Heej ! Gezellig.. Je kan jezelf zo toevoegen aan t nod lijstje. Ik kan dat nog niet omdat mijn cyclus nog niet normaal is..
Welkom happyhippie, Wat is het hier weer rustig de afgelopen dagen Ik zit nog steeds een beetje in een baalmodus en heb deze ronde nu gewoon opgegeven qua extra klussen. Tot vrijdag om de dag geklust en vind het nu wel even mooi geweest. Heb continu last van een zeer opgeblazen buik en dan is het ook gewoon pijnlijk / onprettig. Geen klachten verder meer, puistjes zakken ook af en m'n vruchtbare slijm, (wat het volgens mij niet was want het was spierwit en niet helder zoals rond de 17e) is nu net behangplaksel. Nu gewoon dus ongesteldheid afwachten en volgende week stoppen met roken.. Schiet er nu al van in de stress hoewel ik het zelf echt graag wil ook.. En waarom volgende week? We hebben deze week de kleine die gaat vrijdag pas naar haar moeder en als we voor die tijd zouden stoppen ga ik garanderen dat ze geen leuke vakantie heeft want dan zouden papa en ik elkaar wel eens de hersens in kunnen gaan slaan En van elkaar kunnen we heel veel hebben maar zo'n klein ukkepukje niet.
Ik ben een beetje stil geweest omdat we het deze maand een beetje laten... Geen ovu testen, helemaal niks. We zien wel (of niet) Maar seepje en jmay, een ovu test kan ook als zwangerschapstest gebruikt worden onofficieel.. Wil jullie absoluut geen valse hoop geven maar als ze op dag 26 van je cyclus opeens op gaan lopen zou ik toch eens een zwangerschapstest gaan doen.. Volgens mij was hier twee of drie maanden geleden ook een meisje bij wie de ovu testen opeens opliepen en die bleek hartstikke zwanger te zijn
Die hoorde ik ook al, gisteren een zw-test gedaan maar die was nog mooi wit Misschien dat een ovu test gevoeliger is dan een zw-test? Ik ga nu proberen tot vrijdag te wachten en dan nog een keer te testen . En ach ook al doe je deze ronde niet zo actief mee (werkt vaak het beste) gezellig is het hier toch wel
Voor zover geen symptomen Krijg net zulke krampen dat ik bijna over moest geven en in elkaar zakte terwijl ik m'n broek aan trok.. Heel laag in m'n buik, en als ik overgeef moet het wel heel ver zijn want dat doe ik nooit, alleen bij hele zware migraine, en de hoofdpijn is nu nergens te bekennen..
Ik had een vet positieve ovutest 2 dagen na NOD. Je mag er eigenlijk niets vanaf lezen en als je ovutest al knalt en een zwschap aangeeft moet je zwtest superduidelijk zijn. Spannend seepje, ben benieuwd!
Zw-test hier negatief, maar is ook nog wel heel erg vroeg.... Kan amper nog lopen van de steken in m'n buik. Zitten gaat wel oke, Ik zal mijn geduld nog even op de proef moeten stellen maar voelt met die steken alsof m'n ongi er aan zit te komen.
Hey meiden, Over doortesten met een ovu test kan ik niet mee kletsen, heb na mijn knaller nog een keer getest en toen liep hij al aardig af dus vond het niet zo nodig om door te testen. Afgelopen 2 dagen heb ik een vreselijke menstruatie gehad, vooral met koningsdag kon ik om de haverklap een toilet bezoeken! Gelukkig is de einde weer in zicht, en kunnen we vol gas de 3e ronde in. Een pendel gaf aan dat het aankomende maand raak zou zijn, dus ik ben benieuwd! @Happyhippie, welkom! @Seepje, denk dat doorklussen nu ook niet zo heel veel zin meer heeft gezien over 5 dagen je nod is? Wat goed dat je gaat stoppen met roken!! En als je dan toch een terug val gaat krijgen kan je lekker klagen in dit topic, wij sleuren je er wel doorheen! Ik ben nog steeds aan het bijkomen van het weekend, en gisteren avond hadden wij nog bezoek van mijn 'schoonoma' er waren direct weer wat dingen gezegd die bij mij door de verkeerde keelgat kwamen daar lig ik dan echt de hele avond over te malen. Wij hebben bijv. maar 2 fotolijstjes in de woonkamer in een daarvan zit mijn schoonvader die overleden is de ander is nog leeg eerder hadden wij daar onze overleden hond in maar omdat ik nieuwe lijstjes gehaald had, heb ik nog niet gekeken voor een nieuwe passende foto van onze hond. Nu keek die oma er wat naar en riep ineens he daar kan nu een foto in van de kleine jongen he! Vriendlief en ik keken elkaar bedenkelijk aan van huh kleine jongen?! Doelde ze op ons pas geboren neefje, waar wij totaal nog niks mee hebben wellicht niks mee gaan krijgen gezien wij ook een slechte band hebben met mijn schoonzus. Afgelopen weekend was ook aardig confronterend, ik had een foldertje uit een tijdschrift voor geboorte kaartjes daar had ik toen leuke gevonden en hier in het topic gepost even later kwam er een geboortekaartje voorbij op fb en of het niet gekker kon er kwam een door de brievenbus van ons neefje (het is trouwens een spuuglelijk kaartje) gezien ik de ochtend ook voor kaartjes keek was ik wel nieuwsgierig bij welke drukker deze weg kwam en ik bekeek de achterkant van wat daar stond raakte ik helemaal perplex!! Er stond peetoom; en ja hoor daar stond vriendlief zijn naam?! Moest dit nou op een geboorte kaartje? Ik had hem toen echt even goed hangen. En op de vrijmarkt werd ik naar mijn inzicht geconfronteerd met wel 100e zwangere dames pff ik wil te graag haha!
Klinkt apart! Hopen dat het niks met een menstruatie uit te staan heeft, mijn eerste ronde had ik ook alleen maar krampen en steken afgelopen ronde viel het gelukkig hartstikke mee. Wat geinig trouwens, zie dat wij precies het zelfde gependeld zijn! Chantallcindy pendelde Mei een jongen en Ejtnelle pendelde Juli een jongen. Ben benieuwd heb alleen de voorkeur voor een meid. Al ben ik met beide heel blij hoor!
Ik snap je volkomen, lijkt wel of ik ook meer kinderwagens zie En peetoom, is je vriend ervoor gevraagd? Zo niet dan is dat een leuke verrassing waar ik als ik je vriend wel wat van zou laten zeggen... En qua schoonoma, lekker laten kletsen. Ik had heel ad-rem gezegd, nou dat bepaal ik zelf nog wel wat ik daar in stop Qua pijn vorige keer had ik totaal geen kramp / steken what so ever. Is nu afgezakt naar dragelijk alleen bij plassen is het nog zeer pijnlijk. Ik ga uit van ongi maar damn wat duren 5 dagen dan ineens lang Haha. Fijn dat jullie de derde ronde in kunnen, hopen dat je cyclus deze maand dan ook 28 dagen is En qua stoppen, thanx haha, zal het wel even verdomde lastig gaan krijgen hoewel ik het zelf graag wil. Een nog groter ochtendhumeur En de pendels, vind het leuk om te laten doen en geloof ook echt wel dat er iets meer is dan alleen hier op aarde maar of ik er echt in geloof.....
Apart he, ik was met 3 andere en die meende dat ik spoken zag maar er kwamen serieus gewoon groepjes voorbij met zwangere dames. Hij heeft wel eens de opmerking via telefoon gekregen, maar ging daar niet echt op in. Op zich ik geloof wel wat in god maar wij hebben helemaal niks met de kerk ik ben bijv. niet gedoopt ik kom zelf ook van het hoge Noorden en daar doen ze niet echt aan dat soort dingen vriendlief is wel gedoopt maar heeft er totaal niks mee, wij kiezen er dadelijk ook bewust voor om onze kleine niet te laten dopen dit mag hij/zij later zelf wel beslissen maar ik snap gewoon niet waarom het op een geboorte kaartje moet komen te staan is dit normaal onder de katholieken? Spannend zeg hoop dat je over paar dagen toch een positieve test hebt! Ja zijn rot he die dagen, ik ging er ook echt even aan onder door ik beland uit eindelijk dan altijd wat depri in bed nu de einde van mijn menstruatie weer in zicht is bloei ik ook weer helemaal op gisteren iig heerlijk genoten van een eitje met rauwe dooier en een bordje carpaccio tussen de periode van conceptie en nod durf ik mij echt niet meer aan zulke dingen te wagen. Afgelopen weekend ben ik wel 2 pilletjes foliumzuur vergeten, maar ach dat zal wel niet zo veel uithalen ik slik het al vanaf eind februari elke dag. Ja het lijkt mij ook erg lastig om te stoppen met roken, ben blij dat ik daar nooit verslaafd aan ben geraakt rond mijn 14/15e wel altijd stoer mee gerookt maar dit heeft gelukkig nooit tot een verslaving geleid. Ik weet ook niet echt wat ik van die pendels moet denken, wie weet tikken ze maar gewoon wat in? Mijn moeder is wel helemaal in de spirituele wereld thuis, ik was een maandje geleden bij haar op bezoek en zei dat er 2 dames voor mij gependeld hadden waarop zij eigenlijk direct zei dat dit onmogelijk was via de pc en ik er bij had moeten zitten wouden ze voor mij pendelen? Toch hoop ik dat het deze maand mag slagen en of die pendels daar zoveel invloed op zullen hebben? We'll see.
Dat wat je moeder zegt is wat mijn vriend ook zegt. Hij legt wel eens tarot kaarten, maar dat heeft mij nooit getrokken eigenlijk. Ik kan ook heel sterk ergens een gevoel hebben of het goed is of niet.. Dat ik soms zoiets heb van 'ik moet hier weg' en dan zonder dat ik er een vinger op kan leggen. Stiekem hoop ik ook wel op een positieve test maar ik ga uit van een ronde 3 vooral ook omdat we natuurlijk nog roken en dat de vruchtbaarheid beïnvloed. Vriend stelde nu zelf voor naar aanleiding van m'n buikpijn om vanmiddag maar een testje te halen en komende week er een te doen... Ik denk dat ik vrijdag pas weer test en dan haal ik die van kv 2v5 omdat die gevoeliger schijnen te zijn... Maar als het negatief is mag om mij de ongesteldheid ook wel direct komen dan zaterdag
Ik had een aantal berichten al aangegeven dat ik eens het een en ander van mij af wou schrijven, denk dat ik dat nu maar doe gezien de personen vaak voor komen in mijn berichten dan hoop ik dat ik daarna niet meer zoveel in de maag zit hiermee en ik ze niet meer zoveel hoef te betrekken in mijn berichten. Het zal wel een lang bericht worden, excuses.. wanneer iemand er geen belang bij heeft mag je gerust verder scrollen hier heb ik alle begrip voor! Nou.. Ik ga nu bijna 9 jaar met mijn vriend, we waren er erg jong bij eigenlijk had ik een vaste relatie ook niet zien aankomen gezien ik echt over sprong van de een op de ander maar hij deed iets met mij het was anders dan met al die andere jongens we woonde op afstand maar kende elkaar wel via de basisschool, in vakantie periodes kwamen we bij elkaar het was toen gewoon perfect schoonfamilie kende ik ook nog niet echt sommige had ik al wel gezien omdat we er kort bij op bezoek waren geweest het leken allemaal wel keurige mensen. Op een avond waren vriendlief en ik aan het msnen, daar bleek al wel het een en ander gaande de zelfde avond heb ik via een vriend van ons moeten horen dat zijn vader zichzelf van het leven heeft beroofd, heel sneu allemaal en ik moest op afstand mijn vriend bij staan had nog niet zoveel mogelijkheden om op die jonge leeftijd naar de andere kant van Nederland te kunnen komen gezien het toch nog allemaal vrij pril was, we jong waren etc. boden mijn ouders ook geen vervoer oid aan. Toen volgde eigenlijk snel de ene naar de andere shit, zo hertrouwde zijn moeder snel met een afgrijselijke vent waar ze waarschijnlijk ook al wel mee lag te rollebollen toen zijn vader nog leefde, zijn zus betrad de duistere wereld van de prostitutie hier mocht vriendlief in betrokken worden zo stonden al haar 'werk foto's' op zijn pc terwijl dat kind genoeg geld had om een eigen laptop/pc or whatever aan te schaffen het was daar op het dat moment echt vreselijk in huis de nieuwe man van zijn moeder kleineerde vriendlief waar hij kleineren kon, hij kreeg alles nauwlettend mee van zijn zus, hier had ik echt zo veel gemengde gevoelens over, ik was jaloers, boos, noem maar op ik bracht de associatie wanneer zij naakt door huis liep, vriendlief hier wel eens fiks opgewonden van kon worden zijn klasgenoten vonden het immers allemaal kei stoer dat zijn zus een hoer was (in zo'n klein dorpje verspreid dat nieuws natuurlijk al wel snel) tevens was ik boos dat hij daar zo in mee getrokken werd. Ik had eigenlijk alles wel goed voor elkaar, goede studie, leuke vrienden etc. maar door het hele gebeuren op afstand bij vriendlief thuis raakte ik overspannen hierdoor vergalde ik mijn school en zakte steeds lager op niveau kwam zelfs in dag opname en er werd OPS geconstateerd, vriendlief kwam bij mij en mijn moeder in wonen en alles werd weer een beetje perfect echter heb ik nooit echt meer een studie oid af kunnen ronden maar gelukkig knapte vriendlief wel helemaal op en heeft hij mooie papieren binnen kunnen halen en leuke werk ervaring we kregen een eigen huisje en slaagde beide voor ons rijbewijs alles was goed maar ineens kwam hij er mee aan zetten dat hij toch wel weer terug wou naar zijn oude omgeving (ik heb daar vroeger ook een aantal jaren gewoond en in die periode had ik het er eigenlijk wel naar mijn zin) dus wij hebben besloten toen terug te gaan en ja helaas dicht bij de familie, gelukkig ronde schoonzus op dat moment haar werk in de prostitutie af legde bijv. het contact weer bij met mijn schoonoma en alles is weer koek en ei, ze heeft een vent die er knap bij zit waardoor zij nu ook niks te klagen heeft paarden aan eigen huis, ze raakte zwanger (dit had ik nooit verwacht naar haar werkverleden) en ze word nu ineens de hemel in geprijsd, echter heb ik nooit een studie kunnen hervatten en vinden o.a. mijn schoonoma dat mijn werk geen werk is, en vriendlief toch een baan heeft met gemiddeld inkomen is dat allemaal niet zo bijzonder. Maar bij haar en haar knappe kerel wel, ze lijken haar werkverleden wel vergeten? Daarbij is zij juist mevr liever lui dan moe maar door haar narcistische praatjes lijkt het daar dus ook helemaal perfect en dat het zo'n hard werkende meid is. Wij hebben er over na gedacht om weer terug te gaan naar het Noorden, want ik heb in deze regio helaas nog altijd last van het achtervolgende verleden maar we hebben besloten om toch hier te blijven maar wel een aantal dorpjes verder op. Vandaar onze verslechterende band met de schoonfamilie, en door mijn OPS trek ik het allemaal nog net wat erger aan.
Apart he, ik ben zelf niet zo thuis in het spirituele weet gewoon niet wat ik nou precies moet geloven. Ja eigen gevoel zegt veel he, daar kan ik ook altijd nog het beste op aan. Spannend, vrijdag duurt dat nog erg lang! Denk dat je woensdag dan evt. ook al wel positief zou kunnen testen mocht je zwanger zijn. Maar Nod afwachten is altijd beter, zo deed ik de 22e uit alle gekheid een test en een dag later volgde er al wat bloed weg geld..
Jeetje wat een situatie smurfin.... Heb je niet in je hoofd om nog eens een opleiding te gaan doen of weet je echt niet welke richting? Je bent gek op fotografie, misschien een MBO foto opleiding? Je leert er dan zoveel en daar past je eigen bedrijf ook bij. Door stages leer je dan onwijs veel.. Voor de situatie van schoonfamilie, elk huisje heeft zo zijn kruisje, maar die van daar is dus aanzienlijk groter. Vertrouw op je eigen gevoel en situatie en jij mag er dan ook echt wel zijn. Misschien dat je er eens met iemand over kan praten hoe jij je kan ergeren aan schoonfamilie en hoe je daar evt mee om zou moeten gaan? Ik denk voornamelijk assertief worden. Hap maar van je af, jij hebt ook grenzen en die mag je duidelijk aangeven. Ook als je straks zwanger bent heeft niemand daar wat over te zeggen. Klaar. Basta!
Ik heb wel een tijdje een opleiding gedaan in de fotografie, hier ben ik mee gestopt waren extreem lange dagen en moest gemiddeld 3 uur reizen daarbij kwamen veel aspecten waar ik weinig tot niks mee had. Voorlopig ook niet echt bezig met opleidingen, naast fotografie weet ik niet echt wat ik verder zou willen doen en als ik een maand wat krap zit werk ik als interieurverzorgster. Dit wil ik nu weer gaan doen, maar dan puur om ons kindje te kunnen verwennen ben zelf niet zo van de tweedehandse en mijn oog lust wel wat dus daar wil ik nu wat uurtjes voor aan gaan nemen. Ik heb bijv. als wipstoeltje de Nuna leaf op het oog, dus dan weet je hoe het met mijn smaak gesteld is haha maar heb daar paar extra uurtjes werk graag voor over. Ik heb gelukkig wel wat vriendinnen waar ik ermee over kan praten, maar nu met een aankomende zwangerschap speelt het gewoon weer wat op vandaar ze met regelmaat ook in berichten voor kwamen dus ik dacht ik vertel maar meteen het hele verhaal. Ik moet het ook gewoon los laten, waarschijnlijk beteken ik niks voor die mensen dus waarom zou ik maar blijven malen over dingen hoe hun ergens over zouden kunnen denken.
Hier alles wel redelijk budget, hoewel een wipper er hier niet in komt Een kindje kan pas zitten als het uit zichzelf overeind kan komen tot die tijd is plat liggen het allerbeste voor de ontwikkeling van spieren etc... ⥠Ledikant en commode - Kinderkamer | Complete kinderkamers - Marktplaats.nl Zag net deze babykamer en dat is wel iets wat ik zou willen, eigenlijk hebben we al een bedje, box en commode maar die wil vriendlief graag hergebruiken om kosten te besparen. Snap ik maar aan de andere kant heeft hij die kamer samen met z'n hex gekocht en wil ik daar met deze kleine niets mee te maken hebben. Heb al duidelijk gemaakt dat de kleertjes absoluut niet aan gaan bij de kleine puur door de emotie die ik er bij heb. Enige wat ik wel zou willen hergebruiken is de wagen omdat ie erg handig is maar wel weer onpraktisch in mijn kleine auto. Ding is mega groot
Ik begrijp dat je dan inderdaad een andere kamer wil, en zulke aankopen zijn ook best leuk al zeg ik het zelf. Ik zou nu alleen nog niks aanschaffen, stel dat het voor ons helemaal niet weggelegd is of het nog wel even mag duren? Daarbuiten hebben we nu een woning met een slaapkamer.. Ik denk ook dat ik het geslacht wil afwachten voordat ik een kamer zou kopen. Kleding zou ik ook nieuw willen, en om de kosten zelf leuk te houden zet ik dan de kleertjes die niet meer passen op mp. Ik denk dat ik bijna alles nieuw haal, maar een baby kamer zou ik misschien nog wel via mp kunnen kopen als de tijd aangebroken is om er een uit te gaan zoeken dan kijk ik ook zeker wat er op mp staat op dat moment. Haha dat is wel weer minder, wij hebben nu op zich wel een gemiddelde auto alleen 3deurs en dat vind ik dan toch weer niet zo praktisch dus als het zo ver is moeten we maar eens gaan kijken of we hem in kunnen ruilen tegen een leuke 5deurs.
Dat is altijd het belangrijkste of het voor ons is weggelegd. Tot het tegendeel is bewezen ga ik daar wel gewoon vanuit. Ik ga ook pas kopen als ik weet wat het is. Hoewel ik toch wel een unisex maxicosi etc zou willen hebben gewoon omdat die naderhand ook weer makkelijker te verkopen is. Maxicosi en autostoeltjes komen hier nieuw. Is een eis van vriendlief omdat je nooit weet wat er mee gebeurd is.. De oude hebben we wel op MP verkocht. Dit weekend nog een nieuwe fiets voor de kleine via MP. Wel een opknappertje maar ze vind hem zelf helemaal geweldig en kan er goed op fietsen Enige wat ik heb gekocht is dit knuffeltje van Lief http://www.villa-vrolijk.nl/wp-content/uploads/2013/11/afbeelding3_4.jpg Was bij de v&d afgeprijsd voor maar 5 euro die kon ik dus echt niet laten liggen, en vind ik ondanks dat ie blauw is unisex. Tevens ook wel blij dat vriend heeft ingestemd met een 2e naam die voor zowel een jongen als een meisje kan. Zit de naam van m'n mams in verwerkt dus voor mij speciaal
Best bizar . Kreeg net een appje van m'n pa of er iets anders aan me was omdat ik er zondag anders uitzag maar hij niet precies kon bedenken wat er dan anders was Geen idee heb ik maar terug geapp't