He hallo! Ik meng mezelf ook graag hierin. Ben 21 jaar en bezig voor ons eerste kindje. Weet niet precies wanneer maar ben zo rond nov/dec gestopt met de pil..
Gefeliciteerd !! Wat super !! Hier weer begonnen met ovu testen Hopelijk loopt ie gauw op http://imageshack.com/a/img834/9893/okm2.jpg
@noushka ja ik heb gisteren het gesprek gehad, ik begin maandag. Je mag met 6 weken beginnen. Als je mee doet krijg je ook een wikkeldeken, een witte, een leuke! Hihi En blijkbaar hebben ze een wedstrijd zwembad nodig voor 1 vrouw in te kunnen geven. Ze halen uit een heel "zwembad" maar 2 buisjes
Wooow Noushka!! Ik zie m duidelijk hoor Dus als jij m op de foto onduidelijk vind dan zal ie in het echt helemaal goed te zien zijn!! Gefeliciteerd!!! Ik hoop heel erg voor je dat het een plakbeebje is meis! Cool zeg! Deze ronde zijn we echt goed bezig met zn allen Ik hoop echt zo dat ik met jullie mee mag vieren straks!! Maar zat jij op 10dpo?? Ik zit nu op 9, morgen dus ook op 10 dpo.. Dacht nog zeker vier dagen te moeten wachten met testen maar kan dus blijkbaar al bijna Is dit de sensitest? Want ik heb volgens mij alleen normale testen en dan zie je waarschijnlijk nog niks met 10dpo als er al iets is Zo spannend!! Ik heb mn vorige zwangerschap wel mee gedaan met moeders voor moeders, de volle 10 weken. Ging eerst steeds bekant over mn nek als ik de wc inliep waar die bussen stonden, laat staan dat ik mn plas in die bussen kon gooien zonder te kotsen. Maar tip: als je die bussen boven neushoogte zet heb je nergens meer last van, geur stijgt duidelijk omhoog dus dan ben je veilig haha
Dankje Indy Hoop ook dat je snel mee mag vieren! Ja deze is van sensitest. Die kun je doen vanaf 10 dpo. Hoe kan het dat je die plasgeur zo duidelijk ruikt dan? Kunnen ze niet goed dicht?
Gefeliciteerd Lynnetje en Noushka! Geweldig nieuws!! Geniet ervan meiden! Hier ondertussen bezig met ronde drie en fijn aan het klussen. Hopen dat we deze maand meer geluk hebben! ^^
Ze kunnen wel dicht maar je moet die flessen open doen om je urine erin te mikken he En er zit een conserveer laagje in, die vond ik met mijn ultra gevoelige zwangerschapsneus echt niet fijn ruiken toen. Maar ik wil je zeker niet ontmoedigen hoor, was ook weer niet zo slecht, heb het immers de volle tien weken gedaan Is voor een goed doel! Ik heb zonet sensitests besteld op 123zwangerschapstesten!! Ben mezelf opeens helemaal gek aan het maken. Bedacht me de hele tijd: oh ik ben echt niet zwanger want ik voel totaal niks.. En toen dacht ik vandaag opeens: misschien ben je wel zwanger WANT je voelt totaal niks! Normaal ben ik de dagen voor mijn menstruatie een hormonale stuiterbal, heb ik zin in chocola, voel ik me lelijk, slecht, stom, dom enz. enz. enz. (heb echt altijd een goeie portie zelfhaat in de week voordat ik ongesteld wordt) en ik voel nu niks van dat alles. Gewoon rustig enzo. Wat eigenlijk voor mijn doen dus juist abnormaal is. En heb vanochtend een nieuwe bh gekocht, irriteerde me overdag een aantal keer aan dat ie niet helemaal lekker zat maar besefte me net opeens dat het mijn borsten zijn die gevoelig zijn en niet de bh.. Dus nu ga ik natuurlijk tóch twijfelen of ik misschien niet zwanger ben he.. terwijl ik er de hele tijd zo zeker van was dat het niet zo was Zodra de sensitests binnen zijn maar even een testje wagen. Echt debiel hoe gek je jezelf kan maken, ook als je besluit dat je er deze cyclus écht niet in gaat trappen
Hahaha je schrijft het grappig. Maar inderdaad, ik heb de afgelopen rondes meer symptomen gehad dan nu. Behalve m'n pijnlijke ()() dan. Succes met de test! Bij die tests komt het 2e streepje iets later dan bij een gewone test. (tussen de 2 en 5 minuten ongeveer) Over de flesjes, ik las op hun site dat je voor elke dag een schoon flesje krijgt? Vandaar dat ik niet aan het opnieuw opendraaien heb gedacht .
Welkom mamsie21! Hahah Indy, wij vrouwen zitten ook maar raar in elkaar. Ik herken 't wel maar tot vandaag kan ik me redelijk beheersen zit dan ook nog maar op 5dpo.. Ben benieuwd hoe het gaat als ik dichterbij nod kom. Ik moet ook nog erg wennen aan mijn lichaam, tijdens het pil gebruik had ik nooit last van gevoelige borsten na mijn eisprong dit had ik ineens wel bij de eerste ronde ik dacht dat het meteen raak was haha! Nu heb ik het weer, verder voel ik mijzelf eigenlijk wel goed de eerste ronde had ik ook veel last van steken in mijn liezen dat valt nu wel mee maar je vergelijkt echt werkelijk alles erg frustrerend. De eerste paar dagen (3 dagen maar haha) had ik het idee dat het niet raak was maar gisteren was ik de hele dag wel wat misselijk waarschijnlijk ook wat door het bezichtigen van huisjes, en vandaag werd ik pas 12u wakker en ben ik niet voor uit te branden.. je legt echt overal een link aan! Wat goed dat zoiets bestaat als moeders voor moeders, ik wist het bestaan er niet van.
Heej noushka Hoe voel je je? Nog een tweede testje gewaagd? Hoop dat je binnenkort een knalstreep kan plaatsen
Hoi dames, Ja vanochtend nog een test gedaan en het streepje was al een stuk duidelijker Geen foto van gemaakt alleen. Kan er morgen anders wel even 1tje plaatsen . Begin me wat sneller vermoeid te voelen dan normaal en wat meer trek in eten. Alhoewel dat vermoeide ook kan komen omdat ik nu zonder cafeïne moet . Maar nog niet misselijk ofzo gelukkig. Heb wel een apart weeïg gevoel in me onderbuik. Maar geen pijn ofzo. @ Jmay Super! Al geklust voor je eitje?
Oja, misschien geen kwaaltjes. Maar wel 2 veranderingen de laatste paar dagen. Dat ik al 3 dagen snachts extreem zweet . Heb ik anders nooit last van, maar nu gewoon nat van het zweet. En m'n plas is donkerder en ruikt sterker dan normaal . Wie weet hebben jullie er wat aan die symptomen haha.
Veel klus plezier Jmay!! Super om te horen dat je niet zo veel last van symptomen hebt Noushka! Heb je al een afspraak bij de verloskundige staan?
haha zet m op Jmay En klinkt inderdaad als zwangerschapsklachten noushka Hier zit ik alleen maar te bibberen de hele dag.. Helaas een bekende ongesteld-word-klacht sensitest ook nog steeds niet binnen dus kan ook niet even een testje wagen haha Afwachten tot ongesteldheid dan maar. Voordeel is wel dat ik dan geen testen verspil