Lief dat jullie allemaal hopen op een plakbeeb Helpt vast een beetje! Ik zie er ook wel echt een baby in hahaha Miloena, heb je klachten of iets? Hoop morgen een positieve test voor je!!
ja idd kans dat je cyclus nog onregelmatig is nu . ik zou vanochtend testen maar we werden opgeschrikt door een diarree luier van onze dochter..helemaal vol met bloed :O gelijk de hap gebeld en nu staat der poepje op kweek, net ook weer een luier vol met bloed en slijm
Ach gossie Jmay!! Enig idee wat het kan zijn? Lijkt me flink schrikken Die kinders kunnen je ook zo gruwelijk laten schrikken he?? Testen komt dan wel weer.. Eerst het kindje dat er is weer beter he
Ze denken een ontsteking der poepie staat nu op.kweek ben benieuwd naar de uitslag. Morgen ga ik maar eens testen..ben benieuwd
Ja ben ook benieuwd Hopelijk jij een positieve test en je kleine meid snel weer beter... Had je berichtje niet gelezen marielle, maar denk inderdaad dat je cyclus weer langer wordt. Ofwel je bent zwanger maar je kan nog niet testen omdat je cyclus dus langer is dan eerst, ofwel je bent niet zwanger maar je cyclus is weer normaal waardoor je veel makkelijker zwanger kan worden! Denk dus dat het hoe dan ook wel de goede kant opgaat eigenlijk
Jmay; beterschap met je meisje! Hopen dat het niks ernstigs is en ze gauw beter word. Des te later je test weet je het ook nog zekerder! En wat een lieve foto!!! Marielle; wat indy zegt met je cyclus dat kan natuurlijk ook ja! Hetvis beide keren dus hoop ik een goed iets
JMay, gefeliciteerd! Wat fijn! Hoe is het nu met je kleine meisje? Indy, hoe is het met jou? Hopelijk geen gekke dingen meer! Marielle, je houdt het spannend meid. Hier is het bloed lekker weg! En ik heb goede hoop voor deze maand. Ik heb het gevoel dat het gaat lukken! Hopelijk klopt mijn gevoel!
Ja hoor, ik ben nu echt ongesteld. Gister al wat bloed verloren en vandaag zijn de dijken doorgebroken Kan nu niet zeggen dat ik het gemist heb.. Dus op naar ronde 2!!
Jmay; Wat geweldig voor je!!! Helemaal super gefeliciteerd!!! Marielle; spannend meid, inmiddels al eens een testje weer gewaagd? Melliemuis; Jammer dat de rode zee toch moest! Volgende ronde beter ik heb vanochtend getest, het hield op met 1 streepje maar de rode vloed is er nog niet....