hey meiden, mag ik met jullie mee kletsen? ben zelf 24, iets meer dan een jaar bezig en begonnen met clomid deze ronde. nu op het wachtbankje. nod vrijdag de 13e en word gek van de testdrang! meliss goed dat je naar de ha gaat! luisteren naar je eigen lichaam werkt het beste!
Welkom silsil, testdrang is herkenbaar! Als je echt niet kan wachten zou je woensdag een kruidvat 2v5 kunnen gebruiken die zijn wat gevoeliger, maar als deze negatief is wil dat verder nog niets zeggen maar zou dan wel tot vrijdag wachten! Spannend! Ik heb 15 juni mijn NOD, vaderdag. Laten we hopen dat dit een heel speciale mag worden (hoewel ik zeker weet van niet qua gevoel)
bedankt seepje! ja ik ga proberen te wachten, heb zo'n beetje alle merken al geprobeerd erg he! maar inderdaad de kv vind ik ook het fijnst hebben jullie ook zo'n testdrang?
Meliss; Super wat goed van je! Misschien wel eng maar het is het zeker waard!) ben 3 jaar samen met mn vriend en jullie? Seepje; wauw die is mooi!!
Silsil; leuk dat je mee komt kletsen. Minder leuk dat het niet wil lukken!! Testdrang hebben we bijna allemaal last van! Vervelend!!
haha ja hé, maar wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. ben trouwens bijna acht jaar samen met mijn man
Het meiden heerlijk he dat weertje, koekeboero is het nog gelukt met de ov testen, en een hele stomme vraag misschien maar als je een positieve ov test hebt wil dat dan zeggen dat je ook 100% een eisprong hebt? En ik en men vriend Zijn 7 jaar samen. En leuk dat je mee komt kletsen silsil.
Heej Allemaal een fijn pinksterweekend gehad? Nieuwe meiden: welkom! Gezellig dat jullie mee komen kletsen Seepje: Super coole kinderwagen!!! Ik ben ook op zoek naar zo'n oude.. Vind ze zo leuk Plus, veel meer lig ruimte.. Die nieuwe zijn zo klein.. mn zoontje lag met vijf maanden al constant met zn hoofd tegen de rand. Mn vriend en ik zijn al bijna tien jaar samen en over twee weekjes drie jaar getrouwd Belachelijk lang.. maar wel fijn We kennen elkaar echt door en door ondertussen. Vanochtend voor het eerst weer negatief getest. Was even confronterend maar ook wel goed. Nu is elke volgende positieve test tenminste weer écht een positieve test Hoop dat ik er snel weer een mag hebben. Denk dat ik inderdaad ook maar weer ovu testen ga halen om te kijken of mn cyclus normaal opgang komt.
Indy; dat is confronterend, is het dan zeker wel een miskraam geweest? En nog de vk geprobeerd? Hopen op gauw weer een positieve test meid! ik heb een heel leuk en gezellig pinksterweekend gehad. Lekker bbqen en extra tijd met familie, vrienden en mn mannetje, altijd goed
Silsil welkom. Wat een mooi weekend. Heerlijk weer!! Hebben jullie noodweer. Wij net wat regen maar verder niks.. morgen dagje vrij maar wel 08.10.bij huisarts zyn blehhhh maarja t is voor een goed doel. gisteren ook schoonouders laten weten dat we er mee bezig zyn.. Zyn erg enthousiast! #gelukkig ik heb niet veel nieuws. Heb lekker geshopt vandaag! En zit nu nog lekker in de tuin. this binnen/slaapkamer zo warm pfff!!! Morgen word het hier ieta van 8 graden minder. Gelukkig! Jullie veel leuke dingen gedaan? Groetjess liefss slaaplekkerrr.
Een positieve ovulatietest geeft aan dat er een LH piek is gevonden. Dat duidt op een eisprong . Ik vermoed dat ik mijn eisprong heb gemist met de testen. Op cd17 was de test wat donkerder dan ervoor, op cd18 veel lichter en vandaag op cd19 was er nog maar een heeeeel licht streepje te zien. Ik denk dat ik op de wachtbank zit. Gelukkig eergisteren wel geklust, dus qua timing zouden we dan precies goed zitten. Spannend weer! @ silsil: welkom! Hopelijk doet de clomid zijn werk. Houd je het nog een beetje vol qua testdrang? Hoe is het met de andere meiden? Jullie zijn zo stil!
Ja, het is nu wel zeker dat het een miskraam is geweest.. Heb ook nog een tijdje positieve testen gehouden en de moeheid en misselijkheid maar ook dat begint af te nemen. Morgen de vk maar bellen om de echo af te zeggen en inderdaad hopen op een snelle positieve test Voor jullie allemaal trouwens! @Marielle: wat leuk trouwens dat de reacties zo enthousiast waren!! Vind dat altijd nog maar de vraag omdat we zo jong zijn he Maar super lief En succes morgen bij de huisarts! Hopelijk luistert hij goed naar je en schiet je er iets mee op meid!
@Silsil welkom ! Ben ik weer.. ben zo moe pff niet normaal. @Indy pff echt zo rot voor je Hopelijk ben je inderdaad snel weer zwanger, en blijf je dan lekker zwanger <3 Hier gaat het nog steeds goed, ben erg moe maar veder voel ik me wel oke. Ben wel erg onzeker, zo irritant is dat. Ik heb af en toe erge ongie pijntjes en z'n trekkend gevoel in mijn buik. Regelmatig ren ik naar de wc om te kijken of er geen bloed is..pff hoe gek kun je jezelf maken Wou dat ik al een echo mocht , duurt nog z'n lange tijd. Eind juli pas met 11-12 weken
Hopelijk deze ronde wel een plakbeeb indy!! Gun het jullie zo. En jmay , had je dit bij je eerste zwangerschap ook die angst? Logisch hoor, en ook balen dat je dan pas zolaat terecht kan voor een echo! Maar komt vast goed! Hier sinds vanmorgen een blijvend gevoel in mn buik alsof ik mega heftig ongesteld moet gaan worden maar elke keer als ik naar de wc ga niets.. lijkt wel alsof ik dan lucht verlies ofzo
Nee die onzekerheid had ik toen niet het komt vast goed moet gewoon positief denken. Ja irritant is dat he dat heb ik dus ook Dat je denkt dat t gekomen is en dan is er niks
Even niet gereageerd en ook niet echt teruggelezen.. Ik dacht zwanger te zijn want ik was 3 dagen overtijd en hebben best veel gevreeen (wel veilig) maar helaas
@melissa: dapper hoor, achteraf zul je blij zijn dat je gegaan bent! Mijn man en ik zijn 3 jaar getrouwd en 8 jaar heel gelukkig samen. Nu nog het geluk vermenigvuldigen! @seepje: wow! Ik ben tres jaloers jouw wagen! :O @Indy: strekte meid, de pijn is zó dubbel Fysiek en mentaal is het zwaar, hele dikke knuffel van hier. @koekeboero: spannend! Schuif gezellig aan op het wachtbankje. Wanneer kun jij testen? @silsil: welkom! Hopelijk maken we het wachten minder lang voor je @marielle: ja heerlijk weer gehad! Hier druk bezig met ballet, binnenkort een uitvoering dus de laatste puntjes op de i zetten. Verder in kinderwensland niet zo veel nieuws behalve mijn ongeduld @jmay: niet nu al de hoop opgeven! Geniet gewoon bewust van het moment! Anders kun je je altijd wel zorgen maken. Zorgen over een mk, later zorgen over een bevalling en nog weer later zorgen over een peuter die de sloot in wandelt. Het mens lijdt het meest aan het lijden dat hij vreest. Geniet er van!
Hallooooo damesss Ff een update van vanmorgen.. moet nou me volgende cyclus gaan beginnen met tempraturen. ellende.. haha maarja goed kan pas volgende cyclus omdat ik nu al op dag 8 zit en ze wil het van een hele maand zien. 3 juli t/m 3 aug ofzo. Dag 1 van menstruatie tot de laatste dag.. om te kyken of ik een eisprong heb ja of nee.. dan eind aug terug komen.. voor een inwendig onderzoek.. iemand ervaring mee.. zie er nu al tegen op haha.
Onlymarielle: Dat word dus nog wel een klusje met temperaturen, dat moet je doen voordat je je bed uitgaat toch? En fijn dat je schoonouders het leuk vinden!! Indy:Bah meidd, wil je voor de zekerheid die echo niet? Voor de zekerheid en het weten van is er iets gebleven? Jmay: Je rustig houden meid! Niet te druk maken, hopen op het beste! stress is niet goed! Kaala: Ik heb je niet eerder op het forum gesproken. Maar je had veilig seks gehad, maar wel bezig met het proberen van een kindje krijgen? Ik begrijp het niet helemaal.