@melliemuis.. hahah die beesies ken ik niet. goh wat een bijzonder verhaal.. dat t allemaal zo mooi gelopen is.. fijn dat je ouders vaak komen @mofantje. wauw 21,5 kilo allemachtigg.. ik heb zelf ook 40/42 hoor maarja heb vorig jaar cambridge gevolgt en denk dat ik alle kilos er weer bij heb helaas.. en idd lastig met je jurk, maar ik persoonlijk zou t niet laten ;$ dan maar wat geld erbij om het te verleggen... dan is het toch ook klaar? @miloena jammer dat je nog geen positieve test hebt.. @jmay irritand dat je daar een invloed in hebt he.. anders waren we allemaal al zwanger geweest hihi. en wat een schattige foto. hihii... @seepje wauw. dat is toch geweldig? heel veel suc6 morgen.. je gaat die baan krijgen!!!! wel leuk slingertje of hangt ie al niet meer? haha xd Gaan jullie nog wat leuks doen met hemelvaartsdag?
@seepje veel succes vandaag! @mariellee, ja 20,5 zijn wel aardig wat pakjes boter! Ik ben 1.72 en had dus ong. maat 48, is al best een groot verschil. Nu nog zo houden. Tenminste aankomen met een zwangerschap is toegestaan! Verder dacht iedereen dat afvallen nu is gelukt omdat ik mooi in trouwjurk wil maar bij mij ging de knop om vanwege onze kinderwens! Voor t weekend weer spannend voor paar van ons ik zal duimen
Noo Jmay Maar is nog vroeg he? Wie weet... Super schattige foto's trouwens!!! Lekker kindje heb je En ineens allemaal goed nieuws seepje!!! Scheelt een ton stress denk ik.. En das dan weer heel goed voor beebjes Ik vind het trouwens ook knap mofantje!! Dat is echt veel.. Ik zou je kinderwens niet uitstellen voor een bruiloft. Wie weet lukt het niet.. Dan hoeft je jurk niet aangepast. En lukt het wel? Klein offer om je jurk dan aan te passen toch?? Die opmerking moet je je niet te veel van aantrekken.. Zij zijn waarschijnlijk al lang vergeten dat ze dat tegen jou gezegd hebben..
Idd wat Indy zegt niks van aantrekken. En ik zou t ook niet uitstellen. Jaa het kan nog natuurlijk hihi
Jullie hebben gelijk! Ik riep trouwens vroeger al dat t me niet zou verbazen als ik zwanger zou trouwen haha Jammer jmay, ik snap dat je die test nu wel positief kan kijken! Van t weekend nog x doen zou ik zeggen.
Wat een goed nieuws allemaal Seepje!!! Heel veel succes vanmiddag! Je slingertje is trouwens super schattig, hier hebben we ook niks met voetbal maar de WK heeft toch altijd wel weer iets. Ah Jmay, wat een lieve kindjes! En jammer van je test! Hopelijk ben je nog wat te vroeg ermee. Ik zou het ook niet uitstellen Mofantje, het is toch nog bijzonderder om zwanger te trouwen? Oh en Marielle ik heb echt nog helemaal geen plannen, vriendlief is gelukkig wel lekker vrij die werkt nu zijn laatste uurtjes van de week weg hij is er ook echt aan toe toen ik op vakantie was had hij naast het werk ook het huishouden op zich en hier is het echt een bende met 3 honden als je een dag niks zou doen. Nee condooms zijn niet voor ons weg gelegd haha, heb gisteren mijn eerste pil weer geslikt vind het wel zo prettig om mijn lichaam dan zelf in de hand te hebben en die pukkels ga ik niet missen Ik denk alleen dat ik er morgen ochtend nog even een testje voor de zekerheid tegen aan gooi, want mijn menstruatie is nog helemaal niet door gebroken? Heb alleen zondag avond een heel klein beetje verloren en maandag ochtend tijdens het fietsen maar dan spreek ik over bijna niks! Dus daar snap ik niks van.. Of zou ik dan nu ook wel kunnen testen?
Jmay; ook niet kunnen wachten met testen dus. Heb vandaag en eergister ook al 2 testen gedaan. Kon ook niet wachten maar ook omo wit @smurfin; je zou morgenochtend kunnen testen met ochtendurine maar je kan ook vanmiddag al een test doen, je zou dan nu al best overtijd zijn toch? Dus mocht je zwanger zijn is je HCG flink aan het opbouwen en zou je het wel moeten kunnen testen. hoeveel rondes hadden jullie geprobeerd zwanger te worden? Trouwenz meer meiden die heel moedeloos zijn omdat het zo lang duurt allemaal? ik kan echt niet meer stoppen met huilen ( heb ik nooit eerder last van gehad)
Ik vind condooms altijd een beetje sfeerverpesters, mijn vriend houd er al helemaal niet van. Toen ik met de pil stopte zei ik nog voor de grap tegen hem 'ik heb nu al 7 jaar hormonen lopen slikken, als je geen kinderen wil moet je zelf maar voor iets zorgen'. Je had zijn gezicht moeten zien. Ik vind mezelf wel een beetje lullig dus ik heb maar een nexplanon gedaan hahaha. Ik zit gelukkig nog maar in de eerste ronde maar verwacht er niet veel van. Dus een vriendin van mij is van het weekend bevallen en een andere vriendin van mij vertelde gister dat ze zwanger was. Allemaal leuk en aardig, maar ik wil oooook. Klinkt zo vreselijk egoistisch van mij, ik heb nog geen ronde volgemaakt hahaha.
@mofantje hoeveel 'mag' iemand eigenlijk gemiddeld aankomen in de zwangerschap dan?mijn nicht is 20 kg aangekomen.. das wel heel heftig ofniet? @jmay jammer! maar t kan nog eh! @smurfin kun je niet beter wachten met je pil na je menstruatie? ;$ ah @miloena Ik heb in januari een provera kuur gehad.. echt een hormoonbom. ik jankte om allesss.. haha kindje ging niet door met de voice kids, kindje huilde, ik ook.. hahadat soort dingen. dus begrijp best dat je emotioneel bent en das best frustrerend.. hormonen...haha @melliemuis.. niks egoistisch, stiekem zijn we ook allemaal heel jaloers op indy maar we gunnen het haar. maar aan de andere kant willen we zelf ook.. ik wou dat er iets bestond waardoor je zo morgen zwanger zou zyn! ps: @indy t is je gegunt hoor meid! we hopen gewoon dat we snel volgen!
Jaa daarom moet maar ff geduldig afwachten haha Nog paar foto's gemaakt hihi Denk dat ik er wel wat mee wil doen
Zat er aan te denken omdat ik net begonnen ben de eerste tijd gewoon gratis shoots weg te geven. Een Fb pagina aanmaken en logo maken Weet alleen geen leuke naam haha
Jmay; wat een prachtige meid, en mooie fotos!! Leuk dat je daar aan begint, Wat marielle zegt is wel heel leuk, haha!! Marielle; ja het zal er wel bij horen he, stomme hormonen ook! Je word er zo onstabiel van!
Heej meiden.. maandag een clearblue test gedaan die zei zwanger 2-3.. Vandaag buikpijn en weer een test gedaan: zwanger 1-2 Ben dus heel bang dat binnenkort de miskraam begint en dat ik hier dan weer met jullie mee kan proberen Voel me echt ontzettend rot!! Maarja, het is hier wel gezellig natuurlijk...