Zwanger worden tussen 20 - 25 jaar

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Maantje555, Jan 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esselte

Esselte Niet meer actief

Spannend wanneer kan je testen???
    Ja idd stuk goedkoper maar vind ze zo onduidelijk! This afwachten,
    Ga zo weer even testen! You never know haha.

2. Esselte

Esselte Niet meer actief

Werkt dat wel dat tempraturen? Ik zie wommige zo schommelen dat ik daar ook niet echt duidelijkheid in zie. Wanneer is jou Nod?

3. Esselte

Esselte Niet meer actief

Wauw respect dat je zo positief kan zyn want een half jaar lijkt me zooo lang! Ik ben sinds juni al gestopt met prikpil dus over 2 maand wil de huisarts me pas helpen.. Toen ik dat hoorde een paar weken terug dacht ik ook.. Pfff zolang wachten? Mijn ouders zouden het geweldig vinden als ze opa en oma zouden worden en zou echt uit me dak gaan als het zover is. En t allerergste vind ik nog dat veel mensen zoals ons het niet lukt. Maar er ook eem boel zijn die gewoon abortus plegen. Dat kan er bij mij dan niet in... Ik hoop dat je gauw zwanger mag worden!

4. Esselte

Esselte Niet meer actief

5. seepje

seepje Fanatiek lid

Mar 23, 2014
    1,559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Blegh, ik wordt echt moe van mezelf… Lijkt ook of ik continu verhoging heb, dan weer heel warm, dan weer heel koud en het meest vreemde? Ik ben aan het poetsen iets wat ik normaal altijd aan manlief overlaat. Ramen zijn al gelapt, alles gestofzuigd en zometeen de slaapkamer nog even onder handen nemen :(

6. Esselte

Esselte Niet meer actief

Haha geef mij maar wat energieee !!

7. seepje

seepje Fanatiek lid

Mar 23, 2014
    1,559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    #1307 seepje, Apr 26, 2014
    Last edited: Apr 26, 2014
    Aargh! 10 dagen geleden een mooie oplopende ovu test gehad, maar nooit echt een knaller (15 en 16 april) vervolgens waren op 17 april de ovu testen omo wit. Ook gisteren was hij compleet wit en net toch een testje gedaan en kreeg ik ineens dit:(:(:(:(

Weer geen knaller maar ineens weer een streepje terwijl hij eerst volledig wit bleef.. Stom raar lichaam…

Gelukkig hebben vriendlief en ik wel om de dag geklust dus dat moeten we nu nog maar even volhouden, ik putte hem uit kreeg ik gisteren naar m'n hoofd :D waarop ie van mij kreeg dattie een oude klaagzak was :p Hij wilde een jong grietje :cool:

8. Noushka

Noushka Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    1,601
    12
    38
    overijssel
  9. Noushka

Noushka Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    1,601
    12
    38
    overijssel
    Ik had rond en na me ei heldere afscheiding (rekbaar slijm werkelijk nooit gehad. Meer waterig) Maar daarna werd het ook weer witter. Dus hoeft niks te zeggen :). Hoop voor je dat het raak is!
    Om de dag klussen zou voldoende moeten zijn.

10. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    pff mag ik ff zeuren :(

Donderdag 17/2 had ik op cd 15 een positieve ovu test, die week hebben we tot zondag om de dag geklust daarna niet meer.

Nu had ik eergisteren een trekkend gevoel in mijn benen en rug en wit rekbaar slijm, ook pukkeltjes in mijn gezicht.
    Keek ik op mijn app waarin ik alles bij houd, blijkt dat ik dit vorige maand ook gehad heb en achteraf toen mijn ei geweest is ! ( had toen geen ovu testen gebruikt)
    Als dat zo is dat eergisteren of gisteren mijn ei geweest is , hebben we die finaal gemist en kan ik zeker weten door naar ronde 6, baal zo !! we hebben zo ons best gedaan toen de testen op liepen.

en wat een KUT testen zeg.. vals positief zou het dan zijn :(

11. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    dit is mijn rijtje tot donderdag middag.

op foto 2, de positieve test van donderdag avond en vrijdag avond was hij weer lichter , dagen daarna ook

12. seepje

seepje Fanatiek lid

Mar 23, 2014
    1,559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Nou may, dan kunnen we elkaar de hand schudden, ik had mijn ei ook rond die datum verwacht maar had vandaag weer een oplopende ovu test, of ik heb gewoon 2x m'n ei gehad want vorige keer had ik ook een zeurend gevoel in m'n onderbuik… Gelukkig hier nog wel om de dag door geklust gewoon voor de zekerheid… Gisteren ook en dan morgen nog een keer en dan geef ik het voor deze ronde op.

Manlief is ook niet zo lekker, is tegelijkertijd met de kleine op bed gaan liggen en de kleine heb ik net maar weer wakker gemaakt voor een hoestdrankje en een zetpil. Arme kind hoest zich de longen uit d'r lijf.

13. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    Dat is wel fijn, hier helaas niet dus kan dan door naar ronde 6 :(

14. SD6

SD6 Bekend lid

Nov 15, 2011
    598
    243
    43
    Female
    Amsterdam
    Wat balen meissie! Ik denk dat ik heel goed begrijp wat je voelt. Wij mogen dan wel gelijk beginnen maar ik kan me voorstellen wat ik gevoeld zou hebben als ze hetzelfde hadden gezegd tegen ons. Wij "mochten" een half jaar proberen maar daar hebben we niet voor gekozen puur omdat ook ik het nut niet inzie van het zelf proberen. Ik hoop natuurlijk dat het bij jullie gewoon raak is binnen die paar maanden, probeer in elk geval even tot rust te komen van de onderzoeken. Dat doen wij ook op dit moment, voor je het weet ligt die brief in de bus en is de stress ook weer terug. Mijn ei is waarschijnlijk gisteren geweest en dus een "gemiste" kans deze maand. Uiteindelijk lukt het bij ons allemaal, hoe lang het ook gaat duren! :D

15. SD6

SD6 Bekend lid

Nov 15, 2011
    598
    243
    43
    Female
    Amsterdam
    Voor mij werkt het opzich wel, alleen weet je pas na je ei zeker dat hij geweest is hoewel ik inmiddels door heb op welke dag hij springt :p dan gaat mijn temp duidelijk omlaag. Het duurt even voor je er echt handig in word hoor maar persoonlijk vind ik het fijn, ook omdat ik dan precies weet op welke dag ik ongesteld word want dat schommelt nogal bij mij :(

Wat trouwens wel heel raar is........ Ik heb sinds gisteren de hele tijd een raar tintelend gevoel in mijn bm en steekjes in mijn liezen :( Weet niet zo goed wat ik daar nou van moet denken aangezien mijn ei gisteren pas gesprongen is en ik gewoon normaal ongesteld ben geweest..

16. Esselte

Esselte Niet meer actief

Haha gewoon blijven klussen :) hij wil toch ook?! Haha

17. Esselte

Esselte Niet meer actief

Maar misschien is het beter om gewoon om de dag te klussen.. Zo maak je je zelf helemaal gek! Tenminste ik zou gek worden als 2 dingen anders aangeven,..

18. Esselte

Esselte Niet meer actief

Je voelt tenminste ietss haha ik voel echt niks.. Ik heb t idee dat ik uiteindelijk wel aan de clomid moet om me eisprong op te wekken :(

19. Happyhippie

Happyhippie Actief lid

Apr 24, 2014
    132
    0
    0
    NULL
    Ik ben 21, mijn man 30 en wij kunnen niet wachten tot we ons eerste wondertje mogen verwelkomen.... :) Leuk om te lezen dat er meer jonge mama's (in spé) zijn :)

20. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    haha ja als jullie dat lukt super fijn, hier gaat dat helaas niet ;)

Share This Page