Vaak bij geen symptomen zeggen ze...... Hier is het zo raar... totaal geen bloedverlies meer alleen bij het plassen soms nog wat. Niet zoals ik gewend ben dat t 2 dagen zo heftig is dat ik continu doorlek... Denk dat m'n lichaam me goed in het ootje heeft genomen deze ronde. Wel vaak van die pijnlijke steken aan de zijkant van mn borst en ze voelen ook erg zwaar maar dat zal vast met m'n ongi te maken hebben
Je weet het niet he Seepje Kan altijd nog Nog zo lang wachten hier..Ik wil stiekem nu al tegen hem zeggen van "Schaaat..." haha, dochtertje heeft een broer/zus nodig hoor!
Zaterdag is mijn nod.. Mijn banner klopt niet. Ik heb kv testen liggen. Schijnen gevoelig te zijn. Ik wil eigenlijk morgen al testen. Ik werk namelijk in een apotheek en af en toe krijgen we bij de bezorging zware dozen binnen. Wil natuurlijk wel weten of het verstandig is om dan zware dingen op te tillen
Hey hey, Geeft niks onlyymarielle. Ik dacht inderdaad dat mijn nod 21 mei was, maar houd hem nu op 23 mei ik heb deze ronde nergens geen last van ben er eigenlijk ook helemaal niet mee bezig. Nieuw werk, zondag op vakantie enzo. Maar de eerste paar keren had ik altijd wel redelijk gevoelige borsten en nu eigenlijk niet alleen de tepels wat maar dat is zo weinig vreemd he die vrouwen lichamen, ik zie het wel als ik terug kom van vakantie.
Spannend superhuman.. Snap dat je al wilt testen.. Ik zeg doen! We horen t wel en we duimen... Lekker vakantie smurfin.. Wanneer kom je terug? Ga je dan pas testen? Seepje.. Wat betekend dat in jou handtekening
Wat betekend waaahaat?? bonusmama? Mijn vriend heeft al een dochter die 50% bij ons woont en pendelen moet je even op de forum pagina helemaal onderaan kijken staat er een uitleg Reageer morgen wat uitgebreider gaat op telefoon niet zo handig
Hoihoi, mag ik ook meekletsen? Ik ben 23, woon in Engeland, vl is 28 en wij gaan vanaf deze maand bezig voor de eerste. Mijn nexplanon is er dinsdag uitgehaald nadat ik vorige maand een miskraam heb gehad. Ik heb dus nog geen nod maar we gaan gewoon kijken of het deze maand al lukt. Niet geschoten is altijd mis zeg ik dan maar. Volgens de ha zou ik in principe na 3 weken al kunnen testen als ik verder geen ongi krijg dus we zullen het zien
Ook ik klets graag mee. Wij gaan bijna voor ons eerste kindje. Het advies van de verloskundige was dat het verstandig is eerst te ontpillen gezien mijn verleden. Ik ben 23 en mijn verloofde 26, we trouwen over 3,5 maand. Ik vind het vooral heel spannend wat mijn lichaam gaat doen ik was altijd 3 weken ongesteld en 1 week niet maar inmiddels jaren aan verschillende anticonceptie-pillen en ruim20 kilo afgevallen dus geen idee hoe het nu zal zijn. Maandag stop ik!
Jeetje wat een drukke boel wordt het hier zometeen, gezellig!! Welkom mellemuis en mofantje! Hier gaat het nog steeds wel goed.. Inmiddels is mijn hele lichte menstruatie (5 dagen zo weinig dat maandverbandje genoeg was) voorbij. Nieuwe ronde nieuwe kansen, genieten van het mooie weer om de bergen ellende even te vergeten prive gaat het namelijk even erg 'kut'. Mofantje : Hopelijk gaat het ontpillen goed en snel, ga je in die periode nog met condoom of laat je de natuur gewoon zijn gang gaan? Melliemuis : Hopelijk ben je snel weer zwanger. Kan nu ook best eventjes duren hoewel ik voor je hoop dat het snel raak gaat zijn voor jullie! @superhuman, gewoon even wachten tot je NOD dan als je weet wanneer die is! @onlymarielle : Heb jij inmiddels wel een knal ovu test gehad of ben je gestopt met testen? Ik gok erop dat je cyclus deze maand wel wat langer gaat zijn dan die 21 dagen Anders zou je je ei tijdens je ongesteldheid moeten hebben gehad want na je ei heb je je LF en die duurt 14 dagen gemiddeld....
Dames leuk dat jullie mee komen kletsen! Mijn NOD is morgen. Heb bijna geen kwaaltjes. Af en toe jeuk bij mijn tepels en sinds 2 dagen heel vaak naar de wc.
Seepje: Thanks! Ik ben er nog best nuchter over, mijn ha durfde er ook niks over te zeggen. Het is in ieder geval fijn om te weten dat het ons gegund is.
Welkom mofantje Wow wat een verandering 20kg!!! Ben je er ook blij mee? En heb ne uiteindelijk goeie pillen gehad? Wens j veel suc6!
Ah wat is er dan ? Idd nieuwe kans.. Positief blijven.. Ik ben inderdaad ff gestopt met testen.. Was er even helemaal klaar mee.. Ja ik was 1 mei ong geworden en zou tussen de 5 en de 10 mei daneen positieve test moeten hebben.. Nou niet dus.. Maar we wachten af.. Volgende maand weer testen...