Zwanger worden tussen 20 - 25 jaar

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Maantje555, Jan 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SD6

SD6 Bekend lid

Nov 15, 2011
    598
    243
    43
    Female
    Amsterdam
    Helaas gister avond toch ongie geworden :( maar we gaan nu gewoon weer door naar de volgende ronde!

2. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    Ah nee jakkes :(
    Starten jullie nu direct met iui ?

3. SD6

SD6 Bekend lid

Nov 15, 2011
    598
    243
    43
    Female
    Amsterdam
    Jakkes is het zeker :p nee ben bang dat dat de volgende ronde word, we hebben nog geen brief gekregen, denk dat die met ongeveer 3 weken nu wel moet komen dus dat zou dan nog net voor mijn volgende ronde moeten zijn. Hoe is het nu bij jou? Xx

4. seepje

seepje Fanatiek lid

Mar 23, 2014
    1,559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    En als de pendels dan gelijk krijgen ben je direct de eerste IUI zwanger! Hopelijk heb je de brief vlot in huis!

5. Arendje

Arendje Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    2,124
    634
    113
    Female
    Ahh balen zeg SD6!!

6. Superhuman

Superhuman Actief lid

Mar 27, 2014
    163
    0
    0
    Ik ben na 10 dagen overtijd eindelijk ongie geworden. Op naar de volgende ronde!

7. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

Mar 17, 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat balen SD6!! :(

Hopelijk heb je de brief gauw thuis, en mag je snel zwanger raken!

8. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

Mar 17, 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lijkt me erg frustrerend 10 dagen over tijd, hopelijk is het aankomende ronde raak! :)

9. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    pff spannend hoor !

Ja gaat goed ben opzoek naar mijn eitje.. hihi
    ovu test nog niet positief dus ff doortesten

10. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    Fijn dat er nu duidelijkheid is !
    op naar roze aankomende ronde !

11. Superhuman

Superhuman Actief lid

Mar 27, 2014
    163
    0
    0
    Ja ben echt opgelucht hoor! Mijn hele cyclus is nu opgeschoven.. Balen want eerste week van mei zijn mijn vruchtbare dagen en waarschijnlijk moet manlief dan op zakenreis.

12. indy22

indy22 Fanatiek lid

Oct 20, 2012
    1,829
    25
    38
    Oh lieve SD6 balen!!! Ik hoop echt voor je dat de pendels gelijk hebben en dat het de eerste ronde iui raak is:) Of beter nog, voor die tijd!! Maar jullie gaan in elk geval een traject in.. Enerzijds niet leuk maar aan de andere kant misschien ook een fijn idee dat jullie serieus genomen worden en dat er dingen geprobeerd worden? Ik weet het niet, ik hoop in elk geval voor jullie dat het snel raak is!!!

En balen superhuman! Ken het probleem van mannen die op zakenreis zijn;) Hier mijn man op reis als mijn nod is! Dus mocht ik niet ongesteld worden op of voor mijn nod kan ik niet testen tot hij terug is.. (Vind het wel zo leuk om samen te testen:)) Wel goed dat je in elk geval je regels hebt gekregen als je dan niet zwanger bent.. dan kan je in elk geval door! Maar tien dagen overtijd is wel lang!

Hier nog zes dagen tot mn nod. Maar ben eigenlijk zo zeker van het feit dat ik niet zwanger ben dat ik net bij het avondeten gewoon een wijntje op heb.. Schoonfamilie over de vloer en die zouden meteen verdenkingen hebben als ik geen wijntje zou nemen in het restaurant. Maar voel me echt niet zwanger dus dacht dat het geen kwaad zou kunnen..

Hoop gewoon dat je ei vroeg is superhuman! Dan kunnen jullie misschien nog net kans maken deze ronde:)

13. Superhuman

Superhuman Actief lid

Mar 27, 2014
    163
    0
    0
    Oeeee ben helemaal blij!! Hij heeft zijn afspraak verzet om andere redenen :))

14. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

Mar 17, 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Een glaasje wijn zal wel niet zo groot probleem zijn toch Indy? :)

Super om te horen dat hij dan toch niet op zakenreis hoeft superhuman!!

Tot nu toe houd ik me er redelijk goed voor op het wachtbankje, vorige maand draaide ik echt door vriendlief maakte ik er zelfs gek mee. :)
    Nu heb ik het er natuurlijk nog wel eens over, maar heb zo'n gevoel dat het niet raak is maar dan ga ik na zitten denken en denk ik echt oh doe normaal precies met de vruchtbare dagen hebben wij geklust dus het zou toch best mogelijk kunnen zijn. ;)

Wij gaan vanmiddag voor het eerst een koopwoning bezichtigen, vind het echt enorm spannend we weten ook niks op dat vlak dus gelukkig gaan veel gedachtes daar naar uit.
    Gister avond waren we toevallig in de buurt en zijn we naar dat plaatsje toe gereden, even de buurt bekeken de woning staat leeg omdat die wordt aangeboden via een woningbureau op 't eerste gezicht zag het er allemaal wel leuk uit. Dus ben benieuwd en als het echt iets mocht zijn dan hoop ik dat we een hypotheek rond kunnen krijgen, onze maandlasten zullen er in ieder geval wel gunstiger op worden.

Oh er spookt trouwens nog wel een klein dingetje door mijn hoofd, misschien dat jullie er antwoord op weten?
    Ik vroeg me af, in de periode tussen conceptie en eventuele innesteling of een orgasme dan een boosdoener zou kunnen zijn? :)

15. indy22

indy22 Fanatiek lid

Oct 20, 2012
    1,829
    25
    38
    Nee hoor;) Kan helemaal geen kwaad!

Spannend om naar een koophuis te kijken!! Veel plezier:)
    Wij waren ook aan het kijken maar hij is een tijdje terug zelfstandig geworden en dan kan je de eerste drie jaar nog geen hypotheek krijgen, dus wij zijn weer terug naar huurhuizen aan het kijken..

16. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

Mar 17, 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohh ik vind het behoorlijk spannend, zenuwen gieren door mijn lijf haha!
    Dat is vervelend zeg! Ik ben ook werkzaam als zzp'er maar grotendeels ben ik gewoon huisvrouw op mijn werkgebied is het momenteel erg lastig om opdrachten binnen te slepen het scheelt dat ik geen kvk etc. heb dus ben benieuwd of wij een hypotheek kunnen rond krijgen, manlief heeft wel een goede baan het is niet vast maar zijn werkgever zou wel een verklaring willen uitschrijven dat hij er voor lange duur werkzaam is dus die dingen maken het ook allemaal erg spannend!
    Ik heb zojuist nog een huis gevonden, leuke vraagprijs maar het is wel echt een casco woning maar het zal nooit verkeerd zijn om beide woningen te bezichtigen.

En dan nog kijken of we een leuke hypotheek rond kunnen krijgen, anders wordt het voor ons ook naar een andere huurwoning zoeken we zitten nu ook mooi maar hebben helaas maar 1 slaapkamer.

17. Noushka

Noushka Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    1,601
    12
    38
    overijssel
    Whaaaaaaa heb net getest. Hij is nog heeel licht (wel donkerder dan op de foto, krijg hem niet goed duidelijk) Maar weet wel zeker van yes! :D
    Zit nu op 10 dpo met middagurine.

Attached Files:

18. Noushka

Noushka Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    1,601
    12
    38
    overijssel
    Zie dat het op de foto wel heel erg onduidelijk is, maar zie hem hier gelukkig duidelijker en roze :D

19. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

Mar 17, 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zie hem!!! Gefeliciteerd!! :D

20. Noushka

Noushka Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    1,601
    12
    38
    overijssel
    Dankjewell :D Ben echt zoo blij.
    Had het wel een beetje verwacht want m'n boobs zijn sinds mijn ei gevoelig gebleven en de laatste dagen doen ze gewoon echt pijn.
    Verder weinig symptomen eigenlijk.
    Heb de halve dag m'n plas ingehouden tot de postbode eindelijk de sensitests door de bus gooide haha.
    Nu hopen dat het kleintje goed blijft plakken :)

Share This Page