wat een roze hier ineens he !! pff ik vind het alweer veel te lang duren haha .. en dan zitten we nog maar in ronde 5
Mag ik mij hier ook komen melden? Ik ben 23, en wanneer ik mama zal worden ben ik 24 tenzij het een jaren lange proces gaat worden wat ik natuurlijk niet hoop! Momenteel zit ik in ronde 2, rond de vruchtbare dagen al geven de ovulatietesten wel een licht streepje aan. Maar volgens de websites waar je je ovulatie kan berekenen zal a.s. zondag mijn eisprong zijn.
Heej smurfin Gezellig dat je mee komt kletsen! En leuk dat jullie aan het proberen zijn voor een kindje.. Kan kloppen dat het een licht streepje is hoor! Ik heb vaak een week lang een licht streepje wat iets opbouwt en pas op de twee dagen van mn eisprong een knal streep, meteen de dag daarna weer bijna geen streepje.. Als je eisprong zondag is moet je vandaag goed aan de klus haha Vandaag en zondag Hoop voor jullie dat het snel raak is!! En kan me voorstellen dat je het lang vindt duren Jmay! Maar volgens de pendels gaat het een vruchtbare zomer worden Hier nog steeds aan het wachten, voel niks dus denk dat ik nog een ronde mee mag kletsen hier
Bedankt Indy! Vandaag is het streepje al iets duidelijker. Gelukkig is het weekend haha, vanavond maar vast beginnen.
Gods, dacht dat het een zwangerschapstest was hahahaha! Was al helemaal blij voor je! Maar weet niet hoe de rest er over denkt maar ik vind dit een hele duidelijke streep! Bij mij worden ze nooit zo duidelijk als de teststreep.. Hooguit iets duidelijker dan wat jij nu hebt. En het is niet zo dat ik geen eisprong heb want ik heb al een kindje Ik zou er voor gaan vanavond haha
PS hele stomme vraag misschien maar hoe maak je die hartjes in je handtekening? Ik vind ze lief maar heb geen idee hoe je dat moet doen
Hahah was het maar waar! Oh echt ik meende dat ze nog dikker moesten worden dan de teststreep? Ik heb de hartjes van zo'n soort site af Symbolen • Verfraai je tekst met onze symbolen! Dan gewoon kopiëren en plakken in de handtekening.
Hoi dames, ik hoop dat ik hier ook mee mag kletsen! Ik ben bijna 23 en zitten nu in de 2e ronde voor mijn eerste wondertje en mijn vriends 2e! Nog geen regelmatige cyclus dus klussen we om de 2 a 3 dagen. Eerste cyclus duurde 35 of 36 dagen. Maar overal lees ik op internet andere verhalen dat je pas mag gaan tellen op moment dat je anders weer de pil zou gaan slikken en niet vanaf 1e dag menstruatie. . In dat geval duurde mijn eerste cyclus 30 dagen... eerste lijkt mij ook meet logisch omdat die menstruatie kunstmatig is en je dan nog beschermd bent Door de pil en pas vanaf de dag dat je weer zou moeten gaan slikken niet meer beschermd bent..
Hoi lieve Dames, ik heb natuurlijk alweer heel wat gemist maar soms neem ik ook even een beetje afstand. Ben er deze maand eigenlijk ook niet zo heel erg meer mee bezig geweest, vandaag zou in principe mijn nod zijn maar mijn temperatuur is nog steeds mooi hoog dus geen bloed vandaag denk ik... Het gekke is ook dat ik deze maand vrij weinig last heb van "kwaaltjes" behalve gisteren.... Mijn vriend had blijkbaar een bord in de vaatwasser gezet die hij niet omgespoeld had en de geur die eruit kwam deed me bijna overgeven.... Heel gek maar verder helemaal niets... Wel pijnlijke borsten maar lang niet zo heftig als normaal gesproken... Even afwachten dan maar weer he....! Edit : ik denk dat ik morgen mijn nod heb eigenlijk..... dat leuke appje zei vandaag maar denk zelf morgen. Had nog niet verder gekeken dan m'n neus lang is haha maar wie weet.....!
Oh ik hoop voor je!! Zou fijn zijn als het kindje snel nog even voor de iui langs piepte Ik ben echt heel hard voor je aan het wensen!! Snap dat je af en toe even afstand neemt, verstandig waarschijnlijk.. Lastig he? Maarja, eerst maar de nod afwachten en de dagen erna. Wil je geen valse hoop geven maar zal zeker voor je duimen
Spannend SD6, hoop 't voor je! Ik heb een knaller!! Ben blij dat het zo gaat als dat het hoort, was wel wat bang geworden van de verhalen hier op 't forum.
Hahaha ja dat zou een mooie zijn he haha. Dan bel je het ziekenhuis op en dan vertel je ze doodleuk dat de iui niet meer nodig is omdat de baby daar geen zin in had haha. maar laten we inderdaad maar niet te hard roepen, straks bloed ik morgen toch nog leeg Smurfin90, wat leuk dat je gezellig met ons mee komt kletsen!! en dat is inderdaad een knaller dus je eitje gaat heel snel springen!! Hopen dat het gelijk raak mag zijn
Hopelijk is het snel raak! Volgens mijn berekeningen heb ik volgende week donderdag mijn eisprong. Misschien toch maar eens ovu testen halen om te kijken. Kan namelijk gebeuren tussen de 17e en 22e. Afhankelijk van hoe ik zou tellen na stoppen met de pil. Spannend dus nog even, vriend maar eens lief aan kijken deze week om weer eens wat vaker te klussen want dat ongecontroleerde ongesteld zijn kan hij toch niet echt aan wennen nog hahahaha
Hahaha misschien is temperaturen ook een optie? Je weet dan wanneer je ei geweest is en zodra je ongesteld gaat worden dan zakt je temp ook weer. Dan is het toch nog een beetje gecontroleerd... verder zou ik aanraden om ook vanaf dag 10 om de dag te "klussen" en dat volhouden tot dag 20 ongeveer. Het is een tip van onze gyn, wie weet werkt dat voor jullie ook heel goed! Hopelijk is het gauw raak!
Ik heb Zuurtje en NoNo om een pendel gevraagd, ben zo ontzettend nieuwsgierig. Ben er ook helemaal klaar voor om mama te worden van een wondertje. Ik ben ook echt niet ongeduldig hoor
spannend zeg ! laten we hopen dat het weg blijft en de IUI lekker niet nodig is ! @Smurfin Welkom ! en dat is inderdaad een mooie knaller. @seepje jij ook welkom
Nou meiden, het blijft blijkbaar nog even spannend, temperatuur was vanmorgen nog steeds hoog dus ook vandaag verwacht ik geen ongi ik wacht het nog heel even af en anders moeten we toch maar een test in huis halen denk ik...... Ik baal er ergens gewoon van, ik heb al zo vaak getest en steeds weer negatief, de hoop is gewoon op de een of andere manier weg en daarmee ook de drang om te testen iets zegt me steeds dat ik mijn geld daar niet aan moet verspillen omdat ik toch wel weer ongesteld word, nu dus 1 a 2 dagen over tijd.... Ik denk dat ik afwacht tot dinsdag en anders woensdag ochtend een test doen....