Jaa idd moet er nog maar ff goed over nadenken hoe of wat. Ik wil dan eerst alleen maar gratis shoots doen maar dat kan niet zo heel ver aangezien ik geen rijbewijs heb of ze moeten naar mij komen Enzo
HCG kan in de eerste weken toch nog heel erg schommelen??? Ik zou gewoon even de HA of verloskundige bellen Indy, dan kan je misschien even langskomen??
Indy; waarom heb je nogmaals getest? Voelt het niet goed?? de huisarts al om raad gevraagd? niet onnodig druk maken, stress is niet goed! hoop erg met je mee dat er niks aan de hand is meid!!! rustig aan en sterkte!
Veel mensen willen vast wel een stukje rijden voor een GRATIS fotoshoot!! Haha er zijn genoeg koopjes jagers, en een fotoshoot is normaal erg duur! Dus zekerweten dat ze heus wel naar je toe komen!
Tsja . En wij als prof studio moeten dan weer op de blaren zitten en uitkeringen aanvragen Sorry voor de sneer maar op deze manier is voor ons als vakfotografen de markt echt verziekt .
Jeetje indy dat meen je niet... waarom heb je getest dan?? Ik denk dat het gewoon goed zit hoor.. zwanger is zwanger. .als ik jou was zou ik na ha gaan en vragen of je een echo kan laten maken... liefsss
Dat kun je niet vermijden seepje! Dat blijft lastig ja. Maar wie wil nou iets duur betalen als het gratis kan. Dat is Nederland! Ook al klinkt dat lullig. Maar jullie zullen vast je klanten ook wel hebben. ik gun het jullie allemaal
Mooie foto's jmay En ik weet niet precies hoeveel je mag aankomen tijdens je zwangerschap. Dacht gemiddeld 12-15 kilo. Maar mijn schoonzus kwam 20 kilo aan. Ik heb het er zeker voor over om er weer 15 kilo af te trainen na een zwangerschap
Ik ben gelukkig bij J. maar 7 kg aangekomen, na de bevalling was ik 73 en nu nog maar 48 .. als jullie nog wat extras hebben wil ik het graag overnemen hoor
uuhmm via de post? ik betaal de verzendkosten haha Ja erg he, de ha zegt dat het gekomen is doordat ik een erg gebrek aan b12 had na de bevalling. Geloofde het eerst niet, maar toen ik de lijst van symptomen las geloofde ik het meteen !
Jeetje, ik stuur je meteen een kilootje of vijf hoor meid Vanochtend zei de test weer zwanger 2-3 (hoewel hij met vijf weken van mij ook heel best zwanger3+ aan had moeten geven).. Heb getest omdat ik er opeens geen goed gevoel meer over had en buikpijn kreeg en niet meer misselijk was. Helaas zijn de ervaringen die ik op internet lees niet heel positief. Maar omdat ik nu weer 2-3 had en nog niet bloed heb ik toch ook nog een klein beetje hoop. huisarts zegt hier dat je voor zulke dingen de vk moet bellen en de vk zegt doodleuk dat het alle kanten op kan, of het gaat goed, of ik krijg een miskraam. In dat laatste geval moet ik bellen als het vruchtje verloren is. Ze gaan niet voor elke onzekere zwangere vrouw echo's en onderzoeken doen. Ergens snap ik dat wel natuurlijk.. Maar heb het idee dat ze in andere regio's daar toch anders mee omgaan. Dus daar kan ik soms wel eens van balen. Dat ik denk: had ik ergens anders gewoond dan had ik nu misschien al een echo en hopelijk een gerust gevoel gehad. Nu voel ik me echt nog flink onzeker Maarja, ik kijk het nog even aan (kan ook niet echt wat anders doen) en ik houd jullie nog wel op de hoogte.. Zijn er nog mensen die binnenkort kunnen testen?
Jullie kletsen lekker! Haha Indy, bleh! hopelijk is het niets en blijft je beebje gewoon lekker plakken! Ik zie inmiddels echt óveral baby's. Net zat ik m'n cappuccino te roeren en zag ik zelfs daar een baby in Net een echo op een week of 8/9 ofzo. Als je t zou proberen zou t waarschijnlijk niet eens lukken
Indy; dan is het inderdaad maar weer afwachten! We houden hoop! Geen bloed is goed teken. En het kan zijn dat je hcg erg schommelt dat je daardoor wat minder misselijk bent! Ik kan morgen testen, spanneeend. Onlymarielle; jij al getest? 4 dagen overtijd? Spanneeend!!! @ koekeboere; hahahaha dat komt omdat je er zo mee bezig bent. En zeg nouzelf je cappuccino die lijkt er echt wel wat op! Hahaha!