Test is negatief. . Gauw weer aan een nieuwe maand beginnen dan maar. Zie het als voordeel dat mijn bloedverlies dan eindelijk minder wordt. heerlijk (A) Heb net ovulatietesten gekocht. 60 stuks voor 20 euro. Dus kan even vooruit haha. Ga er toch maar aan geloven dan aan het plannen. Kan iemand mij hierbij helpen? Als er 1 positief is moet je de dag erna gemeenschap hebben? Of hoe zit dit?
Jammer Maarja, met die testen erbij vast snel raak!! Volgens mij is het zo dat je drie a vier dagen voor de positieve test, tijdens de positieve test (ik heb vaak twee dagen een positieve) en een of twee dagen daarna zwanger kan worden Hier nog steeds niks doorgezet.. zit nu op dag 29.. vorige cyclus was 26 dagen. Maar heb totaal geen klachten, voel me precies als altijd.. Dus ik gok dat mijn cyclus gewoon aan het terugverhuizen is naar z'n oude vertrouwde 34 dagen Lange cyclus is meer wachten en minder kans dus was eigenlijk wel blij met die 26 dagen
Ja, heb het nog even voor je nagezocht, maar klussen voor of op de eisprong is veel slimmer dan erna De lieve zaadcelletjes kunnen wel vier of vijf dagen blijven leven, dus als jij vier dagen voor je eisprong aan de klus gaat leeft dat allemaal nog als je je eisprong hebt. (klinkt enorm vies, maar toch handig om te weten). Ei leeft maar 12 uur ofzo.. Dus als je de dag ná je eisprong seks hebt kan het wel tot een zwangerschap leiden maar is de kans groot dat het al niet meer lukt.. Vandaar dus vooral voor en tijdens je eisprong klussen alsof je leven er vanaf hangt
Ik had in t andere topic al voor je gereageerd spannend03 hihi Ik heb dus de hele tijd een trekkend en drukkend gevoel in mijn buik en liezen het lijkt wel een soort bandenpijn
Oei spannend Jmay! Ik heb net toch voor de zekerheid maar eens getest.. Dacht, als mijn eisprong tien of elf dagen geleden was en ik was zwanger geweest dan had een test wel positief uit moeten slaan toch? Nou, geen tuurstreepje niks, witter dan wit! Had het al verwacht dus baal niet ontzettend.. Beetje jammer maar hopelijk volgende ronde wel raak!!
PS hoe kom je eigenlijk aan mensen die pendelen wanneer je zwanger gaat worden? Ik zie het bij heel veel mensen staan in hun handtekening..
Heb ze zelf weleens gebruikt. Zodra het echt een dikke streep geworden is dan springt normaal gesproken je ei binnen 48 uur geloof ik omdat de LH waarde dan zijn piek bereikt heeft. Het kan dus ook zijn dat hij dezelfde dag nog springt dus ik zou gewoon diezelfde dag nog "oefenen" en dan een dag overslaan en voor de zekerheid de dag daarna weer. Onze gyn zegt dat om de dag beter is omdat het zaad dan volledig "ververst" en "aangevuld" is... Edit : met dikke streep bedoel ik trouwens gelijk van kleur met de controle streep of donkerder
aah balen zeg witte testen zijn nooit leuk. maar het kan nog wel, veel mensen testen pas op nod positief of daarna nog. pendelen , in het pendel forum geven sommige dames aan wanneer je ze en berichtje kan sturen en dan gaan ze pendelen voor je
Wat een pechmaand, he meiden. Hierzo nog geen symptomen, alleen witte afscheiding, dus volgens mij word ik deze maand gewoon weer ongesteld... Vol goede moed een nieuwe ronde in allemaal! (Y)
Hmm.. het lijkt er echt op dat dit een pech maand is meiden =( Hopelijk aankomende maand meer geluk..
nog geen pechmaand voor mij ik hoop toch echt positief te testen .. pff nog 9 dagen wachten ongeveer... en anders moeten we allemaal maar op roze de volgende maand
Vind t gezellig om met je te kletsen maar hoop dat er dan toch in elk geval een door mag naar een ander topic Nog even wachten dan! Ben benieuwd!! Zal voor je duimen
Spannend JMay! Ik hoop ook echt voor je dat jij wel geluk hebt deze maand! Apart van je buik trouwens.. wie weet een goed teken? En inderdaad, volgende maand gaan we gewoon allemaal op roze! Haha!
Hoop dat je gelijk hebt Elisabeth Hier officieel op rood.. ongesteld Maar is ook wel goed, wist al wel dat ik niet zwanger was en dan liever meteen door naar de volgende ronde dan nog tien dagen wachten tot die menstruatie eindelijk eens op gang komt! Dus... Met z'n allen duimen voor Jmay en dan zelf volgende ronde allemaal roze streepjes en plusjes enz!!! (Wel maf, deze keer geen rugpijn, geen buikpijn en niet eens boos of mopperig.. Terwijl ik normaal als ik ongesteld moet worden het beste maar een week voor die tijd ontweken kan worden)
Ahneee wat balen Nu idd ik nog... Misschien gaan we met z'n alle de volgende ronde in. Ik had vanochtend ineens een kramp in mijn onderbuik pffff kon even niks meer...moest het echt weg zuchten net als een wee haha
Balen Indy22 maar zoals je zelf al zegt, als je het toch eigenlijk al weet kan die menstruatie maar beter gewoon doorzetten in plaats van dat je er op moet wachten. @JMay, vreemd dat je zo'n buikpijn had! Misschien een innesteling? Al is dat volgens mij niet zo pijnlijk..
Ik weet niet..had t ff gegooglet maar kan wel..sommige hebben dan ook z'n flinke kramp en daarna weg Maarja moeten maar afwachten
Oei spannend Jmay!! Volgens mij zou dat best wel eens een innesteling kunnen zijn! Ik weet van mn eerste zwangerschap dat ik een kleine week na mijn eisprong op een ochtend opeens gigantische buikpijn had. Heb toen zelfs overgegeven van de pijn, en een paar minuten later niks meer aan de hand.. Spannend spannend spannend!! Ik ga deze maand trouwens ook gebruik maken van ovulatietesten! Is het de bedoeling dat je elke dag test? Of alleen tijdens de dagen dat je je eisprong verwacht? Hopelijk helpt het.. zou leuk zijn als we volgende maand allemaal door kunnen
Whoehoe!! Iemand heeft voor mij gependeld en zij denkt dat ik in april of mei zwanger wordt van een meisje!! Nu maar hopen dat het klopt Grappige is dat ik wel steeds denk dat de tweede een meisje wordt. Dus hoop echt dat het pendelen klopt