Zwanger worden tussen 20 - 25 jaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Maantje555, 4 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Weet zeepje al iets meer:D??

edit: mijn computer blijft seepje verbeteren naar zeepje, excuses daarvoor;)

2. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Nog geen ongi te bekennen. Morgen weer testen en daarna laat ik het maar even rusten.. Wordt er erg moe van en gespannen...

Moest vandaag ook werken na een hele belabberde nacht slaap en toen ik thuis kwam hsd vriendlief 2 rompers gekocht met "i love mum and dad" toen ik keek zei ie ja maar je bent al 2 dagen te laat dus ben je zwanger. Toen ik meedeelde dat ik liever eerst een positieve test had en een plakbeeb keek ie echt van doe niet zo moeilijk niet ongesteld = zwanger. Denken wij nu zo moeilijk of is dit mannen logica :(

3. Screamxme

Screamxme Niet meer actief

Leuk zo'n groepje!
    Ik ben zelf 24 jaar, mijn vriend 27 en vanaf april 2014 bezig voor ons eerste kindje :)

Vrij snel na verwijdering implanon m'n eisprong gehad en ik zit nu gemiddeld gezien 7/8 dagen voor m'n NOD. Spannend!

4. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    Ja indd mannen logica! Haha verschrikkelijk! Hopelijk heeft manlief wel gelijk! Want dat hoor ik wel vaker, ik duim voor je dat je dadelijk een positieve test hebt! Succes!!

5. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Helaas.. weer negatief. Nu maar gewoon wachten op mn ongi. Leek net offie vanmorgen kwam maar nog steeds last van overmatige witte afscheiding. Bah

6. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Aaah:( Dikkeknuffel!! Hoop nog steeds heel erg voor je dat het zo is, maar je zou zeggen dat het nu wel te zien zou moeten zijn..

Maar ik blijf gewoon voor je duimen!

Hier vanochtend opeens een beetje bloed, zit twee dagen na mn eisprong. Vond het een beetje vaag. Niet ruig bezig geweest ofzo dus daar kan het niet van zijn:p Maar lijkt me nog veeeeeel te vroeg voor een innestelbloeding.. Wel de hele tijd het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Maar daar is het dan weer veel te vroeg voor! Zal wel weer een van de gekke dingen zijn die een vrouwenlichaam gewoon randomly kan doen ofzo;)

Welkom screamxme! Gezellig dat je mee komt kletsen, en leuk dat jullie aan het proberen zijn! Hoop voor jullie dat het snel lukt:)

7. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Vrouwen lichamen zijn raar... gek genoeg ben ik ook wel een beetje verdrietig. Ik kijk het gewoon een weekje aan en anders naar de huisarts..

Scream welkom hier!

En indy hoeveel dagen duurde je ongesteldheid? Kan t niet zijn dat je ei 2 dagen later was? Schijnt dat je daar ook bloed van kan verliezen.
    Hier weer de hele dag aan t werk dus zit al een uurtje in de trein. Wel afleiding das fijn.

8. Screamxme

Screamxme Niet meer actief

Dankje Indy en Seepje, hoop ook dat het snel raak is maar ik ben me wel bewust van de kansen.

Heel jammer Seepje, ik zou nog wel even door blijven testen..misschien maak je heel weinig hcg aan ?!? Idd wel over een weekje naar de huisarts.

Indy22, ik denk ook al een week dat ik vanalles voel..maar idd het lichaam kan je aardig voor de gek houden. Het is toch afwachten tot het moment van testen...

9. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat jammer Seepje!! Ik gun het je zo!

Welkom screamxme!! :)

Vrouwen lichamen zijn inderdaad heel vaag! Ik weet deze ronde ook niks, meende dat ik vorige weekend al mijn eisprong had maar dit was niet het geval, nu denk ik dat hij vandaag is maar als mijn cyclus wel op 30 dagen zit dan heb ik hem zondag.. Wel heb ik sinds gisteren cervixslijm en nu wat gevoel in mijn buik geen pijn of iets maar voel wel wat. Ben er deze ronde ook niet zo heel erg mee bezig eigenlijk, komt denk ik door de vakantie die ik in het vooruitzicht heb nog een weekje, de tijd vliegt voorbij!

10. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Balen seepje :(
    Echt rot die negatieve testen

11. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Als ik dan maar ongi zou worden.. viel net mega uit tegen collega omdat ik geen tongpiercing in mocht en dat ik mn witte blouse die ik van promotiebureau aan moet niet aan mocht. Heb ze vriendelijk verteld dat ze zich even heftig in hun thee konden verslikken. ;)

12. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Niet zo gek hoor, dat je je niet happy voelt. Je wilt het graag en dan geeft je lichaam je hoop! Inderdaad nog maar even aankijken en anders even langs de huisarts. En in het ergste geval nog een ronde hier mee kletsen:)

Heb echt een knal ovulatietest gehad dus tenzij die niet klopte heb ik twee dagen terug mn eisprong gehad.. Maar we zien het wel. Afwachten is inderdaad het enige wat zekerheid bied:p

13. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oeps :) Ving ze het wel goed op?
    Ik hoop dat je ook snel duidelijkheid hebt, hoop iig dat je alsnog over paar dagen positief mag testen!

14. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Hahahaha! Zie het al helemaal voor me:)
    Terecht hoor:D! Wat een types heb je soms ook er tussen zitten he;)?

15. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend Indy!
    Ik weet ook niet meer zo of ik op die testen aan kan, de eerste ronde deden ze perfect hun werk maar heb deze ronde nog geen dikke knaller gehad, woensdag zat ik er wel bijna tegen aan (de vorige keer toen ik zo testte had ik de dag erna mijn knaller) maar nu liep hij weer af.
    Maar denk dat ik hem vandaag wel heb, al weet ik het niet meer weet inmiddels goed dat je lichaam je dingen kan laten voelen die je wel wil voelen.
    Als ik morgen zere borsten heb dan weet ik genoeg, maar tot nu toe ook nog niet last van gehad.

16. Esselte

Esselte Niet meer actief

Maar als ik mijn eerste menstruatie dag tot de volgende tel.. Dan kom ik op 21 ?! Waarom moet ik dan van 28 uitgaan?
    Nou snap ik er echt niks meer van...

17. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Omdat je gemiddeld een cyclus van 28 dagen hebt. En 21 dagen misschien nog is omdat je lichaam van slag is. Waarschijnlijk bij mij ook het geval hoewel ik op de 22e mn ei heb gehad.

Enne indy bij knaltest kan je ei binnen 12-48 uur springen is wat ik elke keer begrijp :( Direct kan natuurlijk ook!

En de dame tsja.... als mij verteld wordt door de opdrachtgever dat ik een witte blouse aan moet dan doe ik dat of dat in hun regelement staat of niet. Dikke doei. Krijg immers niet van hun betaald ;)

18. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Oja, dat kan natuurlijk! Dat toen de piek was en dat het pas gister of vandaag echt gebeurd is:)

@ onlymarielle, inderdaad wat seepje zegt.. Je vorige cyclus was 21 dagen maar het zou heel goed kunnen dat deze cyclus 25 dagen wordt en de volgende cyclus 28 of zelfs 30 (tenzij je voor die tijd al zwanger bent natuurlijk:p). Dan zou je lichaam langzaam aan naar een gemiddelde cyclus toewerken als het de stoffen van de anticonceptie echt uit je systeem heeft gewerkt:)
    Maar gewoon maar afwachten he.. Het is altijd de vraag wat je lichaam doet als je stopt met anticonceptie, soms heeft t even tijd nodig, soms wordt je meteen zwanger.

19. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Denk ik ook dat je cyclus nu langer is.

hier verschilt t ook kan soms lang duren voorzat je lichaam de oude weer is

20. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Pfff ik ben alleen de komende dagen. Best naar dat als ik thuis kom na een lange dag werken ik niet even iets kan delen met vriendlief. Zolang ik niet ongesteld wordt is er altijd nog een kans maar daar geloof ik niet zo meer in.

Ben behoorlijk labiel vandaag. Nu lekker onder een dekentje op de bank in mn nieuwe pyjama (van de primark) en wachtend op een hele vette pizza shoarma.

En ik hoop echt dat t raak is bij jou deze ronde indy!!

Deel Deze Pagina