Knuff <3 voor jou blijft het nog even spannend! wie weet kunnen we over een jaar een meeting doen met alle kleine spruiten hahaha
Dat is nou echt een goed idee! Dat we volgend jaar allemaal kunnen afspreken om onze kleine bundeltjes baby te bewonderen
Hoi meiden! Heb het erg druk gehad, vandaar dat ik zo stil was. Wat een spanning bij jullie allemaal! Jammer voor de meiden die ongi zijn geworden :x hopelijk is de volgende ronde wel raak! Spannend heb je nog getest? Je doet je naam weer eer aan! Haha Ik ben trouwens ook ongi geworden deze maand. Dus op na ronde 3. Deze maand ga ik proberen mezelf niet zo gek te maken want ben er de andere 2 maanden dag en nacht mee bezig geweest, kreeg het niet uit mn kop
@lynnetjee, balen zeg.. jij ook al ongesteld geworden. -.- lijkt erop dat we weinig geluk hebben gehad deze maand. En ik ga ook een poging doen om mezelf niet zo gek te maken als afgelopen maand, is vast wat beter voor m'n eigen gemoedstoestand haha.
@lynnetje balen zeg @Nelisabeth Haha lastig he ! Ik zit nog op t wachtbankje Ik heb nog steeds veel doorzichtig slijm..terwijl me ei al geweest is
Wat leuk dat jullie het een goed idee vinden! Het was eigenlijk een grapje maar als het werkelijkheid word dan is dat natuurlijk wel super moeten we wel hopen dat we over een jaar allemaal een spruit hebben haha.
Snap dat het een grapje was Maar hoe leuk zou het zijn als we over een jaar allemaal mama zijn!! Hier nog niks doorgebroken trouwens, maar verwacht het eigenlijk wel elk moment.. Heb ook alweer last van mijn rug.. Overblijfsel van de bekkeninstabiliteit: een of twee dagen voor ik ongesteld wordt verrek ik van de rug en bekkenpijn
Maf Jmay, hoelang heb je dat al dan? Ik had dat vorige cyclus bijna een week tijdens mn eisprong enzo Heerlijke verhalen Gaat het alweer wat beter met je meisje?
Zit eraan te denken om toch ovulatietesten te halen. Iemand ervaring met die simpele strips ? Is toch eigenlijk hetzelfde ? Gewoon erin dippen? Lekker goedkoop namelijk haha!