Uhmm... Dat klinkt nogal raar maar ik denk inderdaad dat het "normaal" word... Zie er nu natuurlijk heel erg tegenop maar misschien vallen die prikken nog wel mee... Ben nu banger geworden van het woord : "kijkoperatie"..... Daar is het "zelf prikken" niks meer bij dus daarvoor wil ik de gyn wel bedanken, die angst is gelijk 10x minder geworden. Wel spannend altijd hoor zo'n streepje maar ook heel frustrerend.. Je staat dan echt met dat ding in alle hoeken van het licht van ; ik zie het toch duidelijk!!:x maar toch ook weer niet
Haha ja ken het tuurstreepje te goed helaas Maar soms zie je het zelf ook beter dan dat het op de foto te zien is! Heftig zeg! Maar als je vaker moet prikken is het inderdaad misschien wel zo relaxed om het zelf te leren. Griezelig idee maar hoop voor je dat het na een of twee keer doorbijten beter te doen wordt!! Is een kijkoperatie niet met zo'n film dingetje die gewoon van onder ingebracht wordt zegmaar? Dus zonder snijden enz? Ik zou dat zeker even navragen want zulke stress is natuurlijk helemaal niet fijn! Al hoop ik natuurlijk dat het voor jullie niet nodig is omdat je gewoon bij de eerste iui al zwanger bent!!
Ik bedoelde t niet naar hoor .. Maar idd kijk operatie is idd enger. Je denkt bij elke prik 'hup hup baby' en PRIK. Ogen dicht en ff op de tanden bijten. Ik heb natuurlijk makkelijk praten maar hoop heel erg dat jullie nu gauw zwanger zijn En idd haha Naja hoeft niet in alle licht hoeken te kijken hij blijft zichtbaar Nu maar afwachten tot woensdag
Oeh das een goed teken als ie zichtbaar blijft Zou je dan toch als enige deze ronde gaan doorschuiven??
heb echt geen idee..hihi heb net weer ff gekeken gewoon voor de leuk krijg er steeds kriebels van. heb ook enorme rugpijn pff..en zn trekkend gevoel in mijn buik. ik hoop heel erg dat er woensdag iets te zien is dat jullie het ook kunnen zien denk dat ik anders wel iets meer teleurgesteld ben als normaal
Hihi! Laten we de ogen maar niet dicht doen ik hoop ook dat het gauw gaat lukken! Het liefst zoals Indy zegt de eerste iui al Hopelijk heb je een duidelijker streepje! Ik zal hem met alle liefde beoordelen
Trouwens MJay, ik weet dat je het niet naar bedoelde, was meer bedoeld dat het raar klinkt dat het normaal word, ergens is dat het natuurlijk niet maar voor je gevoel word dat het denk ik wel. Hoe is het nu met jullie??
Ja idd klinkt wel een beetje raar ja haha hier gaat het goed, op het moment warme wangen ..af en toe wat ongie pijntjes en erge rugpijn. morgen weer een test doen...hoop echt heel erg op een donkerder streepje
SD6 hopelijk is het bij de eerste iui raak! ik ga weer voor je duimen! ja is indd erg ver weg, als ik in de buurt woonde wilde ik het zeker voor je doen! @jmay en en en, is de test donkerder?? ik ben ook pendels gaan vragen voor wanneer ik zwanger word en er kwam uit maart 2014, en een meisje. gister mn ei gehad dus probeer rustig te blijven hihi
Ik duim voor je SD6! Ik hoop dat het prikken erg mee zal vallen en dat het maar heeeeel erg snel raak mag zijn! Dat verdien je ondertussen echt wel na al die tijd. @JMay, ik ben ook heel erg nieuwsgierig of ie al donkerder is?! @Lynnetjee ik ben het ook gaan vragen haha. Bij mij kwam er mei en augustus uit, beide een meisje. Hoop nu natuurlijk onwijsss op mei haha! Al heb ik ook nog wel wat hoop op deze maand hoor, hihi.
nee helaas niet weer zn streep ! wat een rot testen..zou toch gek zijn als ik twee fake streepjes krijg ? De bovenste is van Maandag en de onderste van vandaag: http://nl.tinypic.com/r/11qqtjn/8 http://i61.tinypic.com/2dadngm.jpg
Hmm.. wat raar JMay, vooral omdat ie niet donkerder is geworden dan.. Toch over twee dagen weer even testen?
Helaas zoals ik al zei wel vaker die vage streepjes gehad meis, wacht het nog even af, wie weet is het wel gewoon raak deze keer en heb je zaterdag een dikke streep! zie allemaal bekende namen staan bij het pendelen haha. Super lief van jullie allemaal. Vind zelf ook wel dat ik het verdiend heb haha. Lynnetjee, heb je niet toevallig een huisje op het oog hier in de buurt?? Haha.
@ SD6 Hoop dat de iui snel raak is! Eng zeg van die spuit. Had ik niet gedurfd @ Jmay Succes nog even met de spanning! Vraag me altijd af waar die rotstreepjes vandaan komen als het niks is heb ze zelf ook al meerdere keren gehad helaas.
Even tussendoor weer een nod lijstje, die stond ondertussen al weer zo ver weg! Het ziet er naar uit dat ie weer even flink ge-update moet worden. ♥NOD lijst♥ 12-03 Lynnetje, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje 15-03 SD6, 21 jaar, 27e??? ronde, 1e kindje 17-03 Indy22, 23 jaar, 1e ronde, 2e kindje 17-03 Spannend03, 22 jaar, 8e ronde, 1e kindje 19-03 Noushka, 25 jaar, 2e kindje 23-03 GaiaMama, 22 jaar, 16e ronde, 1e kindje 24-03 Kangerootje, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje 24-03 (of 07-04) Cinnn, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje 28-03 JMay, 21 Jaar, 4e ronde, 2e kindje. 05-04 NElisabeth, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje ♥ Zwanger ♥ Zwaluw1989: Uitgerekende datum 15 oktober. Orchidee88: Uitgerekende datum 15 oktober. Vlindertje126: Mees90: Indiigo: Uitgerekende datum 22 november.
Ja die kruidvat testen koop ik ook niet meer bestel als ik ongie geworden ben bij zwanger en kids ovu en wat zw testen
21 jaar en binnen een paar daagjes 22! Eergisteren midden in de eerste week van de pil gestopt met het slikken ; bring it on ! Bezig voor ons eerste kindje!
Heel slim JMay, dat had ik mezelf inderdaad ook voorgenomen. Gebruikte nu de ovu testen van de Action maar die vond ik toch ook niet echt fijn en hoor sowieso hele wisselende reacties op de testen van de Action. Maar lees ook regelmatig niet zo goede reacties over de ZW-testen van de Kruidvat inderdaad.
Zo, mezelf ff ge-update Nog een laaannnggge maand te gaan ♥NOD lijst♥ 12-03 Lynnetje, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje 15-03 SD6, 21 jaar, 27e??? ronde, 1e kindje 17-03 Indy22, 23 jaar, 1e ronde, 2e kindje 17-03 Spannend03, 22 jaar, 8e ronde, 1e kindje 24-04 Noushka, 25 jaar, 2e kindje 23-03 GaiaMama, 22 jaar, 16e ronde, 1e kindje 24-03 Kangerootje, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje 24-03 (of 07-04) Cinnn, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje 28-03 JMay, 21 Jaar, 4e ronde, 2e kindje. 05-04 NElisabeth, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje ♥ Zwanger ♥ Zwaluw1989: Uitgerekende datum 15 oktober. Orchidee88: Uitgerekende datum 15 oktober. Vlindertje126: Mees90: Indiigo: Uitgerekende datum 22 november.