Niet zo veel haha Gebruikte ovu testen dus op de dag dat hij positief was en de dag erna Deze x was het raak ik had eipijn en toen nog gauw geklust
Jaaaaaaaa seepje meid!!! Gefeliciteerd!!!! Super goed zeg Wauw, haha you made my day Was een beetje brak en sjaggerijnig omdat ik er vannacht drie keer uit ben geweest en mn zoontje om zes uur helemaal eruit ging, maar nu ben ik weer helemaal blij Super gefeliciteerd meid! Het is jullie echt gegund!! Hoe reageerde je vriend? Daar ben ik wel heel benieuwd naar.. Omdat hij het ook een beetje spannend vind.. En echt al vijf weken zwanger?? Ha! Nogmaals gewoon heel erg gefeliciteerd Hoop op een lieve, mooie, gezonde plakbeeb en een hele fijne zwangerschap voor jullie Het wordt hier wel stil hoor Maargoed, dat is ook wel een beetje de bedoeling natuurlijk @Miloena, wij doen het dan om de dag.. Heb juist om de vruchtbare periode elke dag wel zin, maar we hadden ergens gelezen dat om de dag meer kans geeft op een zwangerschap, dus nu houden we ons braaf in
Aaaaah dankjewel voor de felicitaties en indy wat een lieve reactie!! Mijn vriend was er een beetje beduusd van, om heel eerlijk te zijn was het lichtelijk hilarisch Ik had een paar slofjes gekocht met 'I love dad' deze wilde ik dan ingepakt samen met de test geven. Had ik al helemaal uitgepland. Dus ik had de test bij de slofjes gedaan en wilde het graag geven. Meneer wilde liever eerst de afwas even doen, dus ongeduldig stond ik van het ene op het andere been heen en weer te wippen. Toen ie eindelijk klaar was geef ik hem de slofjes in zijn handen.. Hij kijkt er naar, zegt 'oh wat lief' en wil de slofjes wegleggen. Dus ik zo 'KIJK NOU' hij nog een keer kijken en toen 'OH ECHT?' Hebben we even samen staan dansen en springen hihi. En of die banner echt klopt .. Gaat uit van mijn laatste menstruatie en die was op 11 mei. Volgens vriendje lijk ik al ruim 2 maanden zwanger omdat ik al echt een niet te verbergen bolle buik heb Oh ik hoop zo op een plakbeeb!! En omdat ik redelijk wat problemen heb gehad met mijn vitamines heb ik de huisarts toch maar gebeld, die zag geen groot probleem, maar raadde wel aan om de VK al te bellen ook al was het nog zo pril. Dus gisteren gezocht en gezocht en een hele 'naar wat lijkt' fijne praktijk in de buurt gevonden waar ze bij de intake direct een vroege echo maken bij 8 weken en daarna gewoon de termijn echo. Allemaal leuke jonge dames en een heel gekleurd pand Kreeg er direct een prettig gevoel bij!
Indy; wat jij zegt had ik dus ook ergens gelezen dus ook wij doen het om de dag en meestal de dag voor de eisprong en de dag van de eisprong allebei vpor extra kans! Dacht misschien is om de dag nog teveel.. hoe gaat het met je meid? Seepje; wat een leuke manier om te vertellen! Haha nogmaals gefeliciteerd! We hopen op een plak beeb!! Fijn zo snel een echo! Spannende tijd komt eraan dus!
wij doen het inderdaad om de dag en op de dag van de eisprong voor de zekerheid ook nog even (ook als dat dus officieel de 'rust' dag zou zijn) Tot nu toe alleen helaas dus nog geen eisprong gehad na mn miskraam, al zit ik volgens mij nog maar op dag 14.. dus wie weet komt t nog
@seepje: wow wat geweldig leuk! Geniet van die rozewolk Wij zitten in spanning nog op het wachtbankje...
Indy: doe je ovu testjes? Ik heb ze deze maand niet gebruikt .... alleen billingsmethode.. hoop dat t bij jullie snel raak is weer!! Briar : spannend! Wanneer kan je testen?? Kan het nog steeds niet helemaal geloven!! Ik ben doodmoe, koffie smaakt niet meer en bepaald eten kan ik niet meer ruiken maar zoooo happy! Dit was de test van vanmorgen en mijn best aanwezige buik.... Dit is ingehouden. Normaal uitstekende heupbotten maar die zie ik al niet meer. Vriendjelief denkt dan ook dat ik al verder ben dan 4 weken en mn lichaam traag hcg aanmaakt. Morgen bellen met de vk en afspraak maken!
Hoi dames, ben ik weer! Helaas is het bij mij weer uitgelopen op een mk. Nadat ik zaterdag ochtend nog een goede echo had met een kloppend hartje, begon ik diezelfde nacht nog te bloeden met een hoop kramp. Vanochtend is bevestigd dat er geen hartje meer is. Nu neem ik dus ff een maandje rust en ga ik even op mijn cyclus letten. Dus klets ik hier graag weer mee!
Oh meis wat rot!!! Hoe ver was je al dan? Dat je een hartje hebt gezien maakt het wel extra rot zeg Heeeeeeele dikke knuffel!! Ik ben ook een beetje mn cyclus weer aan het afwachten.. Gebruik daar nu inderdaad even ovu testen voor seepje. Normaal gebruikte ik die eigenlijk niet meer omdat ik het prima aan voelde, maar nu na een miskraam loopt het allemaal anders, dus wil het even in de gaten houden. Super lief buikje trouwens Gewoon wijde kleren dragen als je het nog even geheim wilt houden Was bij mij ook echt zo dat buikje En hoop dat je snel positief mag testen briar!
Vandaag 7 weken. Was zaterdagochtend nog een week vooruitgezet en de vrucht was alsnog eigenlijk te groot haha. Ben gewoon vandaag naar mijn werk gegaan trouwens. Liever dat ik even mijn gedachten kan verzetten ipv thuis op de bank pijn hebben en een beetje voor me uitstaren. Ben blij dat ik het gedaan heb.
@mellemuis: ah wat naar ik zou zeggen verwen jezelf goed! En een dikke knuf van hier Hier blijkt de clomid super te zijn aangeslagen, een waarde van 86 terwijl dat eerst 2,2 was. Ben erg benieuwd, zondag gaan wij testen!
Oei, heb er geen verstand van maar het klinkt een stuk hoger en dat zal wel goed zijn Hoop echt heel erg voor jullie dat het raak is zeg!! Laat je het ons weten als het zo is? @Melliemuis, snap dat je bent gaan werken.. Merk dat ik het zelf allemaal veel beter trek als ik er niet over nadenk en gewoon maar doorga. Heb helemaal niet gehuild en dacht eigenlijk dat het wel prima ging. Heb ik vandaag voor t laatst met de verloskundige gebeld, vroeg ze op het eind opeens heel lief: Hoe gaat het eigenlijk, kan je het een beetje een plekje geven? Boem, zat ik opeens te huilen aan de telefoon.. Blijkbaar niet Maar als je dan daarna weer verder gaat met werken is het weer net alsof er niks aan de hand is.. En inderdaad jezelf even lekker verwennen hoor! Zoals ik volgens mij al eens heb gezegd: een plak chocolade cake met een bol chocolade ijs met daar bovenop weer een plak chocolade cake, daarbovenop slagroom en als topping hagelslag Het gaat er niet van over maar het helpt wel een ietsiepietsie.. Het is echt een wonder dat ik geen honderd kilo ben
Haha net nu ik dit lees is vl een banaan mango smoothie voor mij aan het maken haha. Hij is echt gigantisch lief.