Ja inderdaad, ik ga er ook maar gewoon vanuit en jou vriend heeft zichzelf al bewezen. Maar soms denk ik er toch wel eens aan, mijn ouders hebben voordat ze mij kregen 12 jaar geklust hoe en wat precies weet ik eigenlijk niet wel eens opgevangen dat het gelukt is nadat mijn moeder haar baarmoeder had laten schoonmaken? En de vader van mijn vriend moest eerst een operatie aan zijn prostaat. Daarbij heb ik de pil niet altijd goed gebruikt met regelmaat een half jaar door geslikt etc, maar dit blijkt achteraf niet eens zo heel schadelijk? We zullen zien, hoop eigenlijk dat het deze ronde raak is gezien onze trouwplannen in 2015. Ja dat is inderdaad wel verstandig, denk dat het bij mij ook vrij unisex word kamer is alleen beetje afhankelijk word het een jongen dan wil ik toch wat gaan voor robuustere meubels en bij een meisje toch wat schattiger maar wat ik ook zou kopen het zou waarschijnlijk voor beide prima kunnen. Kleertjes is ook erg afhankelijk bij meisjes natuurlijk veel roze zou het een jongen worden dan vind ik vooral de unisex kleertjes erg leuk, die vind ik dan toch net wat schattiger dan de 'echte' jongens kleding. Wat grappig dat jullie ook al een naam hebben! Ik heb wel wat voorkeuren een meisjes naam is bijna zeker helaas staat de naam ook in de top 10 dat is iets wat me toch weerhoud, wanneer ik zwanger ben wil ik daar wat meer mee bezig zijn. Dat is bizar van je vader, misschien heb je toch straks een positieve test in de handen! Voel je je wel weer wat beter? Wil je al eerder gaan testen of doe je het pas vrijdag? Ik belde net ook met mijn vader en weer kwam de vraag of ik zwanger was, waarop ik antwoorde 'nee, nog niet!' En ja hoor daar kwam de volgende vraag 'zijn jullie dan wel bezig om zwanger te raken' Ik dacht echt ehhh pap dit hoef ik niet met jou te bespreken hahaha!
Haha ik denk dat ik morgenvroeg een kruidvat 2v5 ga doen, hoewel ik toch denk dat deze negatief is Heb eigenlijk nergens last meer van alleen opgeblazen buik en veel creme achtige witte afscheiding maar niet zoals in de vorige ronde allemaal symptomen, zoals zere borsten en heel veel puistjes. En haha hier weet alleen m'n mams het en die vraagt er eigenlijk niet naar das wel fijn. Als ik iets wil delen doe ik dat uit mezelf wel en dat weet ze gelukkig. En toevallig, wij gaan ook in 2015 trouwen
Spannend, duim voor je dat de test positief mag zijn! Wat leuk dat jullie ook in 2015 gaan trouwen! Hebben jullie al een datum? Wij hebben eigenlijk nog niks in de planning, het word in ieder geval erg simpel gewoon op een maandag ochtend vriendlief in een goedkoop pakje met een giletje ofzo en ik in een witte strapless jurkje met leuk glimmend ceintuurtje, na het 'ja' woord wil ik wel een fotoshoot en vliegen we waarschijnlijk de zelfde dag nog naar onze favoriete vakantie bestemming. Misschien dat we daarna nog een klein tuin feestje geven oid, maar daar hechten wij eigenlijk niet zoveel waarde aan. Maar het lijkt me allemaal wel zo leuk met een kleine spruit erbij. Lijkt me wel prettig dat je ouders daar niet na vragen, mijn moeder gelukkig ook niet echt en van mijn vader had ik het eigenlijk helemaal niet verwacht.
Haha dat is zo maar denk niet dat het deze maand überhaupt raak kan zijn... Wij moeten binnenkort ook beginnen met clomid en pregnyl, wij gaan de iui molen in.... Hoe lang zijn jullie al bezig?
SD6 : Weten jullie al wanneer je mag / kan starten met IUI? Spannende periode, hopelijk is dat net het laatste zetje wat nodig is om zwanger te worden. Smurfin : 10 juli hebben wij op de planning. Hier ook simpel met een gek tintje. Zo trouw ik het liefst in een jurk tot op m'n knieën, wit met gekleurde (roze) petticoat eronder en allstars En daarna gewoon BBQ of iets in die trant.
Helaas nog steeds niets maar dat moet niet lang meer duren volgens mij. Volgende week is het 6 weken geweest dus dan moet die brief wel gaan komen!!
Klinkt leuk Seepje!! Dus ook lekker eenvoudig verder! Spannend sd6! Ik hoop dat jullie er snel mee kunnen beginnen, en het snel een positieve effect heeft!
♥NOD lijst♥ 15-03 SD6, 21 jaar, 27e??? ronde, 1e kindje 17-03 Spannend03, 22 jaar, 8e ronde, 1e kindje 23-03 GaiaMama, 22 jaar, 16e ronde, 1e kindje 24-03 Kangerootje, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje 24-03 (of 07-04) Cinnn, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje 05-04 NElisabeth, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje 03-05 Arendje, 24 jaar, 7e ronde, 1e kindje 03-05 Seepje, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje 07-05 JMay, 21 Jaar, 5e ronde, 2e kindje. 19-05 Indy22, 23 jaar, 2e ronde, 2e kindje 21-05 Smurfin90, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ♥ Zwanger ♥ Lynnetje:Uitgerekende datum 15 december Noushka: Uitgerekende datum 28 december (2e kindje) Zwaluw1989: Uitgerekende datum 15 oktober. Orchidee88: Uitgerekende datum 15 oktober. Vlindertje126: Mees90: Indiigo: Uitgerekende datum 22 november.
Spannend dan nog SD6, ik duim voor je dat het allemaal erg vlot gaat als je de brief hebt.. En lief dat iedereen duimt heb alleen zelf totaal niet het gevoel dat het raak is geweest deze ronde Kreeg wel de sneer van vriendlief naar m'n hoofd dat ik verschrikkelijke moodswings heb de laatste week van heel chagrijnig naar onwijs claimerig naar hem toe... Heb het alleen zelf niet in de gaten..
Wat betekend dst iui? Wat gaat er dan gebeuren? Uh juni 2013 gestopt met prikpil en april 2014 eerste menstruatie. Ik wist echt niet dat t allemaal zo lang moet duren dat ontpillenna de prikpil.. Anders had ik er nooit aan begonnen!
Ja test was keurig omo wit zoals ik al had verwacht. Maar ook totaal niet het idee dat mijn ongi eraan komt eigenlijk . Heb toch het idee dat mijn ei flink wat later was, en dan zou ik daarvan uitgaande volgende week woensdag of donderdag pas ongesteld worden. Dus ik test als ik nog niet ongi ben zondag nog een keer Heb wel mega moodswings. Kan om niets in huilen uitbarsten. Drijf vriendlief geloof ik een beetje tot wanhoop vandaag met mijn buien
Jammer! Ik hoop dat je ei dan inderdaad later geweest is, en je zondag alsnog een positief mag testen! Vervelend he, herken ik ook wel wat vlak voor nod je had mijn berichtjes toen wel gelezen haha alles drijft je tot waanzin was uiteindelijk blij dat ik gewoon ongesteld geworden was. Gelijk vielen al die gekke kwaaltjes weg. Aankomende nod zit ik heerlijk in het buitenland een weekje, hoop dat het dan raak mag zijn zit niet echt te wachten op een menstruatie dan. Mijn vriendin verwacht de einde van onze vakantie ook haar menstruatie en gebruikt geen anticonceptie, zij haalt dan ook een pil die ervoor zorgt dat haar menstruatie uit blijft maar die pil is dus niet geschikt voor conceptie in mijn geval is het zeker niet verstandig om dit product ook te halen?
Moodswings zijn nieuw voor me.. Had ze voor ik aan de pil begon ook nooit eigenlijk. Vorige maand al 5 dagen voor m'n ongi mega gevoelige boobs dat zelfs er naar kijken bij wijze van al pijnlijk was. En als ik jou was zou ik het gewoon over je heen laten komen, dan maar ongi op vakantie hoe vervelend ook Wel lekker trouwens een weekje weg! Ben ik ook wel aan toe!
Wat een rust weer hier *verveelt zich* Pfff Ik merk dat ik het echt moeilijk los kan laten nu, ondanks gebrek aan symptomen zoek ik overal wat achter . Als ik reken heb ik waarschijnlijk 22 april m'n ei gehad ipv 17 april en heb ik afgelopen maandag hele heftige steken in m'n buik gehad. Dit hield ongeveer 2 uur aan en zakte daarna dus af, maar waren zo hevig dat ik er misselijk van werd Wat nu als dat de innesteling is geweest qua tijdsspanne zou het kunnen.. Oh ik wordt moedeloos van mezelf
Heej Inderdaad een beetje rustig.. Ben zelf ook redelijk stil. Druk met afstuderen en deze week ook eerste verjaardag van mn kindje, dus daar ook veel regelwerk van. En we proberen het deze maand een beetje los te laten. Geen ovu testen, niet bewust klussen op vruchtbare dagen enz. Maar kwam toch even kijken omdat ik zo hoopte dat er hier al positief nieuws te vinden was Nog niet.. Maar ook geen: "door naar de volgende ronde" nieuws, dus dat is goed!! Heb alle verhalen net even bij gelezen maar heb niet de tijd om uitgebreid te reageren. Wou gewoon even zeggen dat ik jullie topmeiden vind en dat ik hoop dat als ik over twee of drie dagen nog eens spiek dat er dan wel positief nieuws staat
Fijne verjaardag met je mannetje! En fijn dat loslaten... ik ben opzich ook niet heel krampachtig met klussen want ik wil er zelf ook plezier in houden. En succes met afstuderen!
Welkom Pricilla! Wat naar dat je een miskraam hebt moeten mee maken, ook ik hoop dat het je snel weer in verwachting bent van een plakbeebje! Spannende tijd Indy, sta je er goed voor? Ik hoop dat je snel je papiertje in handen hebt! Wat lief dat je zo meeleeft! Alvast gefeliciteerd met je zoontje! Hoe voel jij je vandaag Seepje? Wij gaan langzaam aan ook maar weer bezig met de klus, geen idee wanneer mijn eitje is nu volgens die bereken websites begin ik zondag weer wat vruchtbaarder te worden. Morgen maar weer beginnen met ovulatie testjes, wil deze maand ook het randjes fietsen techniek toe passen ben benieuwd! " *Even ego* Hmm nu heb ik een leuke vakantie in het vooruit zicht, zit ik continu met die #%&*$ fam in mijn hoofd. :x Ik had op facebook gezet dat ik dus op vakantie ging, normaal reageren ze altijd heel schijnheilig op mijn statussen of ik krijg een vind ik leukje maar nu dus niet. Ze gunnen mij dit dan ook totaal niet daarbij gaan ze er vanuit dat vriendlief mijn reis betaald heeft etc. het is toch ten zot van woorden dat hun denken te weten wat mijn bank saldo is. Zit er gewoon zo mee in mijn maag, vanmiddag gaan we na zijn zus ik zou de kleine ook nog eens professioneel vast leggen maar laat de cam + studio mooi thuis, mij wel uitbuiten maar niks gunnen, dat gaat er bij mij niet in.