Lijkt me super leuk! Ik heb mij in ieder geval alvast aangemeld als fotografe, ik heb een onderneming in de baby fotografie dus hoop dat ik hun daar iets mee kan betekenen ben benieuwd of ik door de selectie ga komen gezien ik eigenlijk vrijwel alle baby's in de studio fotografeer maar heb een aanbod gedaan om een model te regelen en deze eens in natuurlijk licht te gaan fotograferen.
Trouwens jmay, weet totaal niet wat je budget is en of je het leuk vind of niet.. maar hier is een site waar je wollen prematuur kleertjes kunt bestellen (vanaf maat 38 dacht ik).. Prematuur - Baby's & peuters - kleding Zeker voor kindjes die zoveel te vroeg geboren worden is wol zo fijn!! Lekker warm enzo Kijk maar, misschien vindt je t niks hoor maar moest er opeens aan denken..
Anders heb je deze ook nog Kinderkleding koop je bij kleertjes.com | kleertjes.com Is nog wel redelijk budget, en heel veel kleertjes hebben ze in de couveuse vaak toch niet aan als ik het me goed herinner
Volgens mij gaat ronde 3 vandaag of morgen in, heb al lage rugpijn en zware benen het verklaard iig het bloedverlies van gisteren.
Balen Ik hoop stiekem nog steeds voor je dat het een innestelingsbloeding was, want als ik ongesteld wordt begint het hier direct wel te vloeien en niet een dag een beetje en 2 dagen later pas de rest .
@jmay, zie nu dat wij als alles meezit op dezelfde dag kunnen gaan testen als we nog niet ongi zijn geworden. Blijft ondanks dat dit mijn 2e ronde pas is zo spannend. Stel me er niet teveel op in, hebben regelmatig geklust maar ook vaak genoeg niet omdat we zo moe waren van de verhuizing etc
Ik zie het ja wat leuk! Ik houd het meestal niet vol hoor test vaak eerder al haha Het blijft zeker spannend pff Hij hebben in de week van m'n ei om de dag kunnen klussen maar was zondag kapot haha Ik had donderdag avond een positieve ovu test maar zondag ochtend leek hij ineens weer positief maar dat was met ochtend urine Die. Zondag nog even meegepakt en nu ff rust. Ga echt janken als me ei deze week pas is dan kunnen we deze maand ook weer weg gooien
Ik snap geen bal meer van mijn lichaam... heb vandaag weer zeer vruchtbaar slijm... straks thuis nog maar eens een ovu testje er tegenaan gooien. Vorige week licht streepje gehad die opliep en op dag 4 weer omo wit was.. pfff raar lichaam
Ik heb die van de action gebruikt... wil voor de volgende ronde die van sensitest bestellen... maar die van action schijnen hun werk ook prima te doen. Heb namelijk al eens een streepje en een witte gehad...
Ja ik ben juist super tevreden over die van de action ! Had nu die van 123test maar snapte er geen bal van De action testen waren bij mij heel duidelijk.
Zometeen nog maar 1 aan wagen... raar, raar lichaam hebben wij toch en dan vanavond maar direct nog eens klussen. Afgelopen week sowieso om de dag geklust
Haha ja wij ook ..verwacht wel dat ie toen geweest is had ook eipijn zoals ik gewend ben. Hopelijk deze ronde raak En anders alweer door naar ronde 6 !
Ik denk toch echt dat ik ronde 3 in mag gaan, bloed nog niet echt maar bij het afvegen heb ik wel steeds een roze wc papiertje dus het zal er wel aan komen. Ik vond het juist raar dat ik gisteren ineens helder rood bloed had het was wel echt maar heel weinig, maar vorige maand begon het met een dag enorme menstruatie krampen vervolgens had ik 3 dagen oud bloed bij het afvegen en daarna een dag helderrood bloed de dag erna is het ook echt los gebarsten. Ik heb toen mijn cyclus aangehouden op de dag dat ik helderrood bloed afveegde en dat klopte denk ik ook aardig want mijn eisprong was precies op de dag die de calculators ook aangaven. Vond het nu alleen zo raar dat het anders begint, maar ga er vanuit dat het vanavond of morgen echt los barst. Ben ook wel blij dan is mijn cyclus ook wat korter dan 33 dagen, als ik van gisteren zou moeten uitgaan zit ik precies op 28 dagen maar ik pak de ovulatie testen er maar weer bij over 14 dagen. Voel mij ook best goed, die akelige onzekerheid is gelukkig van me af nu. De testjes van de action vind ik trouwens prima hun werk doen, ik begon vorige maand op dag 14 elke dag een heel licht streepje te zien maar bij mijn ei had ik toch echt een dikke knaller, de dag erna was het streepje weer heel licht en ben ik maar gestopt met testen.
Neeeeee! Ging net naar de wc om te plassen en heb gewoon een bruine plek in m'n slip . Oud bloed, niet rood. Wat moet ik nou doen?? Heb m'n temperatuur direct opgemeten en die is gewoon nog steeds 37,3. Alle zwangerschapssymptomen zijn ook nog aanwezig. Het zou vandaag precies mijn nod zijn met een cyclus van 36 dagen. Maar ik weet natuurlijk dat mijn ei eerder was deze maand. Wat een ***zooi zeg.. Wat kan ik nou doen behalve afwachten?
Je temp. Moet je altijd op het zelfde tijdstip meten voordat je uit bed gaat al dus deze is officieel niet geldig. Je kan idd alleen afwachten of een testje doen
Ja dat is ook zo hoor vorige cyclus hier duurde ineens 34 dagen en laat ik die maand nou net geen ovu testen gebruikt hebben dus werd ook gek van onzekerheid Was blij toen ik eindelijk ongie werd kun je tenminste veder. Bij mij begint de menstruatie trouwens ook altijd anders Ene keer roze dan slijm met roze of rood en de andere keer gewoon bam dan is het er ineens
Tussen de ochtend en middag zit bij mij niet meer dan 0,2/0,3 verschil. En een test zal nu nog niet veel uithalen ben ik bang, hcg verdwijnt niet binnen 1 dag uit je bloed. Dus heeft nog weinig zin helaas. Hoop echt zo dat het een adertje was ofzo. Blegh!
Ja idd vooral niet stressen Was het donker ? Waarschijnlijk oud bloed dan wat de baarmoeder nog even kwijt wilde