Zwanger worden tussen 20 - 25 jaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Maantje555, 4 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Superhuman

Superhuman Actief lid

27 mrt 2014
    163
    0
    0
    Ik heb vandaag 3 dagen voor nod een test gedaan met de gevoelige test Van zwanger&kids, die kon je gratis bestellen. Helaas geen tweede streepje.

2. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Nee denk het niet hoor..daarom wacht ik nu ook gewoon ga pas weer testen als ik volgende week nog niet ongie ben haha.

ja gelukkig wel ,
    net de huisarts gesproken, en we krijgen Stesolid (diazepam zetpillen) in huis.
    Maar hij wilt toch dat ze veder word nagekeken in het ziekenhuis, hij is bang dat het een andere grondlegging heeft.
    Alles bij elkaar duurde het 30 minuten voordat ze weer goed op ons reageerde en ons herkende. dat vond hij zelf veel te lang.
    Hij ging nu overleggen met de kinderarts en als hun het idd ook nodig vinden dan gaan we voor veder onderzoek en anders wachten we het nog even af

3. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    aah dat is balen :( maar niet getreurd want het kan nog wel, genoeg vrouwen testen op hun nod pas met een klein streepje positief

4. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Ik lees net je hele verhaal Jmay,
    Wat ontzettend heftig zeg! Dikke knuffel!

5. NElisabeth

NElisabeth Actief lid

30 aug 2013
    164
    0
    16
    Beverwijk
    @Jmay, ik zat het verhaal zelf met tranen in m'n ogen te lezen, jeetje was een verhaal zeg.. arme meiske =( Blij dat het weer beter gaat met jullie en toch fijn dat de huisarts het wel serieus neemt en het gaat onderzoeken. Beter zeker weten denk ik dan.

@Indy22, ik heb zondag mijn NOD, duurt niet zo heel lang meer dus ;) ik ben van plan om vrijdag een testje te gaan wagen.

6. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Oh spannend Elisabeth, nog even voor je kan testen dus:)
    En superhuman, inderdaad veel mensen die dan nog niet positief testen hoor!
    Zou zelf niet weten vanaf wanneer je positief kan testen eigenlijk.. ben er bij mijn zoontje pas met vijf of zes weken achter gekomen. Toen gaf die natuurlijk met een seconden al een knalblauwe streep;) Maar kan me voorstellen dat het pas op nod of zelfs na nod zichtbaar is hoor!

En jmay, blij dat ze het gaan uitzoeken! Heel fijn dat ze het serieus nemen want ik vind het ook heftig klinken hoor.. Hoop echt dat het nooit meer gebeurd!

7. NElisabeth

NElisabeth Actief lid

30 aug 2013
    164
    0
    16
    Beverwijk
    @Indy, wat balen dat je man ineens twijfelt! Maakt die ene maand echt veel verschil? Anders zou ik inderdaad toch proberen om 'm over te halen ;)

8. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ja zeker .
    8 april mogen we heen ze krijgt dan een hersenfimpje of een MRI
    En lichamelijk onderzoek.

Dit is nu al de derde keer dat we haar bijna kwijt waren .
    Toen ze twee dagen oud was, toen ze 9 maanden was en nu weer.

Mijn man heeft het er op dit moment heel erg moeilijk mee zo sneu om te zien.

9. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Jeetje dat is wel veel Jmay! Kan me voorstellen dat dat heel lastig is voor jullie allebei! Met twee dagen iets door de geboorte? En negen maanden de eerste koortsstuip? Of was er iets vergelijkbaars met nu? Heftig hoor.. Heel fijn dat ze nu goed gaan kijken wat er aan de hand is. Soms zijn het kleine dingetjes die heel eng zijn maar met de juiste medicijnen prima onder controle gehouden kunnen worden!

@Elisabeth, voor mijn gevoel maakt die ene maand niks uit.. Of ik nou een of twee maanden zwanger ben als ik afstudeer moet geen verschil maken;) Anderzijds moet of je over negen of tien maanden een kindje krijgt natuurlijk ook niks uitmaken he?! En dan hebben we het nog niet eens over het feit dat er voor gaan nog absoluut niet ook daadwerkelijk zwanger zijn betekend:p
    Eigenlijk maakt het dus niks uit.. Maar ik wil gewoon zo graag NU al proberen;) Zullen die gekke hormonen wel weer zijn!

10. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Toen ze twee dagen oud was stopte ze ook met ademen maar toen werd ze helemaal stijf de kraam heeft toen 112 gebeld.
    Wat ze met 9 maanden heeft gehad is vergelijkbaar met nu alleen had ze nu geen hele hoge koorts en werd ze blauw en grauw

11. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Wanneer heb je eigenlijk voor het laatst getest jmay? 6 dagen overtijd is best lang:)

12. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    Hoi meiden!

Ik heb een vraagje, ik was net aan het douche en toen viel me op dat ik zowel op mn tepels als de rest van de borsten mn aderen zie lopen. Dit heb ik Normaal niet maar kan dit een zwangerschaps kwaaltje zijn? Of maak ik mezelf weer gek hihi.

Dankjewel alvast!

13. GaiaMama

GaiaMama Actief lid

1 mei 2013
    322
    241
    43
    Vrouw
    @Jmay, jeetje wat schrikken zeg! Koortsstuipen zit bij mij in de familie. Heb er zelf drie ofzo gehad en m'n pa ook. Hopelijk blijft het hierbij voor jullie.

@Lynnetje, over die aderen. Ik heb dat ook in mijn luteale fase, dus bij mij betekent het niets. Maar heb wel gehoord dat sommigen dat alleen hebben als ze zwanger zijn. Spannend :D

@hier, vandaag alle uitslagen van manlief gekregen. Hij heeft antistoffen tegen zijn eigen zaadcellen. Dat wisten we al, maar gelukkig is dat ook het enige en de rest was allemaal goed. Het ziet er nu naar uit dat wij, net als SD, de iui in gaan. Eerst wellicht nog wat testjes bij mij, maar er zit iig schot in de zaak :).

14. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Spannend gaiamama! Ik heb er weinig verstand van maar heb je met iui een redelijke kans om zwanger te worden ondanks de antistoffen?

Ik hoop maar dat jullie snel kunnen beginnen en dat het snel raak is! Het lijkt me in elk geval fijn dat ze nu onderzoeken doen, en goed dat er verder niks uit kwam behalve dat wat jullie al wisten dan..

15. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    @giamama
    Klinkt misschien een beetje stom maar wat 'fijn' dat er schot in de zaak zit !
    Hoop dat jullie gauw kunnen starten.

Ja echt vervelend maar nu is het dus nog de vraag of het echt koortsstuip en zijn vandaar het onderzoek in het ziekenhuis volgende week. Dit is voor J. Nu ook de derde keer.

@indy
    Ja vandaag weer getest en opnieuw helemaal wit

16. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    @gaiamama ooo dan zal het dat wel zijn hihi, het was me nog nooit opgevallen, mja was er ook nooit mee bezig natuurlijk hihi.

@jmay jammer dat de test weet wit was :( hopelijk word je dan snel ongi want dit is helemaal niks:(!
    Ik hoop dat het dan "gewoon koorststuipen" zijn en niks ander ernstig!
    Kan je zelf weer een beetje slapen?

17. SD6

SD6 Bekend lid

15 nov 2011
    598
    243
    43
    Vrouw
    Amsterdam
    Spannend meis! Wat voor onderzoeken willen ze bij jou nog doen? Wij zijn inmiddels zo goed als klaar gelukkig! X

18. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Hallo meiden,

Mag ik me ook bij jullie aansluiten? Ik ben 24 jaar en ben in september 2013 heel bewust gestopt met de pil na m'n afstuderen en trouwen. Na 3 maanden begonnen met ovu-testen en na 5 maanden begonnen met tempen. Helaas nu bezig met ronde 7. Cyclus is nog erg onregelmatig. Ik las al een tijdje mee op deze site, maar nu sinds een paar dagen ook zelf lid geworden. De komende dagen ga ik alles teruglezen zodat ik op de hoogte ben van jullie situatie. Ik kijk er naar uit om ervaringen uit te wisselen!

19. NElisabeth

NElisabeth Actief lid

30 aug 2013
    164
    0
    16
    Beverwijk
    Welkom Arendje en tuurlijk mag je je bij ons aansluiten! Lastig is het hé? Dat ontpillen.. Ik hoop voor je dat het maar snel raak mag zijn!

20. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Jaaaaaaaa ben ongie ! Haha

Deel Deze Pagina