Zwanger worden tussen de 20 en 25 jaar NOD lijstje : Onlyymariellee, 30/05/14 Melliemuis, 03/06/14 Wie willen er nogmeer op de lijst?
Jahaaaa positieve test!!!!! nog wel een licht streepje, doe morgen ochtend even een test met ochtend urine.
Dank jullie! Hmm ik twijfel toch wel wat gezien ongi gevoel vanaf dinsdag en hij is ook helemaal niet zo knal! In het echt is hij wel wat beter zichtbaar maar toch een licht streepje morgen kv maar halen, helaas kon ik die niet zo snel vinden op schiphol.
Kan best dat je een wat latere innesteling hebt gehad dan is het hcg gewoon nog wat lager. En gezien je ook niet met ochtendurine testte is dit helemaal niet gek!
Gefeliciteerd Smurfin! zie zeker een heel licht streepje, over 2 dagen nog eens testen dan zal je zien dat hij oploopt. Wat super zeg zo snel !
Inderdaad een licht streepje Smurfin, maar een streepje is een streepje! Gelukkig voor jullie dat het niet maanden duurt!! laat je weten wat de ochtendurinetest brengt? nog een beetje spannend!!! en indd marielle nu wij nog! Liever gisteren dan vandaag!!
Al zal het vast niet zo zijn, ik voel op de een of andere manier het gevoel dat het voor mij deze maand ook raak is. wat hoop ik dat mijn gevoel klopt!!!! nog 5 dagen geduld :/
JAAAAA smurfin Ik zie echt een streepje hoor: gefeliciteerd!!!! Wat leuk Waar vakantie en ontspannen al niet goed voor is Ik zie m echt hoor! Hij was hier bij mij ook steeds zo licht, ondertussen wel donkerder denk ik.. Misschien dat ik vd week nog even een test haal, gewoon om echt duidelijkheid te hebben Maar je bent zwanger hoor! Eerste kindje toch? Super leuk hoor Hoop dat je een fijne zwangerschap mag hebben en een lief lief lief mooi kindje over een maand of 8/9! En miloena, zou leuk zijn als je voorgevoel gelijk had! Zal voor je meehopen.. Soms zit je voorgevoel echt wel goed hoor, had zelf het idee dat ik in mei zwanger zou worden en dat bleek ook echt zo te zijn.. Of het ook een meisje wordt (ook een voorgevoel) moeten we nog maar zien maar dat maakt niet uit. Hoop dat jullie allemaal snel mogen volgen Dan gaan we met zn allen het zwanger tussen de 20 & 25 topic even wat nieuw leven in blazen want die is nu echt stil
Hey Marielle, ja de goedkoopste test daar op schiphol was predictor testen vanaf nod maar daar zat echt een heel lamlendig glasje overheen wat moeilijk keek. Ooh Indy, dat heb ik helemaal gemist!! Gefeliciteerd!! Hoe ver ben je nu? Hmm ik weet het bij mij echt niet meer hoor, gister een zware dag gehad extreem moe enz. en toen ik thuis kwam kreeg ik echt krampen had ook wat buikloop en tijdens een wc bezoek ja hoor wat rode bloed mini propjes. En later weer helemaal niks, ik dacht het zal vannacht wel door breken maar tot nu toe niks meer gezien en de krampen zijn ook weg. Wel voel ik mij vandaag super beroerd misselijk brak etc. Durf ook niet meer te testen ben bang dat het nu fout is gegaan of dat ik toch straks mijn menstruatie ga krijgen. Dus heb vandaag ook helemaal geen behoefte meer om te testen, zou het morgen nog niet los gebarsten zijn dan houd ik het morgen ochtend wel op om vervolgens zo snel mogelijk naar de kv te gaan voor een testje.
Ik vlieg toch maar even naar de kruidvat, ben helaas aan google begonnen daar word ik helemaal gek van hahaha! Laat het jullie zo horen!
Helaas, kv is nog wel wat aan het indrogen maar niks te zien als je heeel goed kijkt miss een klein tuur streepje maar dat lijkt me niet veel goeds gezien ik al 4 dagen over tijd ben en zo goed als met ochtend urine heb getest. Door het fietsen heb ik het bloeden ook weer wat meer op gang gezet en verloor zonet dus weer wat. Wat een tegen valler!
Hij is omo wit, baal wel dat de predicor positief testen maar inmiddels heb ik op google daar al vele negetieve verhalen over gehoord. Maar ik keek er niet zo gek van op dat hij positief was gezien ik er eigenlijk ook vanuit ging afgelopen dagen weinig tot geen kwaaltjes gehad op de vakantie was ik zo nu en dan wel eens lichtelijk misselijk en vanaf dinsdag voelde ik wel eens mijn buikje dit verwijde ik later aan de groei van mijn baarmoeder, ik kreeg een rokje niet meer dicht (heb daar km's gelopen dus aankomen leek me sterk tevens redelijk netjes gegegeten) en vrouwen spraken me daar aan of ik misschien zwanger zou zijn en dan was ik ook nog eens even over tijd. Maar helaas, nieuwe ronde nieuwe kansen!
@miloena.. Over 4 dagen kan je testen he? Ben benieuwd meid... @indy dat is een goed plan.. Hoop dan gauw mee te kunnen kletsen !! Hihi.. Jij al kwaaltjes? @smurfin jeetje meen je niet wat is dat balen zeg.. Ik snap dat niet hoor.. Positief is positief tochh @koekeboeroe hoe gaat t met jou? Ik snap het vanmezelf niet... 2 mei ongesteld geweest en had cyclus tussen 21-23dagen.. Dus ik ben overtijd.. Ik durf gewoon niet te testen omdat ik vorige week al zoveel getest heb. Bang voor een tegenvaller.. Dat mn cyclus gewoon nu langer duurd ofzo.. Dat t nu normaal word..