Heej, hoe is het nu melliemuis? En hoe is het met de rest? Nog mensen aan het testen? Ik ben net gebeld door de verloskundige.. Die bellen blijkbaar standaard nog een keertje na een miskraam. Zij vertelde mij dat omdat ik al drie miskramen heb gehad (ben een keer op mn negentiende zwanger geraakt door de pil heen, kwam er achter met vijf weken en een dag later een miskraam gekregen, en ben afgelopen kerst zwanger geraakt doordat we een keer slordig zijn geweest.. kwam er toen met vier weken al achter en ging met 4.2 mis.. dus beide keren kort en alleen deze keer voelde het echt als een miskraam omdat het bijna zeven weken was en een bewuste zwangerschap, maar blijkbaar tellen ze al die keren al mee) dat ik als ik wilde een onderzoek kon laten doen bij de gyn om te kijken of er een reden is dat het zo vaak misgaat.. Zeker omdat ik nog jong ben. Heb aangegeven dat ik dat wel wil hoewel ik het ook wel heel erg spannend vind! Stel dat er inderdaad iets mis is? Ik heb al wel een kindje, dus ik kan het blijkbaar wel.. maar wat als blijkt dat dat een one in a million baby is ofzo?? Blegh En ze zei ook dat bij een volgende zwangerschap ik met zeven weken een echo mag hebben ipv met 10 zoals ze normaal gesproken doen. Omdat ze vrouwen die een aantal keer een miskraam hebben gehad niet zo lang willen laten wachten. Dat vind ik dan wel weer fijn! Maar ik zat te denken, misschien heb jij ook wel recht op zoiets als je zou willen melliemuis? Aangezien dit voor jou nu ook de tweede keer is? Ik weet het niet hoor.. Maar dacht ik zeg het toch even dat dat in nederland blijkbaar standaard is (weet natuurlijk niet hoe dat in engeland zit).
Hier gaat het wel oke. Ik heb het idee dat het bloeden iets minder wordt (nog steeds heel veel hoor). Ik heb vrijdagavond een controle echo om te kijken of mijn baarmoeder zelf van het vruchtje afkomt, anders krijg ik een operatie maar ik heb al het idee dat ik het kwijt ben. Heel raar, maar het lucht ook een beetje op. Hier is het ook standaard na 3 miskramen. Krijg je een hoop bloedtesten, vriendje krijgt dan ook wat testjes. Omdat ik 2 miskramen vlak na elkaar heb gekregen heeft ze me wel een soort 'support group' aanbevolen maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar echt totaal geen behoefte aan heb. Ik heb mijn (super nuchtere) vriend waar ik mee kan praten maar ik zit er gelukkig niet de hele tijd op in, ik werk ook gewoon (nouja, werken.. soms zit ik aan mijn bureau, meestal zit ik bij het toilet). Fijn dat je vk je nog weer even opbelt. Je hebt er een hele hoop goede tussenzitten! Ik hoop dat je testen ook nergens op wijzen en dat je gewoon pech hebt gehad!
Indy: Wel fijn dat de verloskundige je zelf al belde! Het is altijd fijn om zekerheid te krijgen. En fijn dat je toch nog wel begrepen word! Hopen dat het meevalt! Je kunt erg snel terecht kan! Melliemuis: fijn dat het bloedden al wat mindert! Maar rustig aan achter je bureau en rustig blijven! Ik snap dat je niet zo zit te wachten pp een praatgroepje, dat houd je toch liever in bekende kring aldus bij manlief! Sterkte meid!
@indy ja lijkt me idd fijn... toch weer wat zekerheid na een onderzoekje. @melliemuis hoop dat je gauw weer zwanger raakt en dat t dan blijft. @miloena.. hoe is het met jou? Sorry dat ik zo weinig post de laatste tijd.. Voetbal gezien vrijdag? Mooi joh 5 -1! Krijg morgen de hele meute eten en blijven dan kijken wel rot tijd hoor om 6uur.. verder heb ik iets met een buisje in me oor dat nie goed is waardoor ik hele erge oorpijn heb en dat trekt door naar mn linkerkaak. daar word je nie zo vrolijk van.. ik heb echt geen idee op welke cyclus dag ik zit.. zal ik zo wel zien als ik dit post.. volgends mij kan ik bijna met ovulatietestjes aan de gang Ik hoop dat het deze maand echt raak is. dan hoef ik in aug ook geen inwendig onderzoek.. hoop ik.. Verder heb ik niet zoveel nieuws.. morgenochtend weer werken.. dan boodschappen doen voor morgenavond en de bovenverdieping maar eens schoonmaken. Ellende haha elke week maar weer... ik wou goede tijden nog even terug kijken maar die net dat het al 01:15uur iss.. verschrikkelijk laat al haha nog meer nachtbrakers?? En btw... ook gtst fans? Die rikki is ook wel zo achterlijk bezig. Krijg gewoon medelijden met anton. Haha.. xd ik ga zo nog maar even wordfeud doen.. en lekker slapen morgen weer 7uur de wekker. . wat zal ik verrot zyn.. haha Liefss en groetjes ♡
Hier helaas geen voetbal omdat ik moet werken Worden pittige avonden omdat ik vooraf ook geen klein dutje kan doen Zie er dus ook al onwijs tegen op maar goed Shit happens 7 juli heb ik de eerste afspraak bij de verloskundige met direct een echo. Volgens haar mocht ik aanhouden dat ik nu 5+ 4 ben en bij de echo dan 8+3
Hey ladies, hebben we al zin in de wedstrijd? @indy: wat goed dat het nu onder de loep genomen wordt. Misschien dat de onderzoeken niet prettig zijn maar dan heb je in ieder geval een beetje zekerheid. En mooi dat als je zwanger bent dat je eerder mag komen voor een echo. Hopen dat dat maar heel snel mag gebeuren! Knuffels @melliemuis: dat lijkt me toch wel zwaar. Jij bent duidelijk een doorzetter @onlymarielle: helaas kijk ik geen gtst en nachtbraken doe ik ook al niet . Hier begint de eerste testdrang wel op te komen. Ik moet nog wachten tot zondag Ahhh! Vandaag maar eens afleiding zoeken op de verjaardag van mijn tantezeggertje die word drie . Hoe gaat het met de rest? Wie gaat er nog testen binnenkort? Hopelijk kunnen we met z'n allen straks een zwanger zijn tussen de 20 en 25 onderwerp oprichten
Heb met manlief afgesproken dat we tot zondag wachten. Omdat we komende dagen allemaal familie bezoekjes hebben. Als we dan een positest hebben kan ik mijn mond niet houden en als we een negatest hebben ben ik zo sip. Maar het liefst zou ik nu inderdaad richting de drogist rennen en een clearblue scoren hahahaha! Klinkt alsof ik testverslaafd ben
Spannend seepje! En fijn dat je vriend zo nuchter is melliemuis tenminste ik heb ook een hele nuchtere vriend en eigenlijk vind ik dat heel fijn. Succes vrijdag. Ik ga straks ook werken en kijk voetbal bij vrienden heb er wel zin in. Van mijn lichaam snap ik nu niet zo veel. Denk dat het bij ontpillen hoort. Zondag lichtbruine afscheiding maar maandag niks meer, ook geen ongesteldheidsbuikpijn of iets. Wel draaierig af en toe. Zw test was gister negatief dus afwachten maar. Wel gek heb het gevoel niet zwanger te zijn dus laat ongesteldheid maar komen, op naar volgende ronde.
Hier op het kantoor loop ik fijn rond in mijn Nederlandse voetbalshirt. Mijn baas komt uit Australie dus ik heb al een vuile blik gekregen hahaha. Overigens moet ik de wedstrijd op het werk kijken helaas. Ik werk tot 6 en hier begint de wedstrijd om 5 dus hoop dat er nog wat mensen overblijven om het met mij te kijken haha. Ik voel me vandaag zoveel beter! Hier en daar nog krampen, het voelt nu gewoon een beetje als een normale ongi. Ga volgende week ergens weer beginnen met ovu testen, en wat er daarna gebeurt, dat gebeurt.. Kijk nu al weer tegen al dat wachten op..
Och mijn zusje komt maandag hierheen met de auto en vroeg nog of ik wat Nederlands nodig had, dan kan ze dat zo voor me meenemen. Nu loop ik al maanden te zeuren 'ik mis dit, ik mis dat' en nu kan ik er niet opkomen. Heb al filet americain gezegd omdat ik dat nu nog kan eten hahaha. Al heb ik zo'n zin in een kroket..
Stroopwafels en beschuit verkopen ze hier tegenwoordig ook. Das mooi want vl is verzot op (hij kan het niet helemaal uitspreken dus hij zegt altijd 'stroepwaffo's' haha). Ik dacht net ineens aan koetjesrepen! Ik kom er wel haha.
YEAAAAAAAH 1-0 HUP HOLLAND HUP!!!! Onlymarielle: Met mij gaat het goed, ben bezig om als gastouder voor mijzelf verder te gaan, dus probeer het zwanger worden naar de achtergrond te verplaatsen, maar dat gaat me niet zo gemakkelijk af, haha! En hoe gaat het daar bij jou? kun je het nog wat hendelen. Dat je even minder op het forum bent, heb je toch de periode na het ongi zijn. dat is even het teleur moment en het wacht moment. Ja fantastische wedstrijd afgelopen vrijdag, en we zitten er nu weer vrolijk voor! Hopen dat het zich herhalen mag! Haha veel succes met al je mee-eters, dan heb je het er wel even druk mee! haha Ja GTST is echt een groot drama aan het worden, super gemeen van Rikki, je zou haar zo wel even op willen zoeken en haar de waarheid vertellen, hahaha! Arme Anton! (ik leef altijd nogal mee, whoepssie) En nachtbrakers, ik was er altijd een van, maar gelukkig sinds een jaar geniet ik enorm van mn slaapje, en dan ook zo laat slapen word ik geen haartje beter van, haha, alleen maar zwaar shagerijnig. Seepje: Werkse, balen dat dat net onder de wedstrijd moet! :/ Wauw 7 Juli schiet al op, je kan lekker snel terecht, en ook meteen een echo, wat fijn meid!! Briar: Gefeliciteerd met je tantezeggertje!! Ahh spannend, en dan nog tot zondag wachten :/ De dagen vliegen altijd voorbij, maar het laatste stukje van de cyclus duurt weer vreselijk lang! Zou dan ook vooral wachten tot zondag, waarschijnlijk kloppen de testen daarvoor toch niet omdat je HCG nog niet op peil is, en je uitdrukking zegt waarschijnlijk al genoeg, want zwanger zijn straal je vaak uit!! ( Als je sterk kan blijven, dat is dan ook weer lastig, haha)
Melliemuis: Hahaha leuke stunt van je om zo je baas stiekem een beetje de gek aan te steken! misschien pindakaas? suikerbrood? hagelslag? goed nadenken!! haha maar je hebt nog een paar dagen bedenk tijd! Goed dat je zo positief blijft, topper!!