Moet alles nog lezen. Wou even zeggen dat ik de hele dag al last heb van me buik lig al uurtje op de bank.. straks werken van 6 tot half 10.. netff lekker patat besteld met kipnuggets en grote milkshake. moet kunne tochh #haat aan menstruatie.. reageer morgen ff op iedereen liefsss
hahaha hier is mn mannetje patat aan het halen. Doen we bijna nooit maar had zo'n baaldag! Voel me gewoon een beetje zielig Morgen gaat het vast weer beter.. Ben zo bang dat het maanden duurt voor ik weer een eisprong heb enzo!! Maarja.. we gaan het zien. Moet gewoon afwachten natuurlijk, maar als iemand weet hoe vervelend 'afwachten' en 'wachten' is dan zijn jullie het wel
Indy; Heb je net gelezen wat ik daarvoor tegen je zei? Vind het heel raar dat de vk je zo afscheept!!
@ indy ze kijken alleen dus de bezoekjes aan het ziekenhuis zijn heel kort. En het meeste werk mogen we dus nog lekker zelf doen . Wij hebben afgesproken er niet te veel druk op te leggen. Zin is zin en geen zin is dus jammer dan. Onze gynaecoloog heeft namelijk gezegd dat 5 dagen voor de eisprong ook al goed is en dat we dus niet bij een eisprong meteen op elkaar hoeven te duiken. @ miloena anovulatie betekent dat je geen eisprong hebt, dat word dan lastig zwanger worden
@Miloena: de huisarts doet hier ook niks mee.. Heeft niet eens echo apparatuur Woon echt in een gat hoor.. Moest bij mijn vorige zwangerschap voor de twintig weken echo ook naar een ziekenhuis in een ander stadje en ook de bevalling kan niet in ons eigen ziekenhuis, ze hebben geen kraamafdeling meer. Maar we gaan als het goed is binnenkort verhuizen dus dan hopelijk een fijnere vk en een beter ziekenhuis Ik denk dat als het bloeden stop dat ik dan maar betaal voor een pretecho bij een bureau waar ze vroege pret echo's doen? Of ik zeg tegen de vk dat de test nogsteeds licht positief is. Als de test positief bleef zou ik namelijk wel een echo krijgen. Misschien niet helemaal netjes maar vind de manier waarop ze dit afhandelen ook niet helemaal netjes eigenlijk.. @Briar: maar je hebt dus soms wel een eisprong maar alleen enorm onregelmatig? Dat ze dat in het ziekenhuis zegmaar in de gaten houden? Of echt bijna nooit? Lijkt me inderdaad lastig! Hoop dat jullie binnenkort gewoon ineens geluk hebben! @Marielle: ongesteld zijn sucks inderdaad! En soms is vies, vet, ongezond eten de oplossing Maar aan de andere kant geeft het ook aan (hopelijk) dat je lichaam zn werk doet..
@ indy: wat moeilijk zeg, je zou van een vk toch meer begrip en ondersteuning verwachten. Zonder medicijnen heb ik geen eisprong, maar met de medicatie die ik nu heb gaat het erg goed. Voor het eerst in anderhalf jaar heb ik een gewone cyclus met een mooie eisprong. Dus de hoop word nu extra groot! Helaas als het nu niet gaat lukken komt dat ook harder aan.
Oh jemig zie nu ook alles in je handtekening staan.. Sorry hoor! Ben nog steeds zo warrig en moe Slaap ook nog hele middagen, echt niet fijn! Hoop dat de 'zwangerschapskwaaltjes' snel verdwijnen nu ik niet meer zwanger ben want heb ook nog een scriptie liggen die af moet en merk dat ik die moeheid een stuk minder goed kan verdragen nu ik het niet meer ergens voor doe Maar wel super fijn dat de medicijnen zo goed aan slaan dan! Hoop enorm dat het dan deze ronde raak mag zijn En anders de volgende.. Ik bedoel bij meiden met een normale eisprong is het jammergenoeg ook niet meteen raak he, dus als het nu niet meteen lukt is dat eigenlijk normaal. Al snap ik natuurlijk dat je er enorm van zou balen!
Vervelend dat de vk niet meer medeleven toonde. Ik ga voor je duimen briar maar iig fijn dat je weer een 'normale' cyclus hebt. Ik duim me trouwens suf voor iedereen hoor! Vervelend Indy dat je nog last hebt van zwangerschapskwaaltjes hoop dat het snel over is. Ik voelde trouwens afgelopen weekend wel steekjes in mijn onderbuik (geen idee of dat met ovulatie te maken had) verder nergens last van. Ik voel me wel echt meer mezelf sinds ik de pil niet meer gebruik, erg fijn. Mijn vriend valt het ook op ik ben liever voor hem en mezelf zei hij haha
Ja grappig is dat he Dat had ik ook, voelde me weer zelfverzekerd net als voordat ik aan de pil ging, en rustiger. Tijdens dat ik de pil gebruikte had ik soms paniekaanvallen vanuit het niets.. Achteraf bleek dat wel bekend te zijn dat dat kon gebeuren van de Yasmin pil maar dat wist ik niet. Na het stoppen inderdaad gelukkig nooit meer last van gehad! Veel fijner om je gewoon jezelf te voelen.. Ben na de zwangerschap van mn zoontje ook nooit meer begonnen Steekjes in je onderbuik zou inderdaad je ovulatie kunnen zijn Ligt een beetje aan op welke dag je zit..
Hallo iedereen zou graag met jullie mee willen kletsen mijn vriend en ik zijn al vanaf vorig jaar april bezig, en ben dat wachten echt zat helemaal nu mijn beste vriendinnetje zwanger is. Maar het stomme is dat ik niet naar men huisarts durf ook omdat ik men huisarts niet ken omdat we net verhuisd zijn. Wacht het dus denk ik nog een half jaartje af.
Welkom Meliss klets hier maar alles lekker van je af, doen we hier allemaal. Huisarts kan je miss wel verder helpen na een jaar proberen nu al heb ik daar geen verstand van. Gewoon bellen voor afspraak zou ik zeggen. Al ken je hem niet je bent vast de eerste niet met dit verhaal die bij hem kont denk ik zo. @indy vandaag was dag 17 en net paar druppels bruine afscheiding of iets in. Mijn ondergoed. Geen buikpijn maar geen idee wat er nu gaande is. Kan alleen maar afwachten denk ik.
Welkom Meliss, ook al lang aan het proberen dus. Ik zou toch de poging wagen om de huisarts te bellen! Ook al ken je de ha nog niet, dat maakt niet uit, over een halfjaar ook niet. Vanaf een jaar kun je met dit probleem bij de ha terecht voor onderzoeken Indy;Erg vervelend dat je niet word begrepen, ook niet eerlijk! Dan moet je het maar op de andere manier indd proberen. Je wilt graag zeker zijn van wat er aan de hand is natuurlijk!!
@melissa: hey welkom, voel je vrij om je hart uit te storten dat zijn we wel gewend . Wij zijn ook al een poosje bezig en ik weet hoe naar het is als iemand in je nabije omgeving dan zwanger wordt. Mijn schoonzus werd per ongeluk zwanger terwijl wij toen net naar de huisarts gingen. Dat was heel zwaar want ze hield geen rekening met ons terwijl ze van de situatie af wist. Ook al is het moeilijk ik wil je toch aanmoedigen om naar de ha (huisarts) te gaan. Ik vond het ook heel erg spannend maar achteraf viel het mee. Hij nam ons heel serieus en was erg professioneel. Hij stuurde ons meteen naar de fertiliteitpoli, daar bleek dat ik geen eisprong heb. Als ik nog een half jaar zou hebben gewacht was dat voor niks geweest.
Heej meliss Ik zou ook gewoon bellen hoor! Kan je meteen kennismaken.. Kan me voorstellen dat je het even slikken vindt maar precies wat briar zegt: stel dat er iets is waarom het niet lukt dan kan je een half jaar eerder beginnen met onderzoeken en eventuele behandelingen! Ik weet natuurlijk niet hoe groot jullie kinderwens is maar ik neem aan dat je liever eerder dan laten zwanger bent he? Kan me voorstellen dat het pittig is als mensen in je omgeving nu zo makkelijk zwanger worden! Hier is 'gelukkig' nog niemand daar mee bezig. Kan me voorstellen dat het best moeilijk is.. Je gunt het ze wel, maar jezelf gewoon ook zo he?
Haha al die wijze woorden. Welkom meliss.. zoals ze allemaal al zegge .. gewoon bellen!!! ha is echt wel wat gewend..
Bedankt voor jullie lieve berichten ga binnenkort toch maar even bellen maar wacht nog heel even men vakantie af dat is augustus. Heb ook in de pendel forum gevraagd of er iemand wilde pendelen er hebben er 3 gereageerd de ene zei juni word hem niet want ben gister ong geworden de ander zei augustus en ander oktober. Maar hoelang is iedereen hier bezig? En geloven jullie in het pendelen?
Wil jullie nog even laten weten dat mede dankzij jullie ik en mijn vriend hebben besloten aankomende week de ha te bellen ondanks ik het erg eng vind, maar willen het beide echt zo graag. Hoelang is iedereen hier eigenlijk al bij elkaar?
Hee Meliss, welkom! Dapper van je dat je toch naar de ha gaat! Hopelijk levert het iets op (in de zin van dat je doorgestuurd wordt en gekeken wordt waarom het zo lang duurt). Oh en ik ben nu bijna 4 jaar samen met mijn vriend Hier is alles rustig. Ik ben nog druk bezig om m'n ei te spotten. Deze maand heb ik maar weer eens ovutesten gekocht, kijken of dat wat oplevert. Vandaag zit ik op cd 17, maar nog niks gevonden. Zometeen even kijken of ik een nieuwe bikini kan scoren en dan lekker in de zon liggen vanmiddag! Hebben jullie nog weekendplannen? Fijne dag meiden!
Hier niet echt plannen, behalve morgen even op ziekenbezoek bij goede vriendin die nu in haar 2e chemo traject zit wegens baarmoederhals kanker en naar verjaardag van familie. Vandaag niet zoveel gedaan, teveel last van de warmte hoewel ik bevroren voeten heb en zeer pijnlijke borsten. En Melissa, welkom en goed dat je ondanks je angst toch gaat! Oh en ik heb vandaag iets onwijs tofs op de kop getikt voor 15 euro *ZO blij*