Ehm.. meiden.. het bloeden is abrupt gestopt. Ik dacht, doe ff testje als ik thuis kom. Nu is er een super vaag licht streepje te zien Ben ik nou gek..? Bekijk bijlage 398157
Ik zie zeker een streepje.. innestelbloeding gehad hihi? k durf nie te testen johh k heb testen besteld gisteren bij zwanger en kids ofzoiets.. extra gevoelige testen.. dus zal morgen wel binnen zyn Voor t geval er een streepje is.. heb ik clear blue digital vast gekocht ik hoop t natuurlijk van harte maar toch denk ik dat ik niet zo snel zwanger kan raken. dat me cyclus gewoon helemaal raar gaat doen en ik uiteindelijk aan ze clomid moet om een eisprong op te wekken. . pff wat een scenario's in me hoofd haha..
Ik zie ook zeker een een streep...Woow onwijs leuk! Morgen nog ff x testen idd met ochtend urine. Voorzichtig gefeliciteerd
Wauw Melliemuis! Jullie doen het maar goed allemaal, haha! Een streepje is een streepje zeggen ze!! Dan is er toch HCG in je lichaam! Goed teken!!! marielle; spannend ik hoop met je mee!!!
Hier is vruchtbare periode net begonnen, oplopende ovu testen nu en duidelijk cervixslijm. Ik zie het somber in deze ronde gezien vriendje zich altijd rond mijn vruchtbare dagen niet zo lekker voelt. Ingebouwde anticonceptie ofzo Jmay ; Gefeliciteerd!!! Melliemuis : Spannend! Morgen inderdaad even met ochtendurine testen, ik zie ook vaag iets wat op een streepje lijkt!
Nouja, ik verloor best veel bloed vanochtend. Ik vind het allemaal een beetje raar lopen, ik denk dat de nexplanon de laatste maand alsnog niet heeft gewerkt. Maar voor nu ga ik heel voorzichtig blij zijn. Loop straks ff naar de winkel voor eten en haal ff een testje en een cb voor morgenochtend. Ik besef het nog niet helemaal..
Dat is wel gek maarja ik heb ondertussen wel geleerd dat een vrouwen lichaam heeeeeuuull gek kan doen haha spannend morgen !
Geen testen op voorraad, alleen die niet digitale cb. Ga daar geen 10 pond voor betalen.. dan morgen maar ff naar de drogist lopen haha. Oh balen seepje misschien een beetje tlc en kippensoep?
Jep, mijne helemaal. Anticonceptie negeren haha. Ik hoop zo dat dit een plakker is.. Hmmm enchilladas in de oven. Het enige wat ik kan/mag koken. Ik ben niet zo'n keukenheld.
Oh lekker. Ik kook hier elke avond. Helaas is de inspiratie dan wel eens op. Gisteren kip uit bladerdeeg gehad met mozarella en krokant gebakken pancetta erin. Was erg smakelijk. En ik duim voor je morgenvroeg!
Jmay gefeliciteerd!!! Echt een super duidelijk streepje voor zo vroeg voor je nod zeg!! Wauw!!! Was bij mij toen echt nog vager Ben heel benieuwd hoe de test morgen is, zal wel nog meer knallen. Super leuk zeg! Dan toch echt positief nieuws nu En Melliemuis, ik denk ook een streepje te zien eerlijk gezegd.. Ik zou inderdaad even een cb digital doen en kijken wat die zegt.. is in het begin wat duidelijker dan die streepjes testen Klinkt echt goed dat bladerdeeg met spul seepje.. Nu heb ik honger Wat geweldig dat er nu steeds meer meiden zwanger lijken te worden. Hopelijk de rest ook allemaal snel op roze en dan allemaal door naar het zwanger 20-25 topic Hier nog steeds geen bloed, dus koester weer een beetje hoop.. al voel ik me op wat vermoeidheid na eigenlijk niet zwanger. Maar misschien komt dat deze keer ook gewoon pas later he? Herken t wel hoor seepje, wat je over je vriend zegt.. Misschien toch onbewust twijfels van zijn kant? Of het wel willen maar nog niet durven? Gewoon lekker uit laten slapen, lekker eten maken en dan versieren haha! Hoop voor je dat het deze maand wil
Seepje; ohh dat is lullig! Is het niet 1x gelukt in je vruchtbare periode? Zaad kan wel tot een week blijven leven!! En ook ik mag elke avond voor manlief koken. De inspiratie is echt op he! Tword zo standaard al dat eten haha! Jmay; ja dat wil ik wel geloven, het is ook bijna te leuk om waar te zijn! Haha Mellie; super leuk, hou je ons op de hoogte?? Het blijft toch spannend he, maar een streep is een streep.. Indy; goedzo meid! Het komt vast allemaal goed het kan ook zijn dat het door angst om het kindje te verliezen die verschijnselen optreden? Omdat je het zo graag wil en nu ben je zwanger maar ben je bang het te verliezen! (Het kan zo zijn, dat voel je zelf ook beter) blij voor jullie, nu ik nog. Hopelijk ronde 8 raak..
Wou nog even iets anders kwijt. Ik had 2 weken geleden gesolliciteerd bij mijn oude werk naar aanleiding van een manager die me terug wil in zijn winkel. Kreeg ik vanochtend te horen dat ik afgewezen ben, met de reden veel sollicitanten. kwam ik vandaag de manager tegen en die vroeg mij of ik aangenomen was dus ik vertelde van niet. Blijkt dat 2 vrouwen van in de 50 die daar ook werken de hoge baas op hebben gezocht en allemaal negatieve verhalen hebben verteld over mij .Dit naar aanleiding omdat zij een functie wil waar ik voor heb gesolliciteerd en waarin ik 3 jaar ervaring heb. hoezo gemeen? Dan ben je 50jaar en moet je nog alles verprutsen.. sorry moest het even kwijt
Jmay; mensen zijn vaak zo gemeen bezig! Niks word een ander tegenwoordig meer gegund. Zo egoïstisch allemaal. Kun je maar beter dieren en kinderen hebben en dan hebben zij ook al een vast contract, dus waar maken ze zich druk om!