Zwanger worden tussen 20 - 25 jaar

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Maantje555, Jan 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. indy22

indy22 Fanatiek lid

Oct 20, 2012
    1,829
    25
    38
    Jeeeej Melliemuis:D!!! Wat super snel!!
    Fijn zeg:)

Hoop dat de rest je snel mag volgen..

Jij nog een test gedaan vanochtend Jmay?

Marielle een dikke knuffel, het komt vast snel meis!

Ik dacht niet meer te testen totdat ik zes weken was (dacht: lekker makkelijk vol te houden want ben op vakantie en kan niet naar de winkel, dichtstbijzijnde is 20km fietsen..). Maar kwam er nog een tegen in een oude tas. Vanochtend toch gedaan.. Weer zwanger 2-3 terwijl ik nu 5 weken en 3 dagen moet zijn.
    Meteen spijt dat ik toch getest heb natuurlijk want wordt er stik onzeker van:( Denk echt dat het een zo'n nep zwangerschap is.. een blaasje met heg hormoon maar geen kindje. Maargoed, nu geen testen meer in huis tot we terug zijn van vakantie en dan ben ik zes weken. Dus tot die tijd maar afwachten en als ie thuis nog steeds 2-3 aangeeft toch maar de vk bellen

2. miloena

miloena Fanatiek lid

May 19, 2014
    1,824
    1,174
    113
    pedagogiek
    Aahh Marielle! Wat vervelend, misschien dan toch je cyclus die langer aan het worden is! Ik geloof dat ik ook net ongesteld ben geworden! Balen !!!!

3. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    Zou idd ff bellen voor miss een vroege echo Indy
    Maar die CB is natuurlijk maar een indicatie .

Ik ga straks nog een testje doen :)

4. SD6

SD6 Bekend lid

Nov 15, 2011
    598
    243
    43
    Female
    Amsterdam
    MJay : gefeliciteerd meissie! Dat berichtje heb ik gelukkig niet gemist hihi! Hoe voel je je nu en kan je het inmiddels al een beetje geloven?

Miloena, wat super irritant dat je om die reden bent afgewezen zeg! Vind het eerlijk gezegd ook niet kunnen....

Melliemuis ook van harte gefeliciteerd, lekker genieten nu van al dat moois in je buik!!

Hier nog steeds niks natuurlijk, ik denk dat ik over ongeveer 2 weekjes weer ongesteld moet worden, ik heb de laatste tijd ook helemaal geen zin meer om te temperaturen, gek he? Eerst was ik er zo happy mee en nu... Ik ben sinds vandaag ook begonnen met bloggen om zo lekker met wat anders bezig te zijn en niet steeds maar te moeten denken of het eindelijk een keer raak zal zijn haha. Morgen lekker een dagje met mijn mannetje na lange tijd dus ik ben weer helemaal happy.

5. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    Vandaag op nod getest hihi

@sD Ja bloggen is fijn he even wat anders aan je hoofd.

6. indy22

indy22 Fanatiek lid

Oct 20, 2012
    1,829
    25
    38
    Ha! Duidelijk:) Nogmaals dik gefeliciteerd:D!!!

Ik heb eens uitgezocht hoe het zit met hcg levels en de clearblue weken indicator.. Blijkt dat ie pas vanaf 20.000 (!) aangeeft 3+

Bij een normale zwangerschap varieert de hcg tussen:
    18 & 7.340 (bij 5 weken)
    1.080 & 56.500 (6 weken)
    7.650 & 115.000 (7 weken)
    15.300 & 229.000 (8 weken)
    25.700 & 150.000 (9 weken)

Je hoeft je dus pas zorgen te maken dat de clearblue geen 3+ aangeeft als je negen weken zwanger bent, want dan zou je toch echt een hcg van boven de 20.000 moeten hebben..

Had ik dat eerder geweten had me dat een hoop stress gescheeld! Dus dacht post het hier even voor wie straks misschien tegen hetzelfde aanloopt;)

7. miloena

miloena Fanatiek lid

May 19, 2014
    1,824
    1,174
    113
    pedagogiek
    @ Indy Dat scheelt vanaf nu lekker wat stres meid! Niet te druk meer maken en lekker genieten van je zwangerschap!

@Jmay Zo blij voor je!!! :)

@ SD6 Heel vervelend van het werk ja, en dat de baas haar ook zo laat inpalmen! Niet te geloven! Maarja mensen zijn soms rare wezens. Leuk dat je bent gaan bloggen, waar blog je? Link? Temperatuurde je eerst? Daar heb ik nooit zin in gehad, haha! Juni starten met IUI? Hoelang zijn jullie al bezig?

8. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

Apr 28, 2014
    1,314
    0
    36
    Across the pond
    Indy, gelukkig maar! Ik weet zeker dat het goed zit :)

Jmay, extra bevestiging! Hoera! Wou zelf niet meer testen maarja, heb nog wat testen liggen hihi..

SD6, oh tof, je hebt een blog? Ik wou ook weer gaan bloggen, had vandeweek al iets in elkaar gezet en een domein geregistreerd haha.

Vandaag voel ik me al iets beter. Vanochtend even een dikke huilbui gehad uit het niets haha. Vl is naar zn ouders vandaag, normaal vind ik dat wel ff lekker maar nu werd ik er helemaal sip van. Achteraf had ik zoiets van 'dat was nou ook weer niet nodig..' hahaha.

9. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    Haha ja ik heb ook nog 1 test liggen .

@Indy dat verschilt dan wel idd bij mijn dochter had ik 3± 3 dagen overtijd.

Haha hormonen Mellie !
    Hier ook laat van erg mopperig

10. Esselte

Esselte Niet meer actief

nogsteeds niet ongesteld en gistermorgen weer negatieve test
    sjonge weet niet wat ik moet denken

11. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

Apr 28, 2014
    1,314
    0
    36
    Across the pond
    Oh jeetje Marielle. Hoe lang is je cyclus op het moment?

12. Esselte

Esselte Niet meer actief

Vandaag dag 32

13. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    Duurt ook lang vergeleken met je andere twee maanden maarja kan heel goed komen dat t in de war is ik had soms ook uitschieters

14. miloena

miloena Fanatiek lid

May 19, 2014
    1,824
    1,174
    113
    pedagogiek
    Marielle; wat vervelend voor je! Je cyclus is vast bezig weer het goede ritme te krijgen!!

15. indy22

indy22 Fanatiek lid

Oct 20, 2012
    1,829
    25
    38
    Lieve meiden, ik kom helaas weer meekletsen! (vond het hier gezellig hoor dus wat dat betreft is het geen enorme straf)

Maar de miskraam is vanochtend op gang gekomen en het zet helaas door.. Ben er echt wel heel sip van en mn mannetje ook!!
    Aan de andere kant voelde ik me echt niet zeker over deze zwangerschap dus het was ook geen enorme schok wat dat betreft.. Wel enorm jammer natuurlijk.. was gewoon zwanger en we wilden het zo graag:(!!!

Maar dat is dan ook meteen weer een ander positief dingetje.. We merken allebei dat we er echt verdrietig over zijn! Wat ons er wel in bevestigd dat we echt klaar zijn voor een tweede kindje. Was eerst de vraag of we er slim aan deden en of het niet te snel zou zijn maar we weten nu in elk geval dat het echt goed is.

En een ander positief punt: een of de vijf zwangerschappen wordt een miskraam ofzo? Dus voorlopig zijn er weer vier van jullie die een mooi en gezond kindje ter wereld gaan brengen;) Tenminste, dat hoop ik nog maar.. Of beter nog: gewoon iedereen! Ik gun het jullie allemaal echt enorm.

Hier dus maar even kijken hoe lang dit duurt en wat mijn cyclus gaat doen.. Heb gehoord dat het rustig nu zes weken kan gaan duren voor ik weer ongesteld word, dus zal nog wel een poosje duren. Toch hoop ik dat we snel weer de mazzel mogen hebben om zwanger te raken:(

Vind het echt zwaar klote, maarja... Er is niks meer aan te doen en dan weten jullie het maar!

16. seepje

seepje Fanatiek lid

Mar 23, 2014
    1,559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    he getver wat vervelend indy!! Sterkte!

Ze zeggen wel dat je in de periode na een miskraam extreem vruchtbaar bent! Laten we dus duimen. Deze ronde hier geef ik als verloren op. Vruchtbare dagen zijn zo goed als voorbij, en hoe goed we ons best ook doen, door de stress wil het bij vriendje allemaal niet zo lukken. Helaas pindakaas. Baal stiekem heel erg, weet dat hij ook onwijs z'n best doet en het graag wil, maar durf het niet zo goed te laten merken om niet nog meer druk op zijn schouders te leggen ofzo :(

17. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    aah nee Indy! wat vreselijk dit te lezen :(
    echt niet tof, ik had zn goede hoop..
    Wel super knap dat je ondanks het verdriet zo positief bent.

Dikke knuffel

18. Esselte

Esselte Niet meer actief

Indy k heb dr geen woorden voor.. sterkte dikke knuffel

19. miloena

miloena Fanatiek lid

May 19, 2014
    1,824
    1,174
    113
    pedagogiek
    Indy wat een vreselijk nieuws!! En wat ben je sterk door er zo positief nog door te kunnen blijven! Veel sterkte meid!
    Dikke knuffel!!

20. Koekeboeroe

Feb 14, 2014
    34
    0
    6
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte Indy! :( wat ontzettend naar voor jullie! En knap dat je positief vooruit kan kijken. Dikke knuffel meid!

Seepje: vervelend dat het deze maand niet zo goed is gelukt! Veel mannen schijnen inderdaad niet zo goed tegen die druk te kunnen. Hebben jullie het er samen al eens over gehad? Ik snap dat je niet nog meer druk op hem wilt leggen, maar dat jij je zo rot voelt nu kan ook niet de bedoeling zijn. Misschien dat jullie wel een middenweg kunnen vinden waarin hij niet zo'n druk voelt en het daarom wel lukt in je vruchtbare dagen?

Share This Page