Sorry dames heb jullie zwaar verwaarloosd had t zo druk dit werkend verjaardag vieren enz. @Smurfin wat balen zeg ! Je hoort t bij prodictor heel vaak. Maar bij KV had Ik bijv. Twee keer een streep terwijl ik niet zwanger was. Dikke knuffel @Miloena spannend zeg ! Wat zegt je gevoel?
Zwaar verwaarloost haha,.. Iedereen heeft t wel eens druk toch.. Ik heb dit op startpagina van ipad staan dus kijk geregeld.. Haha hoe is het met jou jmay?
Bedankt!! Hoop indd dat mn voorgevoel het goed heeft, heb hele zere opgezwollen borsten en verlies veel vocht. Steeds misselijk en erg moe. Maar je weet maar nooit. @ Smurfin dat is raar en vervelend!!! Nog even afwachten en na een paar dagen nog eens testen? @marielle hopen dat dat een heel positief teken is!!!
Even wat anders, Hebben jullie ook huisdieren? Ik heb sinds vorige week een konijntje Diva! (7weekjes oud) Ff ander onderwerp haha,..
Blijf hopen marielle! Zo lang je nog niet ongesteld bent kan het nog steeds! Leuk en baby-konijn! Wij hebben 2 lieve katers van 2 jaar. Zie de foto! Hier gaat alles z'n gangetje. Het hele weekend wezen shoppen voor vl die nodig nieuwe kleren moest hebben. Was erg gezellig. Vandaag nog lekker vrij. Moet eigenlijk mijn werk voor morgen voorbereiden, maar daar heb ik nog niet zo'n zin in Verder ben ik enoooorm ongesteld. 's Nachts moet ik er echt m'n bed voor uit. Dat had ik ook voordat ik aan de pil ging (op m'n 12e). Vervelend dat het zo heftig is, maar misschien wel een teken dat m'n menstruatie voor mijn doen weer normaal begint te worden ofzo. We zien het wel Ondanks het sneue weer, voel ik me helemaal happy. Geen idee waar het vandaan komt haha
Aaaah sweeties.. Jeetje wat vervelend dat je zo ongesteld bent. Snap dan wel dat je nergens zin in hebt.. gelukkig ben je vrolijk hihi.. sneue weer?? De zon schijnt hier en het is droog.. alleen beetje wind..
Ja hier gaat het goed. Heb zaterdag zomaar een baan aangeboden gekregen dus helemaal happy zeker omdat de baan eigenlijk een hobby van me is ! Veder afwachten tot me nod ben benieuwd... Ik heb 1 huisdier, een parkietje genaamd: Johnny. Hij is tam en super schattig.
@Marielle; we geven de hoop niet op!!! Ik heb sinds een paar weekjes een super lief boomer hondje van 14 weekjes oud! Echt een klein vriendje!! @koekeboere: dat is erg vervelend zo ongesteld!! Niks aan!! Inderdaad triest weer haha!! Jmay: dat is super, gefeliciteerd!! Dat brengt je gedachtes ook lekker ergens anders. Wat voor baan heb je nu? (Wat voor sector/hobby) Fijne avond allemaal♥
Gefeliciteerd jmay! Kwam het hier maar zo aanwaaien. Vanmorgen toevallig een sollicitatie gehad... hoor vrijdag meer In welke branche ga je aan de slag? Wij hebben hier een zwarte kater. Echt een grote goedzak
Vervelend, ik was bang dat ik weer 3 weken zou gaan menstrueren nu ik gestopt ben met de pil maar wat een geluk na ong5 dagen was ik er helemaal vanaf. Mijn lichaam doet t dus beter dan verwacht! Wij hebben een Engelse stafford van nu ruim een jaar ze is echt een schat!
Ik werk in de cosmeticabranche ben zzper. Erg lastige periode nu. En wat fijn dat je lichaam het beter oppakt dan verwacht mofantje!
Hallo meiden, ook ik heb jullie zwaar verwaarloosd! Het spijt me, ook hier gewoon onwijs druk! ook zie ik een aantal nieuwe namen voorbij komen! Super leuk! Helaas heb ik ook geen zin/tijd om al die pagina's terug te lezen, hoe zijn de ontwikkelingen bij iedereen? Al nieuwe zwangere meiden of misschien andere updates? Ik ben benieuwd!! Hier nog ongeveer 2 weekjes te gaan voor we gaan starten! Knuff!
@miloena ik heb geen idee. Me lichaam doet raar. Leuke naam!! @koekeboeroe das waar.. nog niks geen rood en ook geen symptomen van rood. @jmay wauw gefeliciteerd met je nieuwe baan ! @seepje oh waar heb je op gesolliciteerd?! @mofantje 3 weken??!! Zou niet best zyn gelukkkg nu niet maar is dat wel eens voorgekomen dan?? @sd6 haha begrijp best dat je niet alles gaat terug lezen.. wat gaat er over 2 weken gebeuren? Nogsteeds geen rood.. nogsteeds een beetje hoop ; $
@Marielle; geen rood geeft nog altijd hoop!! Boomer is het ras van de hond, haha! De hond heet Mylo! ik ben erg moe en misselijk dus zal maar gauw mn oogjes dichtdoen! weltrusten meiden!!
Lief dat je het vraagt meis! Dacht ook dat je het al wist eigenlijk hihi. Wij starten met iui volgende maand! Heel spannend maar ook wel weer leuk! Bij jou is het dus nog even spannend zie ik!! Ik ga duimen hoor!
@miloena oooh #fail hahha. Vond t anders best een gave naam hahahha.. ohh dat is niet fijn.. slaaplekker ! @sd6 dankjewel... wat moet ik me daar bij voorstellen dan? ;$
Ik ben er ook weer hoor. Druk geweest dit weekend. Merendeels heel misselijk geweest, huis schoongemaakt, en nog even de stad ingeweest (niet gedronken, kreeg wel vragen haha). Werk: Ik ben ook grafisch ontwerper Jmay Huisdieren: Ik heb 4 degoe dames (en een bende ratten in de schuur haha). Zal later ff een foto plaatsen zit op de foon. Pak zo ff de laptop erbij, kan ik de posts wat beter lezen haha.