Gefeliciteerd Indy. Ik ben nu echt gestopt met de qlaira pil. Maar twijfel slaat wel toe, toch gewoon al gaan proberen deze cyclus of toch braaf 1 maandje ontpillen. De verloskundige vond ontpillen prima al zou het Niet erg zijn als ik al zwanger zou raken. Ik wil mijn hart volgen.....
En misschien bedenken we alle scenario's wel helemaal voor niks want de kans is best groot dat t wat langer gaat duren voordat ik zwanger ben. Herkent iemand mijn gevoelens?
Ja herkenbaar ..ik ben der ook wel eens bang voor Zijn nu een half jaar veder en begin nu wel wat ongeduldig te raken ! Hoop zo dat t deze ronde raak is Gister eitje voelen springen dus hup op de wachtbank
Oooh jemig!! Ik moet t even hier kwijt hoor.. Mn ventje kreeg net een koortsstuip blijkbaar.. Nou, echt het engste wat ik ooit heb meegemaakt volgens mij!! Hij was opeens helemaal weg! Had zn ogen open maar kwam allemaal kwijl uit zn mond, hij kon niet meer adem halen, alleen maar gorgelen, zn hoofd trok naar achter en zn benen en armen gingen stuiptrekken.. Kon echt alleen maar de huisartsen spoed bellen en huilen pfffff Wat een drama!! Ik dacht echt heel eventjes: ben je zwanger van de tweede gaat de eerste daar hoor! Gods, ben nu nog aan het trillen, gadverdamme zeg!! Ik weet ook verder niet wat jullie hiermee moeten maar ik moet het echt even kwijt
Erg he Indy Hier ook 3x meegemaakt alleen duurt t hier erg lang waardoor de ambulance steeds moet komen.
Ovu testjes V.l.n.r 16-5 : 18u 17-5: 12u 17-5: 21u 18-5: 12u 19-5: 18u Had de 18e ook giga eipijn dus denk dat ie toen gesproken is.
Heej ja weet inderdaad van laatst.. Dat lijkt me helemaal heftig!! Was hier al goed van in paniek Net terug van de dokter.. Maar hij slaapt nu, dus hopelijk knapt hij daar weer wat van op. Ei is wel super duidelijk in die testen!! Hoop heel hard voor jullie dat het raak is En gaia mama, ik had zo voor je gehoopt!!! Balen zeg Hoop echt heel erg voor je dat je deze ronde ook op roze mag!
Na een poos alleen maar forums lezen, dan toch ook zelf een keer reageren. Ik ben 20 jaar en ik en mijn man proberen vanaf november zwanger te worden van de 1e. Tot nu toe helaas niet gelukt!
Miloena: Welkom! We gaan voor je duimen dat het maar snel raak mag zijn Indy: Wat vreselijk eng. Snap dat je er even van in paniek schoot. Hoe is hij vandaag? Koorts weer een beetje gezakt? Ik heb echt een pechdag vandaag. Bus gemist, mijn laatste twee panties gescheurd en in de bus ook nog een fles jus d'orange over me heen laten vallen. Ik ruik de hele dag naar sinaasappels hehe. Vandaag wil ik wel beginnen met de ovulatietesten, omdat ik denk dat mijn bloedverlies geen ongi was. Anders was het wel extreem kort..
@onlyymarielle: Heb daarvoor een jaar de pil gebruikt. Zou de pil de oorzaak zijn dat het lang duurt? (Voor mn gevoel al heeel lang) mijn cyclus is gelukkig wel goed! We zijn ook al bij de dokter geweest maar daarvoor zijn we nog niet lang genoeg aan de slag (de dokter ivm met online vruchtbaarheidstest man, 2maal ontvruchtbaar getest, sperma door het lab onderzocht, blijkt gelukkig dat de dure testen onbetrouwbaar zijn, en het zaad prima is). @melliemuis: ik hoop het ook! En jij vandaag maar rustig aan doen!! Verdere ongemakken voorkomen!
@indy wat eng.. Hoe gaat t nu? @miloena jeetje das schrikken... Gelukkig ishet niet zo... Ik hebgeen ervaring met de pil... Dus daar kan ik niet over meepraten... @melliemuis misschien innestelbloeding!?
Meiden, ben een beetje in de war. Vanochtend een ovulatietest gedaan, dit was best wel een duidelijke. Nu heb ik er net weer een gedaan en die was heel licht (had m'n telefoon niet mee naar het toilet dus geen foto gemaakt) Dit lijkt me wel heeeel toevallig.. Is het bye bye ei?*klik*
Laatste keer was zondagavond, dat is nog op tijd toch? Hahaha. We zullen zien, ik zit waarschijnlijk gezellig op het wachtbankje dan maar