Geloven jullie in de pendels? Ik heb er 2x aan mee gedaan, ze zaten beide redelijk in de buurt ben benieuwd maar of ik er in geloof? Spannend SD6, het klinkt in ieder geval positief! Net weer ovu testje gedaan en hij is alweer aan het dalen, zou seks nu nog uithalen? Voel momenteel wel af en toe wat steekjes. Vrijdag en gisteren natuurlijk al geklust, maar zou het nu nog wat uithalen pakken we het natuurlijk mee haha!
Je eitje kan tot 48 uur na je positieve test springen, dat kan dus ook nog morgen gebeuren. Ik zou zeker nog je kans grijpen hoor Edit : Ik geloof trouwens over het algemeen wel in pendels, ben zelf ooit met een pendel bezig geweest en ben ook wel een beetje spiritueel aangelegd, het is alleen hier op het forum niet duidelijk met wie je te maken hebt en dus weet je niet of het niet gewoon uit de mouw geschud word. Daarnaast kan een pendel beïnvloed worden door je eigen energie, daarom word aangeraden om niet voor jezelf te pendelen.
WOOW Die van gister was wel heel mooi duidelijk!! Hopen dat het gelukt is! Welkom bij het wachtclubje En SD6, ik durf het niet eens meer te zeggen maar ik vind het echt spannend en ik hoop echt heel hard voor je dat jullie net de iui dans ontspringen!!
@superhumon ben je al ongi? Heb je nog getest anders? @SD6 nog niet ongi? Bohh spannend! Het zou toch geweldig zijn als je indd het ziekenhuis kan bellen dat het niet meer nodig is! @Jmay hoe gaat het met jou? En je kleine mupke? @smurfin90 bij mij waren de pendels met wanneet ik zwanger zou worden goed! Geslacht weet ik nog niet hihi. Ik heb nog even door getest omdat de eerste nog erg licht was. Helemaal happy ! Al merk ik wel dat het genieten nog moeilijk is. Een collega en tevens vriendin heeft de dag na mijn positieve test een miskraam met 11 weken gehad. Op het werk wist iedereen ervan dus het gaat daar continu over. Ik vind het echt super erg voor haar! Dat gun je echt niemand! Maar merk wel dat ik er erg onzeker door word, ik hoor de hele tijd oooo ecprg voor dr he! Enja dat vind ik zeker ook! Maar toch dubbel of is dit erg egoïstisch?
Super Lynnetje! Bij deze een dikke officiële GEFELICITEERD! Ik snap dat je er onzeker door bent. Maar probeer je er niet door te laten leiden. Geniet ervan! Hier nog enorm gevoelige boobs, verder niks. De testdrang is wel erg grooooot maar nog zeker een week te vroeg .
Gefeliciteerd! ! Ben benieuwd wat de pendels bij mij gaan zeggen. Logisch dat je er onzeker van wordt maar laat dat niet overheersen het gebeurd vaak niet voor niets hoe hard dat ook klinkt. Het menselijk lichaam is zoiets wonderlijks en in staat zoveel zelf te regelen...
Ja hij knalde flink he gisteren? Bij mij zeiden ze allebei een jongetje, maar de maanden scheelde net wat van elkaar dus ben benieuwd. Mijn moeder is ook erg in het spirituele die zei dat het onmogelijk was om voor iemand op afstand te pendelen. Gefeliciteerd Lynnetjee!! Vervelend dat ze het daar dan de hele tijd over hebben he? Maar probeer van je eigen zwangerschap gewoon lekker te genieten. Toevallig dat ze de maand goed hadden met het pendelen, ben benieuwd of ze ook gelijk gaan krijgen in het geslacht! Ah Noushka, een week duurt lang dan he?
Gefeliciteerd lieve schat!!!! Met je waarschijnlijk kleine meid hihi. Ben heel benieuwd of het nu zo is bij mij. Zou wel leuk zijn nu he haha maar aangezien jouw pendels kloppen hoop ik heel erg dat de mijne dan ook kloppen. Geniet lekker van al het moois in je buik en blijf vooral lekker bij ons hangen hier om ons op de hoogte te houden he ♡
Lynnetjee mooie tests! Hier nog steeds geen ongi CD 44 en 23 DPO.. Vanochtend nog een test gedaan en die was negatief.
Hihi had de jouwe nog niet gelezen, ik vind het nu ook mega spannend worden, morgen is alweer 16 DPO en dat is eigenlijk voor het eerst sinds de 5 maanden dat ik mijn temperatuur bij houd.... Bij de voorgaande cyclussen was het de dag na 13 en 14 dagen DPO dat het door kwam... Ik zit nu heel erg in twijfel of ik moet testen... Morgen om half 2 zou ik eventueel een testje kunnen halen en gelijk thuis doen maar ergens dus weer dat knagende stemmetje dat steeds zegt dat ik me niet zo druk moet maken omdat het toch niet zo is heb overigens wel vandaag 2 keer een krampje gehad in mijn buik toen ik onderweg naar mijn ouders was en terug naar huis bij het lopen Ik merk dat het mijn vriend er ook niet meer zo warm van loopt dat ik over tijd ben, dus het ligt niet alleen aan mij... Wat vinden jullie? Testen of nog even wachten?
Heb Zuurtje nog even gauw een pb gestuurd en kreeg in no-time antwoord. Haar pendel blijft Juli zeggen dus misschien dan toch loos alarm?
Pfff lastig... Ik snap dat je klaar bent met testen! Ik ken heel erg het gevoel van geen geld meer eraan willen verspillen.. Kan je het ook loslaten? Of zit het wel heel erg in je hoofd? Als het echt in je hoofd zit zou ik testen. Als je inderdaad zwanger bent zou er wel iets zichtbaar moeten zijn nu denk ik.. Mocht je er niet te veel mee bezig zijn dan zou ik nog even wachten voor de zekerheid. Anderzijds, mocht je over vier dagen gewoon ongesteld worden is het misschien fijner om nu te weten dat je niet zwanger bent ipv dat je nog vier dagen valse hoop hebt?? Ik gun het je geloof ik zowat meer dan mezelf haha! Maar ik vind het lastig om te zeggen wat je moet doen En lynnetje supergefeliciteerd!! Ik vind het echt een mooie test. Snap dat het dubbel is hoor! Ik heb een collega gehad die net voordat ik zwanger raakte met 19 weken een miskraam kreeg! Ik heb pas met twintig weken gerust adem kunnen halen.. Het maakt het gewoon veel enger!! Aan de andere kant, het klinkt veel killer dan ik het bedoel: als de kans op een miskraam 1 op de 5 is, en zij heeft een miskraam gehad, dan heb je statistisch gezien een mooie kans dat jij bij die vijf hoort bij wie het wel goed gaat! En dan bedoel ik dat je moet proberen om je niet te veel zorgen te maken en zéker niet dat ik blij ben dat zij een miskraam heeft gehad want dat is gewoon echt verschrikkelijk!! Heel veel succes lieve meiden! En slaaplekker voor straks he Ik ga naar bed, morgen weer een dagje dichter bij de dag van de waarheid (21 april) haha
Hier nog geen bloed maar temp is wel 0,2 graden gezakt, zit nog wel boven de temp waar ik mee startte maar ik begin nu mijn twijfels te krijgen dus ik wacht nog even met testen hihi super lief van je Indy, dat maakt me wel weer een beetje vrolijk
Ik hoop echt voor je dat t raak is ! En een pendel is een pendel maar he ! Snap dat je nu nog niet test ..als je woensdag miss nog niet bent eentje proberen ? Mijn duimen draaien in ieder geval heel hard
Ik denk dat iedereen voor je duimt SD6, misschien even langs de huisarts om daar een testje te doen? Daar hebben ze ook urinetesten Dat je gewoon heel erg twijfelt, gezien jullie voortraject denk ik dat ze daar best makkelijk in zullen zijn Anders idd tot woensdag wachten en dan zelf even een testje halen. Snap dat een negatieve test als teleurstelling zal voelen, maar de ontwetendheid kan ook gek maken
Net toch maar even een testje gedaan maar helaas..... Omo wit. Maar we blijven afwachten. Heb er nog 1 die ik woensdag wil doen als het dan nog steeds niet doorgekomen is.
Ik hoop voor je dat het op de een of andere gekke manier wel zo is maar niet zichtbaar was... Maar het zou volgens mij wel te zien moeten zijn nu En anders beweren de pendels dat het in elk geval snel gaat lukken he! In elk geval voor de eerste drie rondes iui om zijn... Hele dikke knuffel meid!!