Zwanger worden tussen 20 - 25 jaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Maantje555, 4 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Haha ik denk dat kaala misschien veilige seks heeft gehad maar gewoon hoopte op een zwangerschap? Volgens mij willen ze binnenkort gaan proberen maar nu nog even niet.
    Wij hebben dit ook een aantal maanden gehad. Weet wel dat ik toen wist dat het goed was dat we nog even afwachtten maar weet ook dat ik elke maand hoopte dat er misschien een gaatje in de condoom had gezeten waardoor ik op de een of andere wonderbaarlijke manier toch al zwanger van zou zijn geraakt :p
    Debiel, maargoed.. de wens voor een kindje kan sterk zijn he;)

Marielle: geen ervaring met inwendig onderzoek.. Wel een inwendig onderzoek gehad een paar maanden na de bevalling maar denk niet dat dit het zelfde is. Zag daar overigens erg tegenop en vond het achteraf erg mee vallen. Houdt vooral in je hoofd dat het werk voor ze is, dat ze dit al honderden zo niet duizenden keren hebben gedaan en dat je je dus echt niet ongemakkelijk of opgelaten hoeft te voelen. Het is echt een routine klusje voor ze.. Ookal is het voor jou natuurlijk de eerste keer enzo.

Aan de andere kant, wel fijn dat ze je serieus neemt toch? Succes met temperaturen, dat moet inderdaad echt meteen zodra je wakker wordt! Nog voordat je uit bed bent geweest om te plassen of wat dan ook;)

Ik moet de vk nog even bellen over de testen en dat die echt negatief zijn geworden. Ik ga dan nogmaals vragen of het echt niet nodig is om even te checken of alles nu in orde is.

2. Esselte

Esselte Niet meer actief

Ja indy ik vind t best naar zo'n onderzoek.. maarja voor hun routine
    maar toch denk ik dan.. wat zou ze denken van myne? Hahaha
    Heb jy nou een miskraam gehad? :eek:

3. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Ja snap het wel hoor;)

Heb inderdaad een miskraam gehad.. Vorige week, was ongeveer zes en een halve week zwanger. Dus klote maar nog wel heel vroeg..
    Gaat sinds gister weer een beetje beter. Val 's middags niet meer in slaap, ben niet meer zo misselijk en bloed ook niet echt meer.
    Ben vanochtend ook weer met ovulatie testen begonnen.

Zijn er eigenlijk al dames die bijna kunnen testen:)?

4. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Fijn dat je niet meer zo misselijk en moe bent indy!

Ik kan bijna testen denk ik. Ik weet niet wanneer mijn eisprong is geweest omdat het 1 ste ronde is dus alles wat ik voel is ook nog zo nieuw. Ik voelde op een zaterdag steekjes in mijn buik dus dan zou ik komende zaterdag kunnen testen. Ben wel moe maar kan door het weer komen en van morgen misselijk en nog wat kleine dingen maar ja miss gewoon gierende hormonen.

5. Esselte

Esselte Niet meer actief

Indy dan heb ik daat over heen gelezen.. wist wel dat je zelf een raar gevoel er van had :( jeetje sterktee liefss

6. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Indy: Laat niet over je heen lopen meid! Je kunt het! :) Fijn dat je symptomen weer verminderen, en je minder last hebt van alles! Hoe voel je je buiten de symptomen op? kun je het wat hendellen?

Marielle: Ohh ook een inwendig onderzoek, helemaal over heen gelezen joh! Ik heb vorig jaar ook een inwendig onderzoek gehad, ik keek er enorm tegenop en vond het vreselijk. Maar als je er bent is het helemaal niet erg, die mensen doen hun werk. en hoe je er ook uitziet van onderen daar kijken ze niet van op, haha!
    Ik mocht zelf via een schermpje bij de inwendige echo meekijken.
    Het is ook helemaal niet pijnlijk, natuurlijk spannend, maar als je er bent komt het helemaal goed meid!

7. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    @marielle ook ik heb vorig jaar inwendig onderzoek gehad ik was ook best gespannen van te voren, niet iets wat je dagelijks doet en tja het is ook niet de meest fijne houding zo met de benen wijd maar het viel me heel erg mee, komt helemaal goed!

8. Briar Rose

Briar Rose Actief lid

1 sep 2013
    115
    9
    18
    Flevoland
    @indy: ook als het vroeg eidigt is het even slikken. Dan maar weer uitkijken naar de volgende en hopen dat het een blijvertje is! Ik duim voor je :)

@marielle: ik heb regelmatig een inwendige echo, de eerste keer vond ik reuze mee vallen. De gynaecoloog die ik heb is gewoon erg goed. Ik heb ook wel eens inwendig onderzoek gehad met eendenbek en een uitstrijkje, dat was niet erg prettig maar pijn deed het ook niet echt. Ontspannen en het over je heen laten komen werkt het beste.

9. Esselte

Esselte Niet meer actief

Dankjewel meiden voor jullie berichtjes xxx

10. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @marielle; komt wel goed meid!♡♥

11. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    @Indy fijn dat de kwaaltjes weg zakken, al had ik natuurlijk liever gehoopt dat je nog volop zwanger was:(
    Hopelijk is het snel weer raak.

@MArielle, komt helemaal goed hoor :)
    Maar ik snap dat je het niets vind, ik zag er ook heel erg tegen op de keer dat ze voor het eerst gingen toucheren brrrr

12. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Ik stuiter

13. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Gefeliciteerd !!

14. Esselte

Esselte Niet meer actief

Wauwwww seepje.. gefeliciteerd meid!!!!!

15. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Gefeliciteerd seepje!
    Ik kon het niet laten al testje te doen maar is echt hagel wit!
    Is ook wel vroeg maar dacht dat mijn eisprong miss eerder was geweest door steekjes in onderbuik. En ik weet nog niet echt wat mijn cyclus doet dus afwachten maar

16. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Gebruik je geen ovu testen mofantje ?

17. Koekeboeroe

14 feb 2014
    34
    0
    6
    NULL
    NULL
    Seepje! Gefeliciteerd meid! :D

18. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Nog niet jmay, eerste ronde dus nog geen ovu testen miss volgende ronde

19. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Wauw seepje geweldig, gefeliciteerd!!

20. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Misschien een rare vraag; maar hoe vaak doen jullie het gemiddeld in de vruchtbare dagen?

Deel Deze Pagina