Hoi meiden! Mag ik mij hier ook bijvoegen? Ik ben al actief bij een ander zwanger worden club, maar het lijkt me ook heel leuk bij deze leeftijdsgenootjes te kletsen. Ik ben 22 jaar en mijn vriend 29 jaar. we wonen 3 jaar samen en gaan voor ons eerste (levende,zie onderschrift) kindje. mijn laatste pil heb ik op 25 december ingenomen (leuk kerstcadeautje) Dus ik weet nog niet wanneer mijn nod is.
En gaiamama... wat grappig, wij willen als we ooit een meisje krijgen haar gaia noemen. Ik hoor het nooit ergens en nu kom ik die naam hier tegen
Dankjewel michiee!! ik hoop het voor jullie ook. ooooo wat wil ik het graag! Kan niet wachten om weer kleertjes te kunnen kopen en een echo mee te mogen maken en die hele roze wolk te beleven. Maar we moeten helaas allemaal geduld hebben...
Gezellig dat je mee komt kletsen! Maar erg naar wat je hebt meegemaakt... Hopelijk is het voor jou snel raak!
Dankjewel voila! Jij bent ook al een paar maandjes bezig zie ik.. gebruik je ovu testen of iets dergelijks of laten jullie de natuur zijn gang gaan?
Ik ben een half jaar gestopt met de pil, maar hebben de eerste 5 maanden expres geen seks gehad in de vruchtbare periode. De vorige maand was pas de eerste poging. Heb toevallig gister wel 18 ovulatie testen gehad van een collega die ze over had. Dus ik denk dat ik aankomende maand eens ga kijken wanneer mijn eisprong is. Ook vooral omdat ik een nog best onregelmatige cyclus heb.
Wat leuk! Het staat bij mij voor mijn verbondenheid met de natuur (moeder aarde). Een naam die je inderdaad niet vaak zult tegenkomen. Ook jij een miskraam gehad en ook al een tijd bezig zie ik. Je ziet het toch vaak. Trek je het nog allemaal? Ik heb af en toe echt momenten dat ik er helemaal doorheen zit. Hoe zit dat bij jou?
Voila begrijpelijk dat je de natuur zijn gang laat gaan.. wij doen dit ook! Ik ben van mening dat wanneer het je tijd is om een kindje te krijgen het je vanzelf wordt geschonken.. en het niet komt omdat jij zogenaamd zo goed "geklust" hebt. als je er te veel mee bezig bent (ovu testen enz.) Werkt dit juist averechts denk ik. Gaiamama wat mooi, ja ik weet de betekenis ervan, vandaar dat we ons kind zo willen noemen later. Ben zelf erg met het spirituele bezig vandaar. jeetje jij ook al lang bezig zeg! Ik heb na mijn ma in een lichte depressie gezeten..heel langzaam kruip ik er steeds meer bovenuit. Ik had ontzettend veel moeite met het idee dat ik twee kindjes had kunnen hebben..en in mijn omgeving werd de een na de ander zwanger, waaronder ook iemand van een tweeling. Ik loop stage in de kinderopvang wat het er ook niet makkelijk op maakte. Maar ik ben sinds een maand ontzettend gelukkig en voel me erg goed. Mede door mijn spirituele geloof, weet ik dat mijn kindjes nog ergens bij ons zijn en dit vind ik een mooi idee om aan vast te houden. Ook weet ik nu dat een kindje je wordt geschonken wanneer het je tijd is ervoor..dus ik hou mij er nu maar aan vast dat mijn tijd voor een kindje nog moet komen. En mijn gevoel zegt dat dit snel is. Ik weet ook niet waarom. Dus zit nu best goed in mijn vel moet ik zeggen. Het erover praten helpt heel goed. En met mijn vriend vast dromen over namen en hoe we ons kind later willen opvoeden enz. Brengt je ook vast in een soort roze wolk stemming. Hoe ga jij er verder mee om?
Ja hoor dat mag; ik zelf wil het heel graag en mijn vrouw zei toen we het daar iver hadden eigenlijk meteen; graag! Als het niet hoeft, zwanger zijn, dan ben ik allang blij en qua gezondheid is mijn familie ook wat gezonder dan die van haar. Dus dat is ook wel de reden.
Dankjewel. Eerste poging iui inderdaad Kon dit onderwerp niet meer terug vinden, dus moest even bijlezen haha
Vind het heel mooi hoe je het omschrijft zo. Ik heb zelf ook echt het gevoel dat mijn kleintje ook bij mij is, soms voel ik haar ook heel sterk. Mijn man heeft heel sterk het gevoel dat het goed gaat komen en daar hoop ik dan ook op, want ik vind dat nog lastig om daar vertrouwen in te hebben, omdat er zo veel teleurstellingen zijn. Zelf heb ik ook in een lichte depressie gezeten na de miskraam. Ik heb net het gevoel dat het weer wat beter met me gaat. Het blijft wel confronterend allemaal, want inderdaad wordt ineens iedereen zwanger om je heen. Ik houd me gewoon vast aan de gedachte dat alles met een reden gebeurt en ik blijf hopen. En inderdaad net als jij dromen over hoe het gaat worden en namen en dergelijke, is ook fijn.
Aha dat is dus de reden! @voila Helaas is de rode duivel aangekomen. Dus we gaan nu voor de echie. Deze ronde waren wij niet echt aan t proberen.
Dag dames, Ik ben helaas ongesteld geworden, ik hoop volgende maand op een posi test. Wat doen jullie allemaal, ovulatietesten gebruiken? En dan rond de ovulatie om de dag elke dag of meerderde malen per dag klussen. Als je de ovulatiepijn voelt is het dan afgelopen od gwn doorklussen?
Hey, toen ik zwanger was van mn dochter gebruikte ik ovu testen om te kijken wanneer mn eisprong is. Daarnaast klussen mijn man en ik om de dag, 1 keer per dag. Nadat hij klaarkwam stond ik noet meteen op om alles schoon te maken maar ik blijf een tijdje liggen. En ik zorg ook nog ervoor dat ik klaar kwam. Want een orgasme geeft een duwtje aan de zaadjes. En dat was de tweede ronde trouwens. De eerste ronde gebruikte ik geen ovu-test en hebben ik en mn man niet om de dag seks.
Dank voor je snelle reactie, ik heb de afgelopen maand met ovutests gewerkt en dagelijks rond de ei geklust volgens mij hadden we dat beter niet zovaak kunnen doen. Daarnaast is het bij ons eerste meteen gelukt en nu zijn we toch wel even bezig. Ik ga van de week tests aanschaffen.
Als je te vaak klust is niet goed voor de kwaliteit van de sperma. Om de dag of om dr twee dagen is het meest optimaal.