf.

8. Indiigo

Indiigo Actief lid

3 jan 2014
    414
    24
    18
    Mijn vriend was echt ontzettend blij. Hij roept wel telkens: "Jemig, ik ben pas 23...", maar hij straalt net zo zeer als ik.

Indy, mijn broertje is een jaar en 6 weken jonger dan ik, die daarna is 2.5 jaar jonger dan ik en die daarna is 5 jaar jonger dan ik. Vier kinderen in 5 jaar dus. Ging prima! Je hebt in ieder geval niet het probleem dat je altijd met ontzettende verschillen in interesses te maken hebt als je een uitje wilt plannen ofzo. En ondanks het feit dat ik ze niet altijd even lief vond, had ik altijd wel iemand om mee te spelen.

9. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Nouja, dat was ook mijn idee.. Dat het eerst even doorbijten is en zwaar enzo maar dat het later heel leuk is dat ze samen kunnen spelen omdat er niet te veel leeftijdsverschil tussen zit.

Maar nu begin ik me af te vragen of ik er misschien te licht over denk...
    Tijdens mijn eerste zwangerschap dacht ik ook dat ik best verder kon studeren met een baby en dat is me ook best tegen gevallen;) Ik doe het nu wel! Maar het is zwaarder dan ik dacht, en als ik kon kiezen zou ik een volgende keer eerst mn studie afronden en dan pas voor een kindje gaan:p Dus vandaar dat ik wel wat twijfels heb.

Maar voor nu is de wens voor een tweede nog wel erg sterk! Dus denk wel dat we volgende maand gewoon gaan proberen:)

10. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Oh kijk, jullie berichtjes doen me goed haha:)

En wat heerlijk dat hij net zo blij is indigo!! Super mooie leeftijd om vader te worden hoor! Mijn mannetje was ook 23:)

Hoe voel je je eigenlijk? Al klachten of gaat het nog prima? Hoop voor je dat de klachten nog even wegblijven!

11. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ja precies ik zie het nu aan mijn dochter die wilt zooo graag spelen met kindjes..soms vind ik het gewoon zielig dat ze niet naar een kdv ofzo gaat zodat ze kan spelen.

Ze is ook super lief voor baby's dus dat zit wel goed, gewoon lekker overal bij betrekken dan vind ze het allang goed.

Wij twijfelde eerst ook maar als ik er aan denk dat mijn broers en ik 6 jaar schelen krijg ik spontaan de kriebels...dat willen we echt niet...hoop dat de natuur een beetje mee werkt want kan natuurlijk ook zomaar zo wezen dat het een jaar duurt..

@indiigo leuk zeg ! Voel je je veder goed ?

12. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Ik ben overigens wel weer erg moe de laatste 2 dagen. En na 3 ochtenden een temperatuur van 36,9 vandaag opeens 35,3.
    (duim duim duim)

13. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ik duim !!

14. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Dankje :)

15. Indiigo

Indiigo Actief lid

3 jan 2014
    414
    24
    18
    Eigenlijk alleen nog maar krampjes in mijn onderbuik. Alsof ik ongesteld moet worden, maar dan al bijna een week. Aan de ene kant een onprettig gevoel, maar eigenlijk vooral fijn. Het voelt als een bevestiging dat er iets aan het gebeuren is.

16. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ja precies, had ik bij mijn dochter ook :)

17. SD6

SD6 Bekend lid

15 nov 2011
    598
    243
    43
    Vrouw
    Amsterdam
    Gefeliciteerd meis! Wat ontzettend top!! En nu heel veel genieten van al het moois in je buikje!!

18. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Leuk indigo!! Er gebeurd dus echt al iets, spannend:)!

En noushka, mijn duimen draaien voor je hoor;) Hoop dat t helpt!

19. SD6

SD6 Bekend lid

15 nov 2011
    598
    243
    43
    Vrouw
    Amsterdam
    Vriendlief is gisteren voor zijn laatste onderzoek geweest, allemaal in orde! Nu even doorhalen naar de 24e en dan weten we waar we aan toe zijn hoop ik... Stiekem al gelezen hoe iui precies in zijn werking gaat in een online folder van ons ziekenhuis. Vind het allemaal wel een beetje eng worden maar ik weet gelukkig waar ik het allemaal voor doe :D

20. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    wat spannend zeg !
    idd wel fijn dat je zo wat informatie heb ingewonnen, logische dat je het een beetje eng vind ..
    ik ga voor je duimen

Deel Deze Pagina