Zo, het is alweer een tijdje geleden dat ik mijn hoofd heb laten zien hierzo. Had bewust wat afstand genomen en dat blijf ik ook wel doen denk ik. Heb wel mee gelezen. Hier nu 3 dagen overtijd en nog geen bloed maar ook geen positieve test... Heb wel krampen alsof ik ongesteld moet worden, maar is blijkbaar niet doorgezet. Maak mezelf onderhand helemaal gek. Ik weet dat het eigenlijk niet kan dat ik nu zwanger ben, maar toch hoop ik het. Time will tell....
@Gaiamama, balen meid! @JMay, hoe staat het er bij jou voor? Ook ongesteld geworden, als ik naar je banner kijk?
@gaiamama wat jammer!! Hopelijk is het de komende ronde wel raak! @jmay wat spannend! Heb je nog een keer getest of wacht je nog ff? Hopelijk is het raak!
Dag meiden mag ik me ook bij jullie aansluiten? Vorige maand heb ik een vroege miskraam gehad. Nu is 3 April weer mijn NOD. Het is nu veel spannender na de miskraam. Tijdens de eisprong en innesteling heb ik steekjes gehad maar die zijn gisteren verminderd. Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook geen klachten voor NOD. Pas na mijn NOD kreeg ik gevoelige borsten.
@superhuman welkom! Wat erg voor je sterkte! Ik ga voor je duimen dat je de 3e een positieve test in je handen hebt en een plak beeb!
Nou test gedaan..negatief laat de ongie nu dan maar snel komen streepjes op de kruidvat testen waren dus wel degelijk fake
Afgelopen dagen na de eisprong veel steekjes gehad en gisteren misselijkheid vandaag voel ik geen kwaaltjes! Hierdoor ben ik er ook wat minder mee bezig.