oke, ja we doen het met een één verdiener. Mijn vriend heeft een fulltime vaste baan en ik kan geen baan vinden door de bezuinigingen. Ik pas op kinderen bij mensen thuis.
Nouja, het is inderdaad het financiële plaatje wat nog wat minder stabiel is dan wanneer je wat ouder bent. Maar dat hoeft helemaal niet zo problematisch te zijn, ligt een beetje aan je prioriteiten. Als we de babykamer enzo allemaal nieuw hadden willen kopen waren we nu waarschijnlijk nog aan het afbetalen geweest Maar wij konden eigenlijk alles lenen van twee nichtjes van mij die net hun laatste kindje uit de babyspullen hadden. Waren zo goed als nieuw en gratis dus Wel mooie kleertjes gekocht maar dat was prima te doen. Verder moet je er inderdaad rekening mee houden dat je misschien wat opmerkingen krijgt, maar dat zal je met elke leeftijd hebben.. En je loopt het risico dat niemand van je vrienden ook aan kinderen begint of iets met kinderen heeft. Dat vond ik in het begin wel een beetje eenzaam. Maar ik heb toen een zwangerschapsyoga cursus gedaan en daar drie leuke vriendinnen met een klein kindje aan overgehouden En ondertussen door werk en andere levensstijl meerdere vrienden met kinderen. Verder, ik denk niet dat je ergens op moet letten. Een zwangerschap is een zwangerschap en een kindje is een kindje.. Wat je eigen leeftijd ook is denk ik Voor super human trouwens een heeeeeele dikke knuffel!! En Jmay, ik hoop voor je dat het deze ronde raak is
Wij doen de babykamer ook niet helemaal nieuw. Ik vind het zelf leuk om meubilair tweedehands te kopen en zelf op te knappen. Scheelt veel geld en je maakt het lekker persoonlijk. Hier gaat het goed, nog steeds ongesteld (niet een klein beetje ook, tmi haha). Het is hier heerlijk weer. Net even lekker door het dorp gelopen met zn tweetjes en alcoholvrije wijn gekocht hahaha. Drinken jullie eigenlijk terwijl je zwanger wil worden?
Ja idd maarja het financiële plaatje kun je nu nog zo mooi en goed rond hebben maar niemand garandeert je dat dat volgend jaar ook nog zo is.. Als jullie gevoel zegt er klaar voor te zijn zou ik zeggen:,ga der voor, de rest valt vanzelf wel op z'n plek. Vandaag ovu testje gedaan en duidelijk positief ! Vanavond en morgen nog even kijken of hij afloopt.
@mellemuis.. Ja, ik drink misschien 1borreltje ofzo.. Zolang ik geen positieve ovu test heb.. Zou ik nie zwanger kunnen worden of zyn.. Drink bijna nooit maar als het er van komt drink ik nu gewoon eentje mee.. Ben bang dat t bij mij nog wel eenpoos gaat duren voor dat alles op gang is.. @jmay wow wat een knaller...klussen maar!! Haha Babyprinses welkom.. Ik zou t niet weten... Gewoon naar je eigen gevoel luisteren.. Anderen weten het toch altyd beter en je kan t niet voor iedereen goed doen.. Zo denk ik altyd maar weetje wat ik wel leuk vind om te weten.. Waarjullie allemaal ongeveer vandaan komen.. Ik woon in overijssel
Ik kom zelf uit ook uit Overijssel, ben een geboren en getogen Blauwvinger, woon zelf nu 3 jaar samen in Engeland
Ik woon in utrecht.. Oh en ik drink niet en rook sinds 2 weken niet meer. Vandaag een heerlijke dag gehad. Ondanks 4x smeren met factor 50 gruwelijk verbrand. Prachtige toerrit door de betuwe gemaakt en veel plezier gehad met elkaar en met andere oldtimer liefhebbers morgen richting brabant voor weer een oldtimerdag. Alles wat we nu beleven pakken ze ons niet meer af!! Nu lekker slapen gezien ik gisteren om 02.00 mn nest uit werd getrokken omdat ze bij ons achter op de parkeerplaats het leuk vonden om een molotovcocktail in een auto te gooien. 1 auto verwoest en 3 met schade. Stelletje mongolen lopen er op deze aarde toch rond Oh en dit is ons rode monster!
Gave car seepje ! Mijn vader heeft jaren lang aan z'n oldtimer geknusteld en nu rijd hij eindelijk dat is eenVolvo164 ook een mooi ding. @onlyymarielle ja die knalde goed he haha Gisrer avond knalde hij ook nog straks even kijken of hij afneemt. Ik kom uit noord Holland. Pff wat een weertje he echt heerlijk! Kleine ligt nu nog even op bed en straks gaan we een rondje over de kermis
Ja echt wel... en ja het is zeker mooi weer.. Wezen bbqen en zwemmen heerlijk Kermis? Oh dat is altyd leuk., have fun!!
Mooie auto! Ik rook en drink niet, heel af en toe op het terras in de zomer een rosé maar sinds ik in november ben begonnen met afvallen drink ik helemaal niet meer. En dat ga ik zo houden, is het gezondst.
Van mijn ouders krijg ik het babybed waar ik en mijn zusje in hebben geslapen vroeger. En ik weet zeker dat mijn moeder van alles wil kopen voor me, wanneer ze iets ziet zoals een kindertoel en er staat er nog maar 1, dan zegt ze: zal ik die alvast meenemen voor als ik kleinkinderen krijg? Als ze dat echt steeds had gedaan dan had ze al een tweede huis nodig om alles op te slaan, haha. Verder proberen we alles gewoon zelf aan te schaffen en zoveel mogenlijk nieuw, ik hou niet zo van tweedehands. Alleen speelgoed vind ik niet erg om over te nemen.
Niiiiice seepje Wij hebben ook een oldtimer, maar niet zo mooi als dat hoor.. Gewoon een oude btw Zie dat jullie allemaal ook lekker van het weer aan het genieten zijn Hier net thuis van twee dagen heerlijk buiten zijn. Bedacht me opeens dat ik het hele weekend super vaak moest plassen, dus dacht opeens: laat ik eens testen.. 11 dpo dus zou voor t allereerst een sensitest kunnen doen. Test gedaan, en ik zag twee streepjes!!! Ik zag heeeeeeeel zeker twee straapjes! Heel licht, dat wel, dus heb m aan mn vriend laten zien en gevraagd of hij er een of twee zag, en hij zag er ook twee! Dus ik zit hier nu helemaal te trillen!!! Het lijkt er gewoon op dat ik zwanger ben!!! (ik kan geen foto plaatsen want mn telefoon is op maar zal het morgen zeker proberen) Weet dat er een enorm grote kans is dat ik over een paar dagen alsnog 'ongesteld' ga worden.. Maar toch!!! Hier dus gister het laatste wijntje op voor voorlopig
dpo is days past ovulation.. Dus hoeveel dagen het geleden is dat je je eisprong had. Officieel ben ik nu zwanger want je kan als het goed is niet vals positief testen en we zagen echt allebei duidelijk een streepje. Maar ik geloof dat ongeveer de helft van de zwangerschappen eindigen in een miskraam. Hoe meer tijd er over heen gaat hoe kleiner de kans maar op dit moment heb ik nog zo'n 50% kans dat het rond de dag dat ik normaal gesproken ongesteld zou moeten worden mis gaat. Wat dat betreft sta ik daar altijd wel realistisch in... Maar ik moet wel zeggen dat ik me in moet houden om niet morgen ochtend meteen naar de kruidvat te rennen voor een nieuwe test
waauw super zeg en dat op 11 dpo !! spannend zeg, ga je morgen weer testen ? oh zie nu dat je morgen nog niet gaat testen haha. wat spannend zeg ! hier vandaag zeker weten me ei gehad, eipijn gehad brrr gelukkig is het over, nog even geklust vandaag en nu op het wachtbankje !
Oke... Ik weet t echt ff niet meer Zoals je kan zien ben ik in juni 2013 gestopt met de prikpil 20 maart 2014 1 dagje ongesteld (moest nog op gang komen) 21 dagen later... 10 april 2014 echt ongesteld.. 21 dagen later.. 2 mei 2014 weer ongesteld.. 21 dagen later is aanstaande donderdag 22 mei.. Mijn nod?! En nu als ik 'afveeg' is het roze... Maak ik mezelf gek of is dit een innestelbloeding? Of is me lichaam gewoon van slag en word ik weer ongesteld.. Ik denk het laatste maar wil graag jullie mening horen.. T maakt me zo onzeker,
kan beide kanten opgaan , maar lijkt me wel heel vroeg om nu al ongesteld te worden dan is je cyclus maar 17 dagen .. Maar aan de andere kant, je lichaam kan idd nog geheel van slag zijn van de prikpil .
@jmay k ben er nu wel achter dat ik op 9dpo zit en dat ik tussen de 16e en de 19e een innestelbloeding kan krijgen... Het is de 18e