Spannend zeg ! Hopelijk morgen een positieve test !! @spannend pfff balen Ik merk dat hoelanger we bezig zijn des te meer teleurstelling het word hebben jullie dat ook ? Het is misschien pas ronde 4 maar evengoed doet het me wat als t niet gelukt is.
Ja ik baalde de vorige ronde echt erg. Werd er gewoon boos en verdrietig van. Maar dan maak je jezelf alleen maar ongelukkiger mee. Gelukkig de rest van de cyclus geen last van. Alleen de eerste paar dagen van de menstruatie. Hoop ook echt dat het raak is nu. Heb eigenlijk veel minder symptomen nu dan de vorige rondes voor m'n nod.
Snap het wel hoor Spannend, is gewoon balen! Liefst wil je dat het de eerste ronde daar is en anders de tweede. Als je eenmaal besloten hebt er echt voor te gaan is het elke maand weer jammer... Zolang je je er maar weer over heen kunt zetten na een paar dagen! Zodat je er lekker weer voor kunt gaan En Noushka, klinkt goed, zo spannend!!! Je zou hopen dat geen klachten ook gewoon geen menstruatie betekend
denk dat ik hier een verlaat ei heb ! heb onwijs trekkend gevoel in mn onderbuik en liezen meestal duid dat op mijn ei, daarnaast veel wit rekbaar slijm, niet doorzichtig maar wel wit.. ben ook benieuwd Noushka !
Wat spannend allemaal!!! Ik zou alleen denk ik nog even wachten, zelf testte ik ook altijd voor nod en vaak genoeg van die vage streepjes gezien en dan ineens breekt het door al hoop ik natuurlijk dat het een dikke vette streep word! maar ehh... Dames.... Niet teveel op google zoeken... Word je ook niet altijd vrolijker van hoor! Ik denk dat ik tussen donderdag en vrijdag mijn nod heb. Heb nu wel steeds steken links onderin mijn buik maar ik durf gewoon niet meer te hopen. Vannacht ook naar bed gegaan met een soort "opgeblazen" gevoel in mijn baarmoeder. Ben alleen ergens bang dat het weer gewoon mijn darmen zijn en dat ik me dus weer vergis.... Zucht...
Wat super jammer meis. Maar je weet het nooit! Hier temperatuur enigszins gezakt... Beetje te vroeg nog volgens mij maar nog geen ongie.... Even afwachten dus... Geloof niet dat mijn temp weleens eerder zo vroeg gezakt is. Vanmorgen 36.5, meestal bij 36.4 breekt de volgende ronde aan...
Als ik nog een paar dagen misselijk blijf zit ik eraan te denken om toch alsnog een test te doen. Want de buikpijn was extreem gisteren maar het bloedverlies viel achteraf erg mee.. En nu is het weer zo goed als weg.. Ook is het erg bruinig. dus echt oud bloed. Nou heb ik gelezen dat 20% van de zwangere vrouwen nog bloedverlies heeft in het begin.. Dus mocht mijn misselijkheid niet wegtrekken toch nog een testje wagen? (A)
Bedankt meiden. Het is niet anders. Snap er niks van, mijn temperatuur is nog steeds 36.8. Maar sinds vanochtend toch wel ongi krampen die beginnen. Ben bang dat het niks word. Zit ook alweer op dag 34, dus denk dat het voor deze ronde voorbij is. Heb net de maandelijkse boodschappen maar weer gedaan bij de Action -> maandverband, tampons, ovulatietesten en zwangerschapstesten De Action is maar blij met mij pff. Succes dames die nog op het wachtbankje zitten!
Hoi allemaal, sorry even een tijdje niet online geweest, ontzettend druk gehad met werk en gewoon thuis. Ben dus toch helaas wel ongesteld geworden =( hele rare cyclus gehad afgelopen maand, maar 24 dagen, heb ik echt nog nooit gehad. Ik blijf voor jullie hopen dat jullie meer geluk hebben meiden deze ronde! Spannend zeg.. Wij zijn in ieder geval vol goede moed begonnen met ronde twee.
♥NOD lijst♥ Lynnetje: NOD 12 maart, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje SD6 : NOD 15 maart, 21 jaar, 27e??? ronde, 1e kindje Indy 22: NOD 17 maart, 23 jaar, 1e ronde, 2e kindje Spannend03: NOD 17 maart, 22 jaar, 8e ronde, 1e kindje Noushka: NOD 19 maart, 25 jaar, 2e kindje GaiaMama, NOD 23 maart, 22 jaar, 16e ronde, 1e kindje Kangerootje: NOD 24 maart, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje Cinnn: NOD 24 maart of 7 april (24 maart bij mij gewone cyclus van 29 dagen, 7 april bij mijn laatste cyclus van 42 dagen), 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje JMay: NOD 28 Maart, 21 Jaar, 4e ronde, 2e kindje. NElisabeth: NOD 5 april , 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje ♥ Zwanger ♥ Zwaluw1989: Uitgerekende datum 15 oktober. Orchidee88: Uitgerekende datum 15 oktober. Vlindertje126: Mees90: Indiigo:
Ben bang van wel. NElisabeth ook al dus hopelijk meer kans met zijn allen volgende maand. Hier nog steeds geen bloed gezien dus we wachten maar weer af
spannend SD6 !! hier nod rond 28 maart, denk iets later trouwens maar dat weet ik niet zeker. hou 28 maar wel aan.
♥NOD lijst♥ Lynnetje: NOD 12 maart, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje SD6 : NOD 15 maart, 21 jaar, 27e??? ronde, 1e kindje Indy 22: NOD 17 maart, 23 jaar, 1e ronde, 2e kindje Spannend03: NOD 17 maart, 22 jaar, 8e ronde, 1e kindje Noushka: NOD 19 maart, 25 jaar, 2e kindje GaiaMama, NOD 23 maart, 22 jaar, 16e ronde, 1e kindje Kangerootje: NOD 24 maart, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje Cinnn: NOD 24 maart of 7 april (24 maart bij mij gewone cyclus van 29 dagen, 7 april bij mijn laatste cyclus van 42 dagen), 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje JMay: NOD 28 Maart, 21 Jaar, 4e ronde, 2e kindje. NElisabeth: NOD 5 april , 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje ♥ Zwanger ♥ Zwaluw1989: Uitgerekende datum 15 oktober. Orchidee88: Uitgerekende datum 15 oktober. Vlindertje126: Mees90: Indiigo: Uitgerekende datum 22 november.