Zwanger worden tussen 20 - 25 jaar

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Maantje555, Jan 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esselte

Esselte Niet meer actief

Nog 2dagen wachten... :)

2. indy22

indy22 Fanatiek lid

Oct 20, 2012
    1,829
    25
    38
    Oeh:) Spannend onlymarielle!!
    Wat denk je? Heb je een voorgevoel?
    Je zou al een vroege test kunnen doen he:)

Bijvoorbeeld clearblue die weken aangeeft..
    Of wil je dat expres niet?
    Ik zal in elk geval nog even voor je duimen!!

3. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

Apr 28, 2014
    1,314
    0
    36
    Across the pond
    Volgens mij heb ik eipijn. Kleine steekjes in mijn eileiders (denk ik) en een beetje kramp in m'n onderbuik. Kommopppp, hopen dat dat eitje bevrucht is hahaha.

We hebben onze vakantie ook geboekt. Nouja, geboekt. Mijn schoonouders nemen ons weer mee naar Tenerife in november, we hoeven alleen onze eigen vluchten te boeken. Dus dat gedaan. Zit ik lekker met mijn verjaardag in de zon voor het eerst in mijn leven, wooehoeee.

Gaan er nog meer mensen op vakantie deze zomer?

4. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    Wij deze zomer niet..volgend jaar weer naar mijn vader in Noorwegen :)

5. Koekeboeroe

Feb 14, 2014
    34
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je verjaardag JMay! :D

6. Esselte

Esselte Niet meer actief

Ik heb zo'n idee dat het raak is..
    Heb 2,5 dag roze bloedverlies gehad..
    En heb toch echt wel symptonen
    Nu lijken de symtonen minder te zyn als van de week...
    Ja ik heb kv 2v10 gehaald..
    Gisteren en eergisteren gestest maar was negatief :(
    Dus ik wacht nu op vrijdag..
    Lijkt me beter clear blue digital is het best? Ook om vroeg te testen?

Groetjesss

7. seepje

seepje Fanatiek lid

Mar 23, 2014
    1,559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Ik ben even wat rustiger. Vriendjelief en ik zijn er beide even iets minder mee bezig gezien andere issues met hex en zaken. Merken dat het klussen nu al direct veel spontaner en fijner gaat. Dit weekend ga ik even de rust van hotel mama opzoeken en m'n zinnen verzetten.

En spannend marielle maar ik zou even wachten met testen tot minimaal 5 a 6 dagen na je roze verlies ivm verdubbeling elke 48-72 uur.

Jmay, net iets te laat maar alsnog van harte!

8. Esselte

Esselte Niet meer actief

Seepje.. Is ook wel eens fijn he spontaan klussen.. Lijkt mij ook niks dat t moet...
    Oh pff zolang wachten nog???? :(

9. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

Apr 28, 2014
    1,314
    0
    36
    Across the pond
    Seepje: Lekker rustig aan doen meid, hopen dat hotel mama een beetje helpt haha. Ik mis hotel mama heel erg!

Tjonge ik heb nog steeds bijwerkingen van de Nexplanon. Ik ging van poeslief naar een absolute demon in 0.1 seconde, zonder reden. Mijn collegas (en ikzelf ook) werden er bang van.. Oeps. Ik heb een award gekregen voor de meest directe werknemer in het kantoor maar heb het afgeschoven naar het feit dat ik een Nederlander ben hahaha. Een hormonale Nederlander.

10. seepje

seepje Fanatiek lid

Mar 23, 2014
    1,559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    na 4 dagen kan ook wel marielle maar dan heb je het risico dat je hcg niet hoog genoeg is als het raak is ;)

Hoeveel dagen zit je nu na je bloedverlies??

@mellie ; herkenbaar, daar heb ik ook erg veel last van gehad de eerste maand. Zakt nu gelukkig wel af.

En het is heel fijn om er even iets minder mee bezig te zijn. Vorige ronde was het klussen geen 'moetje' hoor, ik merk gewoon dat ik ook meer zin heb rond mijn vruchtbare dagen, en vriendlief vind dat alles behalve een ramp ;)

11. Esselte

Esselte Niet meer actief

Hahaha dat snap ik seepje.. Dat ie datniet erg vind haha...

En mellemuiss.. Leren ze je ook van een andere kant kenne haha

Ik heb weeeekend :)! Gisteren geen bloedverlies gehad en vandaagook nog niet.. Morgen mijn nod!.. Zondag testen??

12. indy22

indy22 Fanatiek lid

Oct 20, 2012
    1,829
    25
    38
    Oh spannend marielle:D!! Ik zou dan inderdaad zondag een testje wagen:)

En slimme keuze zeepje;) Hotel mama is heerlijk, en ontspannen en enigszins loslaten doet volgens mij ook wonderen. Ik had het deze maand ook even losgelaten, niet op de dagen gelet en gewoon spontaan bezig geweest als we daar zin in hadden en toen was het zowaar raak:)
    Merk inderdaad ook dat ik automatisch meer zin heb rond mijn vruchtbare dagen.. grappig geregeld door de natuur;)
    Hoop dat je het lekker een beetje los kan laten en dat je kan ontspannen (en dat je volgende maand mee komt kletsen aan de andere kant:p)

13. miloena

miloena Fanatiek lid

May 19, 2014
    1,824
    1,174
    113
    pedagogiek
    @seepje herkenbaar dat je rond de eisprong meer zin hebt om te klussen! En natuurlojk heeft vriendlief daar geen bezwaar tegen, haha.

@melliemuis vant zomer lekker naar kroatie toe en in november genieten in egypte.
    pas maar op met je demonen, haha niks aan!!

@ Marielle: spannend zeg! Hoop voor je dat het raak is! En dat je gevoel je niet voor de gek houdt! Je zou het dan idd zaterdag of zondag kunnen testen, spanneend!!!! Ik zal voor je duimen

14. miloena

miloena Fanatiek lid

May 19, 2014
    1,824
    1,174
    113
    pedagogiek
    Nog even een vraagje, foliumzuur slikken moet vanaf dat je zwanger wilt worden, heeft iemand hier ervaring mee? En is dit echt een moeten dat het beter voor je is?? Of kan je het gerust laten schieten?

liefs

15. seepje

seepje Fanatiek lid

Mar 23, 2014
    1,559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Foliumzuur heb jezelf niet zoveel nodig maar je baby wel, daarom moet je alvast beginnen met slikken bij de wens. Geeft kleinere kans op open ruggetje, hazelip etc… Ik slik het dus wel. Gewoon voor de zekerheid :)

16. indy22

indy22 Fanatiek lid

Oct 20, 2012
    1,829
    25
    38
    Het is inderdaad voor je baby en men raad aan om al te beginnen met slikken als je aan het proberen bent:)

Bij mn zoontje wist ik natuurlijk niet dat ik zwanger was dus heb ik het een hele periode niet geslikt. Niks aan de hand. Vroeger ging het natuurlijk ook goed zonder;)

Maar nu slik ik het wel! Toch een beetje het gevoel van 'stel dat...' En als het iets kan voorkomen is dat natuurlijk mooi meegenomen:)

Wat klinken jullie vakantie plannen trouwens heerlijk!!

Wij hebben nog geen wilde plannen, beetje kamperen met vrienden (wonen in drenthe, dus genoeg mooie plekjes in de buurt) en misschien nog ergens heen maar echt nog geen idee hoe en wat..

17. miloena

miloena Fanatiek lid

May 19, 2014
    1,824
    1,174
    113
    pedagogiek
    Bedankt voor de reacties! Zou het uiteindelijk niet zijn dat het slecht voor je is? Net als vroeger met een middeltje waardoor de desdochters zijn ontstaan? Ben altijd wel een beetje bang voor dat her uiteindelijk niet goed is! Vandaar ook dat ik het de eerste 8 maand niet ben gaan gebruiken!

Ohh Drenthe is ook heerlijk, daar ben ik ook wel jaren op vakantie geweest, in borger en omstreken!

18. Esselte

Esselte Niet meer actief

@miloena ik slik etos zwanger worden pillen.. Ziiten vitamines in en natuurlijk floiumzuur.. Als ik zwanger zou worden ga ik over op etos mama..
    Lief dat je zo meeleeft :) doen we trouwens allemaal bij elkaar..

Is er hier nog een lopende nod lijstje? Als niemand t doet wil ik dat wel doen hoor

@indy ik ook geen vakantie plannen hoor... Ja weekendje centerparcs..
    Waarsch eind dit jaar weer afrika.. Als ik malarone mag slikken en t niet schadelyk is voor mn ongeboren baby :) daar moet ik dan eerst goede informatie voor vragen..

@seepje hoe is het nu met jou?

19. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

Apr 28, 2014
    1,314
    0
    36
    Across the pond
    Onlyymariellee: Oooh Afrika! Dat klinkt helemaal niet slecht!
    Hier willen we ook nog een paar dagen weg, kamperen aan de zuidkust ofzo. Geen gekke dingen.
    NOD lijstje is geen slecht idee. Mijne is 3 juni uit mijn hoofd.

20. Mofantje

Mofantje Bekend lid

May 16, 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Spannend hoor onlyymariellee zondag testen!

Wij gaan trouwens op huwelijksreis in september naar kos.

Zit nu te wachten tot ongesteldheid over is. Wil echt niet dat t weer 3 weken duurt. Tijdens mijn laatste pil duurde het maar dag of 4-5 dus blijft afwachten hoe mijn cyclus nu word.
    Zijn er meer die na het stoppen van de pil lang ongesteld waren?

Share This Page