Zwanger worden tussen 20 - 25 jaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Maantje555, 4 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Briar Rose

Briar Rose Actief lid

1 sep 2013
    115
    9
    18
    Flevoland
    Hoi dames,
    Ik klets ook graag mee met jullie! In mijn omgeving zijn er niet zo veel van mijn leeftijd die überhaupt denken aan kinderen. Nou wij wel hahaha! Ik ben 22 en anderhalf jaar geleden gestopt met de pil. Omdat het allemaal erg lang duurde zijn we sinds een paar maanden bezig in de mmm. Op dit moment slik ik clomid en dat blijkt aan te slaan dus wij zitten in spanning deze eerste ronde mét medicatie af te wachten:D Mag ik wel bij jullie op het wachtbankje komen zitten? :):p

2. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Welkom briar rosé, van mij mag je zeker gezellig meekletsen.
    Pittig hoor dat jullie al zo lang bezig zijn maar fijn dat de clomid aanslaat.
    Ik zal duimen.

3. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    @indy, wat ontzettend rot! En indd wat goed dat je zo positief schrijft.

4. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Briar rose, welkom, gezellig dat je mee komt kletsen. Wanneer is je nod?
    Dat is ook al lang wachten, welkom op het wachtbankje!! Hopen dat het nu wel snel zal lukken! Mijn schoonzus was het bij de 2e hormoonkuur raak. Hoop dus dat het bij jou ook snel lukt!!

5. Esselte

Esselte Niet meer actief

Welkom briar.. hopen dat het aanslaat voor je!!

Vanmorgen huisarts gebeld..
    dinsdag afspraak staan
    net ongesteld geworden -.-
    Cyclus van 33 nu..
    we gaan ronde 4 in...
    bleehhh ben er nu al zat van!!

6. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Marielle; waarvoor de huisarts gebeld?
    Moed houden meid, het is nog maar 3 rondes en je gaat de 4e pas in!
    Positief blijven denken!
    Knuff

7. Esselte

Esselte Niet meer actief

Miloena ik weet ett ik moet nie zo ongeduldig zyn
    en jy bent al langer bezigg.. dus ik heb nog geen klagen..
    Huisarts gebeld omdat ik vorige keer had afgesproken dat ik in juni zou bellen
    als t nog allemaal niet op gang is..
    heb nog geen eisprong (tenminste dat denk ik)
    In juni zou ze me Eventueel pas terug Willen zien
    nadat ik gebeld had werd ik ongesteld haha xd
    Maarja ik laat t toch maar doorgaan
    als ik vanzelf geen eisprong krijg moeten ze ma helpen
    anders kan ik wachten op een positieve zwangerschapstest tot ik een ons weeg..

hebben jullie al plannen met pinksteren?
    En leuk orgineel vaderdag cadeau in gedachten? :)

8. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Waarom denk je dat je geen eisprong hebt? Hoe kom je achter zoiets. Het is altijd zo lastig om iets zeker te weten! Ik snap dat je ongeduldig bent. Je wil het zo graag dat elke dag langer een dag te lang is!! En helemaal we zijn allemaal jong.. denk je dat het snel raak is... nja nieuwe ronde nieuwe kansen:)

9. Briar Rose

Briar Rose Actief lid

1 sep 2013
    115
    9
    18
    Flevoland
    Ik voel me helemaal welkom :)

@miloena ik verwacht 26 juni mijn nod. Maar ik heb altijd bijzonder variabele cycli. Dus het is voor mij altijd een groot dilemma wanneer ik kan testen. :p

@marielle wat naar meid, even uithuilen, iets lekkers eten, jezelf verwennen en de moed weer proberen te vinden!

10. Esselte

Esselte Niet meer actief

Omdat ik ovulatietesten gebruikte.

Briar.. haha ik snoep genoeg :p haha das dus nie verstandigg..
    ach komt ook vast wel goed maak me gewoon zorgen dat ik geen eisprong heb of dat ik het niet merk of wat dan ook..

11. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Marielle; gaf de ovulatietest nooit 2 streepjes aan dan? Het kan je ook allemaal zo onzeker maken he!! Erg frustrerend, je wilt dat je lichaam mee werkt! Goed dat je et naar laat kijken bij de huisarts, dan heb je in ieder geval zekerheid! Je mag daar wel snel terecht, gelukkig maar!! Rustig aan meid!!

briar; je hebt wel van die apps voor je telefoon die je cyclussen bijhoud en daar een gemiddelde van maakt, misschien ook handig voor jou? Heb je ook veel echos om te kijken hoeveel eitjes er zijn en enkele weken later of de eitjes bevrucht worden?? Dit had mn schoonzus namelijk ( ben even nieuwschierig) hooo voor je dat het snel raak is meid!!

12. Esselte

Esselte Niet meer actief

Dankje miloena... juni is precies een jaar geleden dat ik gestopt ben met prikpil
    dus voor me gevoel zit ik in ronde 12.. 12 maanden verder

13. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Wat Lastig Onlyy, wel 'fijn' dat je nu ongie bent, het kan ook zomaar zijn dat het gewoon nog even wat langer duurt voor je eisprong weer terug is, maar de ha zal je daar wel veder in begeleiden.

14. Esselte

Esselte Niet meer actief

Ja precies dat geeft fijn gevoel als die het met je doorneemt

15. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Maar die ovu testen heb je gebruikt op basis van cyclus van 21 dagen marielle, je had misschien 10 dagen later wel positief getest.

En zonder eisprong geen ongi namelijk

16. Esselte

Esselte Niet meer actief

Misschien ;) Ik zal t dan wel horen :)

17. Briar Rose

Briar Rose Actief lid

1 sep 2013
    115
    9
    18
    Flevoland
    @ marielle Hahahah hier wordt ook veel gesnoept ja :p maar op sommige momenten mag het ook wel even vind ik. Dat is zo vervelend als er een lange cyclus tussen komt. Je denkt ik ben nu echt overtijd en dan alsnog ongesteld extra grote teleurstelling. Het zou natuurlijk ook kunnen dat je een eisprong hebt overgeslagen maar dat je er meestal toch wel een hebt. Bij mij is de diagnose anovulatie gemaakt. Toch zijn we vóór dat dat werd vastgesteld al zwanger geweest. Helaas is die toen heel vroeg geëindigd.

@miloena ja ik heb ook zo'n app maar mijn cycli wisselen tussen de 30 en 42 dagen dus het gemiddelde wat je daar uit krijgt heb je niet veel aan :p. Ik moet inderdaad regelmatig voor echo's naar t ziekenhuis, ik vind het allemaal niet zo erg. Eerste klas kijkje in je lijf wat er precies gebeurt, dat vind ii makkelijker dan zo al marielle steeds in onwetendheid zitten. Morgen weer een echo, ik heb er zin.in!

18. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Hoop ook dat het sel raak mag zijn Briar! Kijken ze alleen? Of doen ze ook dingen?

Marielle: Hoop dat de huisarts je even wat duidelijkheid kan geven.. Fijn dat je langs mag komen!

Snoepen: heb net chocolade cake en chocoladeijs met brownies erin gehaald.. Ijs op de cake en gaan met die banaan:p Doe ik normaal nooit maar voel me echt klote!
    Vk ook weer gebeld omdat ik nog steeds geen vruchtje ben verloren en bang ben geworden dat dat dus misschien nog in mn buik zit (heeft mn moeder gehad en dat moest toen verwijderd worden in het ziekenhuis) maar ze vinden het totaal niet nodig om straks even te checken of alles schoon is:(

Seepje: lastig zeg!! Zou inderdaad niet te veel druk op leggen, dat werkte hier heel averechts.. Maar het is wel echt heel rot.. Het wordt al snel zo'n ding he? Hij wil wel echt graag een kindje toch?

Hier hebben we erover gepraat en hij zei dat ie echt heel graag een kindje wilde maar telkens als hij wist dat ik een positieve ovulatie test had kon hij het opeens niet meer. Ik heb toen gezegd dat ik gestopt ben met testen en dat we maar gewoon wat zouden doen wanneer we zin hadden. Dat vond hij fijn. Ben gewoon door gegaan met testen maar dan zonder iets te zeggen:p
    Libido was meteen terug dus op de dagen van de positieve testen hoefde ik alleen maar een beetje meer aanhankelijk te doen of het was al raak:p

Heb achteraf toen ik zwanger was gewoon gezegd dat ik dat zo gedaan heb en hij kon er wel om lachen.. Nu maar zien hoe het straks gaat want hij trapt er nu natuurlijk niet meer in:p

19. Superhuman

Superhuman Actief lid

27 mrt 2014
    163
    0
    0
    Dag dames ben een tijdje weggeweest. Zit nu weer op het wachtbankje. Ben er veel minder mee bezig merk ik. Maar vind het wel fijn om hier te kunnen kletsen over kwaaltjes en symptomen. We wachten het af!

20. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Briar; wat is anovulatie?

Indy; wat raar dat de vk je niet verder wil helpen! Heb je het al via de huisarts geprobeerd? Gewoon doordrammen anders kom je nergens! Ze doen altijd zo moeilijk he! Gewoon op je strepen gaan staan en niet eerder opgeven dan dat je geholpen word! In jou situatie zeker! Erg laks dat ze je zo aan de kant van de weg zetten. En straks blijkt zeker dat je gelijk hebt en dan is het sorry maar te laat!
    Moet stiekem wel even lachen over wat je bij de ovulatie testen deed, hahaha, maar inderdaad anders word de man zo verplicht en voelt het voor hem niet fijn.zo heb je het goed opgelost hahahaha!!

Deel Deze Pagina