Hoi, Nee heb nog niet gebeld naar de verloskundige. Dinsdag maar doen . Ik dacht net; oja ik zou nog een foto plaatsen. Dus meteen ff een derde test gedaan. Maar vergeten dat ik daarvoor veel gedronken had, dus was al ff in paniek . Van boven naar onder 10 dpo (middag) 11 dpo (ochtend) 12 dpo (middag na veel drinken ) Na mijn nod nog maar even een gewone test doen met ochtendurine voor een dikke knalstreep.
Ik temp niet maar kreeg vanmiddag opeens flinke buikkrampen Sensitests lagen net in de bus dus voor de zekerheid toch maar eentje gedaan: witter dan wit!!! Ik neem aan met 2 dagen voor mn nod dat een sensitest wel iets zou moeten zien als er iets zou zijn.. Dus ben bang dat ik over een paar dagen ongesteld ga worden. Baal er wel een beetje van want wilde het echt heel graag! En volgende maand zit mn vriend in het buitenland rond mn eisprong dus dat wordt dan meteen heel lang wachten Maarja, niks aan te doen he?
Hier beginnen de ovu testen goed op te lopen. Nog geen knaller gehad. Daar hoop ik morgen op. Gisteren geklust en morgen ook maar weer eens van de nood een deugd maken En balen indy... misschien over een paar dagen nogmaals wagen als je over je nod zit en overtijd bent Rare vraag misschien.. weten jullie mannen dat jullie op dit forum zitten? Die van mij wel, vond ie juist leuk was hij even van m'n geneuzel af
Hallo babbelkousen Volgens mij mag ik bijjjjjjna weer op rood, mijn bobo's staan op knallen en ik heb buikpijn... Maarja, je weet het nooit, misschien zijn het wel zw.klachten?? Maar ik vermoed van niet, aangezien ik vanavond al een hele reep chocola op heb, hehehe
Balen Indy! Spannend Seepje! Het is gelukkig een lang weekend! Ja mijn vriend weet 't ook, pc staat ook vol met producten voor baby's hahah! Ik heb sinds vanmorgen wat vreemd gevoel in mijn buik, lijkt wel of de menstruatie aan zit te komen maar zit nog 6 a 7dpo. Had vannacht ook wel wat last van mijn borsten, ze lijken gevoeliger dan de eerste ronde. Het maakt me allemaal maar gek haha!
Ja symptomen kunnen je helemaal gek maken, had ik hier in de 1e ronde ook Nu in de 2e ronde geef ik er niet zoveel achter meer aan en zijn ze er dus ook nauwelijks. Vorige ronde had ik ik het idee of m'n boobs op exploderen stonden en deze maand niets. Ook veel minder puistjes (gelukkig) Ik probeer er niet teveel acht op te slaan om mezelf niet gek te maken want daar schiet niemand iets mee op @smurfin, Als je LF kort is zou het kunnen maar op z'n kortst moet ie toch 10 dagen duren naar wat ik begreep
Vind het ook raar, vorige cyclus van 33 dagen en deze ronde kwam het ook gewoon overeen met de eisprong dus ga er vanuit dat ik gewoon weer op 33 dagen zit. We wachten maar af, ik wou me deze maand ook niet gek laten maken maar je voelt toch weer andere dingen dan de vorige ronde en dan ga je toch op een of andere manier zoeken haha!
Snap ik, maar ik ben erg easy going in dingen (in alles eigenlijk) en laat het gewoon op z'n beloop je kan een wondertje dat blijft plakken toch niet timen als het je gegund is Ja ik doe deze ronde wel OVU testen maar dat is ook deels om te kijken wanneer ik het eea kan verwachten en of ik direct in een regelmatige cyclus terug val na de pil. We zijn ongeveer gelijktijdig begonnen naar wat ik zie in je handtekening
Sorry meiden, druk druk en nog eens druk!! Ja dat hoop ik wel!! Maar dan moet ChantallCindy gelijk hebben maar ik denk dat juli dan een grotere kans van slagen heeft....! We merken het wel wie er gelijk heeft. Misschien wel allemaal niet
Haha misschien niet het blijven pendels natuurlijk Hopelijk kan je in Mei al positief testen, het is je van harte gegund!! Hier even beetje in twijfel Heb de afgelopen 2 dagen op de OVU testen een licht roze streepje gehad absoluut geen knaller maar wel duidelijk aanwezig, nu issie weer compleet omo wit kan zijn dat mijn piek 's nachts is geweest en we hebben gister geklust en vanavond hopelijk ook weer. Maar wordt er behoorlijk onzeker van die testen, maar een lichtroze streepje is beter dan geen streepje toch??? Volgende ronde laat ik ze ook maar mooi in de winkel liggen. Bijgaand de foto van gister en van eergister. In het echt zijn de streepjes wel iets duidelijker dan op de foto te zien is.
Haha nou ik hoop voor je dat de chocola een zwangerschaps craving is maar als je op rood gaat doe ik met je mee.. Vanochtend een sensitest gedaan met ochtend urine en knal wit 12 dpo, koud, buikkrampen en zin in chocolade ijs.. Dus ik reken op het ergste Hoop dan maar dat er volgende maand net zoveel dames op roze mogen als deze maand
Lastig seepje! Maar klein streepje is inderdaad beter dan geen streepje denk ik Ik weet niet of dat dan 's nachts geweest kan zijn.. Ik krijg in elk geval wel elke maand een keer een knal streep.. Maar mijn eisprong is ook standaard om elf uur 's ochtends haha, kan er de klok bijna op gelijk zetten! Dus wat dat betreft klopt het wel dat ik om negen uur een knal streep heb als mn eisprong om elf uur is. Dag daarna meteen bijna geen streepje meer dus misschien kan het inderdaad best dat ie dan 's nachts is geweest... En smurfin, ik hoop met je mee Je kan je echt helemaal gek laten maken door die symptomen! Hoeft niks te betekenen maar gevoelige borsten kan toch wijzen op een zwangerschap.. Ik heb altijd rond mijn eisprong hele gevoelige borsten en als mijn menstruatie doorzet maar in de week daartussen eigenlijk geen last.. Dus misschien betekend het wel iets Mijn vriend weet inderdaad ook van t forum hoor! Volgens mij heeft hij het zelfs zelf gevonden toen hij in het begin van mn zwangerschap op zwangerschaps gerelateerde zaken googlede. Hij vind het ook wel makkelijk, heeft me een hoop stress bespaard dat ik met gekke klachten hier meestal gerust gesteld kon worden of op het juiste moment er hier achter kwam dat iets wel echt iets was zodat we op tijd naar het ziekenhuis konden.. En het scheelt hem een hoop zwangerschaps geklets dus ik geloof wel dat hij blij is met t forum haha
Je kunt beter de ovutesten van zwanger en kids gebruiken, kun je online bestellen. Maar misschien is je cyclus wel wat later. De streep moet echt net zo donker zijn als de controlestreep. Ik pieste een maand lang gewoon duidelijke strepen en echt 1x een knaller!
Seepje denk dat je ei later is...hou t goed in de gaten want het kan zomaar knallen. Deze foto waren mijn action testen van februari En de andere testen zijn van deze maand..eergisteren gister en vandaag.
Lief van je Maar je kan stoppen Ik ben net op rood gegaan:x Maargoed, beter eerder dan later als je dan toch niet zwanger bent he? Jouw ovu testen zien er in elk geval goed uit! Hoop voor je dat het deze maand raak is
Pff balen maar idd beter zo dan dat je een cyclus hebt van 100 dagen ofzo Nieuwe ronde nieuwe kansen !
Thnx ladies maar denk dat ik mn ei toch gemist heb want ze blijven wit na gister en eergister nog oplopende strepen te hebben. Kan best dat ie gisteren nacht is geweest had s avonds ook wat krampen maar ze blijven nu compleet wit. Hebben wel om de dag geklust en gezien zaad wel even blijft leven is er altijd nog een kans. Zal volgende ronde die van zwanger en kids eens gaan bestellen @bollen Heb keurig elke avond om 21.00 getest met weinig drinken en 2 uur niet plassen. Heb 2 dagen ook om 14.00 getest maar die waren niet opgelopen Voor deze maand even niet meer testen en gewoon aankijken als ik over 3 weken nog niet ongesteld ben waag ik wel een testje