Zwanger worden tussen 20 - 25 jaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Maantje555, 4 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Ik mag dan wel ongesteld zijn en vanmorgen dacht ik even dat er geen houden meer aan was maar nu is het zo weinig dat alleen maandverband volstaat :( Nouja zal wel een rare cyclus zijn geweest dan deze maand.

@marielle : Heb jij je ei al gevonden met de ovu testen?

2. Screamxme

Screamxme Niet meer actief

Oh okee.. wist ik niet :) In ieder geval bedankt voor het toevoegen!

3. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    volgens mij klopt het lijstje niet helemaal, laatste keer had ik hem aangevuld volgens mij mist er nu ook een hoop.

Morgen reageer ik trouwens wat uitgebreider, nu even lekker genieten van het weekend! :)

4. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Oei je houdt de spanning erin seepje:)
    Als het nou morgen echt over is zou ik er een allerlaatste testje aan wagen (hen je die van 123zwangerschapstesten ofzo? Die zijn niet zo duur, dan is het geen ramp om af en toe te testen:p) Maar ben bang dat het inderdaad gewoon een rare cyclus is..

Ik moet nog anderhalve week wachten voor ik meer weet.. Maar vanmiddag van een vriendinnetje gehoord dat ze denkt dat ze zwanger is!! Over twee dagen kan ze testen.. Merk dat ik het super leuk zou vinden als ze zwanger blijkt te zijn!! Zou echt de eerste in mijn omgeving zijn van mijn leeftijd die dan zwanger zou zijn:)

Lijkt inderdaad dat er een paar missen van het lijstje.. Zal er morgen nog eens naar kijken:)
    Nu nog even een avondje aan de studie:(

5. Esselte

Esselte Niet meer actief

Ja klopt sommige waren nog van april..
    Dus is allang voorbij
    Eig hoef je nog maar vanaf 12mei te laten zien tochh?:)

6. Esselte

Esselte Niet meer actief

Nee. Al 2maand niet en doe het elke cyclus10 dagen...
    Lijkt wel of ik niet vruchtbaar ben :(

7. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Ik denk niet dat je onvruchtbaar bent hoor! Bij sommige anticonceptie kan het wel 1 tot 2 jaar duren voor je cyclus zich weer volledig hersteld heeft..

Maar als je je zorgen maakt zou ik gewoon eens langs de huisarts gaan. Zij kunnen wel een inschatting maken of het normaal is ivm eerdere anticonceptie of dat ze je door moeten sturen naar de gynaecoloog voor eventueel verder onderzoek.
    Het gevoel hebben dat je onvruchtbaar bent is namelijk heel vervelend! Dus als je daar echt bang voor bent zou ik gewoon eens een afspraak maken!

Op welke dagen test je eigenlijk?

8. Flying

Flying Actief lid

15 feb 2014
    156
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik klets graag mee.. Ik ben 24 jaar en ik ben in november gestopt met de pil. Wij gaan ook voor onze eerste kindje.

9. Koekeboeroe

14 feb 2014
    34
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

Ook ik zou graag met jullie mee willen kletsen.
    Ik ben 22 jaar, in januari gestopt met de pil en wij gaan voor ons eerste kindje.

Ik denk dat vandaag mijn NOD is als ik uitga van mijn vruchtbare slijm (blijft vies klinken, haha). Ik geloof niet dat het gelukt is deze maand, maar het blijft toch spannend ;)

10. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Welkom Flying en Koekeboeroe! Gezellig als jullie ook mee komen kletsen.

En spannend koek, heb je al een test gedaan of wil je dat morgen pas gaan doen als je vandaag niet ongesteld wordt?

@Indy : Ja ik hou het behoorlijk spannend. Nu af en toe nog wat bloedverlies maar veel is het echt niet. Normaal ben ik gewend elke 2 uur wel te moeten wisselen ivm doorlekken en nu is dan maandverband voldoende. Als het vandaag ook echt stopt knal ik er over 4 of 5 dagen wel even een testje tegenaan om zeker te zijn.

@marielle : Ik denk dat je cyclus nog erg van slag is, en ben je vanaf juni 2013 tot april 2014 niet ongesteld geweest? Ik zou dan toch eens contact gaan zoeken met de huisarts, vooral als je je ei niet kan vinden. Kan zijn dat je lichaam gewoon veel moeite heeft met opstarten…. Ik zou ook goed je servixslijm in de gaten houden als dat zeer rekbaar is en eruit ziet als eiwit ben je op je vruchtbaarst…

11. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Geen idee eigenlijk maar ik stond er tot 21 mei op, dus denk dat je toch het verkeerde lijstje gevonden hebt. :)

12. Koekeboeroe

14 feb 2014
    34
    0
    6
    NULL
    NULL
    @ seepje: ik heb al getest, maar hij was witter dan wit helaas. Ik heb ook eigenlijk geen symptomen op een paar gevoelige tepels na. Vorige week heb ik alleen wel een paar dagen een klein beetje bloed verloren vanaf 6dpo. Dus dat geeft me een heel klein beetje hoop. Maar ik probeer ervan uit te gaan dat het niet gelukt is. Dan is de teleurstelling minder groot denk ik ;)

Bij jou is het ook spannend he? Ik duim voor je dat het een innesteling is!

@marielle: wat rot dat je cyclus zo raar is! Kan me voorstellen dat dat je erg onzeker maakt. Wellicht dat de huisarts je inderdaad verder kan helpen

13. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ik heb besloten deze maand geen ovu testen te gebruiken
    Is een drukke week en dan ga ik het vergeten haha

Ken na 6 maanden me lichaam wel ongeveer en voel me ei meestal ook.

Hoe gaat t bij jullie ?
    Ik duim dat we allemaal op roze mogen !

14. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hi Iedereen :)

Ik praat ook graag mee, als dat mag ;)

Ik ben 21 en ik heb een meisje van 13 maanden. In februari was ik zwanger door de MAP heen (dat klinkt zo vreemd..) maar helaas een miskraam en moest ik bevallen van een 12 weken oud kindje. Over 5 maandjes willen we graag proberen voor de tweede.

15. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Kaala :D!!!
    Heey :) hoe is het??

Wat erg dat je zo vroeg al moest bevallen:(
    Jemig, hele dikke knuffel meis!!!
    Hoe is het met je meisje?

Wat leuk dat je hier mee komt kletsen:)
    Wat is de MAP? (nu kom ik vast heel dom over maar heb er dus echt nog nooit van gehoord:p)

Willen jullie nog vijf maanden wachten om jou de kans te geven lichamelijk (en misschien psychisch?) te herstellen? Of gewoon kwa leeftijdsverschil met je dochtertje??

Liefs!

16. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Map is toch morning after pil???

Hier gaat t wel oke... heb met mn moodswings vriendlief behoorlijk over de zeik gekregen ;)

Ongi bijna weg lijkt wel.. maar zag vanavond tijdens het douchen ineens overduidelijk mijn aders in hals en over mn borsten lopen??

Jmay, hier ook geen ovu testen deze ronde maakt me behoorlijk onzeker heb ik gemerkt...

17. Esselte

Esselte Niet meer actief

@indy22 nouja daar ben ik geweest in februari..
    In januari had ik een provera kuur gekregen om menstruatie op te wekken en dat werkte dus niet... Ik februari dan langsgeweest
    En toen zei ze dat ze in juni 2014 pas wou helpen omdat ik me laatste in juni 2013 heb gehad... Maar ben ondertussen ongesteld gewoon dus helpt ze me niet.. Moet nu denk ik eerst een jaar wachten met zwanger worden.. Als het niet lukt in juni 2015 terug ofzo denk ik :(
    Kut dokters hebben altyd macht... Bah..
    En ik moest van 5 tot 10 mei gaan testen stond op meerdere sites om je ovulatie te berekenen
    Maar geen positieve test hoor.. Heb er een beetje de balen van dat dokters macht hebben...

@flying gezellig... Gewone pil? Of prikpil? Hopen dat t snel raak is ;)

@koekeboeroe welkom.. Ik duim voor je!:) en bedankt dat je meeleeft.. Zoals ik al zei tegen indy ik weet niet goed of ik er wel wat mee opschiet om na ha te bellen...

@seepje dat klopt.. 10maand geen menstruatie gehad.. Komt nu gelukkig op gang en daar ben ik blij mee... En als de testen dan ook aangeven dat ik vruchtbaar ben ben ik helemaal gerustgesteld... Sorry maar dat slijm waar jullie over praten is me nog nooit zo opgevallen.. Jij ook suc6 met je nieuwe ronde!!

@smurfin sorry dat kan maarzo.. Ben paar paginas terug gegaan en heb er 1gekopieerd... Ben dus te ver terug gegaan. xd

@jmay knap dat je dat voelt... Misschien kan ik daar over een paar maand ook over mee praten haha. En idd ik hoop echt voor iedereen dat t snel gebeurt.. Gun t jullie allemaal.. :)

@kaala welkom. Wat erg johh.. Bahh! Dat gun je niemand :( hoop voor je dat het straks allemaal goed verloopt.. Waarom wil je nog 5maand wachten? Om je lichaam rust te geven? En idd wat is map?

Zoo een best verhaal.. We zyn om de dag aan het klussen.. You never know, sommige hebben geen positieve ovulatietest en raken toch zwanger.. Maar t maakt me wel heel onzeker..

Veel liefss marielle :)

18. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    MAP is idd morning after pill, die had ik meteen dezelfde dag genomen, bleek toch zwanger te zijn ondanks de MAP maar toen..Tja.

5 maanden (minimaal) wachten ivm leeftijdsverschil maar ook wel om ons wat rust te geven, lichamelijk ging het meteen prima maar geestelijk helaas niet :(

Maar, als er dadelijk plots een "ongelukje" komt (dus als ik opeens zwanger blijk te zijn weer) dan is het kindje meer dan welkom :)

19. Esselte

Esselte Niet meer actief

Zo heftig zeg, dat je daar toch zwanger door bent geworden.
    Hoor je niet vaak

Snap dat t wel wat met je heeft gedaan.. Logisch
    Hoop echt voor je dat t nu goed gaat...

20. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Heftig zeg! Heb wel vaker gehoord dat de morning after pil helemaal niet zo betrouwbaar is, echt slecht:(

Snap dat het geestelijk erg zwaar is.. Hoop dat je een beetje steun hebt van je vriend/man!

@Marielle, kan me inderdaad voorstellen dat je baalt van het feit dat dokters zomaar kunnen besluiten dat ze je pas over zo'n lange tijd serieus gaan nemen!! Hoop echt voor jullie dat het voor die tijd gewoon vanzelf al lukt!

Ik heb een beetje het idee dat we volgende maand weer opnieuw mogen proberen;) Heb echt totaal geen klachten.. Hooguit een beetje vollere borsten maar dat heb ik altijd aan het eind van mijn cyclus.. Geen pijntje of gek gevoel of wat dan ook. Dus ik denk dat ik hier nog wel even mee blijf kletsen..

Smurfin dan? Jij al vage klachten die op een zwangerschap kunnen wijzen:)?? Volgens mij hebben we allebei op de zelfde dag onze nod, 21 mei toch? Hoop voor jou dat het deze maand wel raak is!

Deel Deze Pagina