Zwanger worden tussen 20 - 25 jaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Maantje555, 4 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Briar Rose

Briar Rose Actief lid

1 sep 2013
    115
    9
    18
    Flevoland
    @miloena: hey wat leuk zeg als gastouder aan de slag! Heb jij al goeie papieren of ga je die nog halen?
    Ik weet inderdaad zeker dat we het uit gaan stralen, iedereen is ook op de hoogte van ons medische traject. Dus ze houden ons al in de smiezen :D

2. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @briar; dan is het helemaal gevaarlijk, haha!!
    Jaa super leuk. Ja heb de opleiding gastouder opvang alseerst gedaan en daarna vpor kinderopvang en peuterspeelzaal. Alle papieren zijn op orde. Vrijdag krijg ik bezoek vanaf het gastouder bureau, helemaal spannend. En dat word morgen een lekker dagje aan de poets hahah.

Melliemuis; je baas al gevlucht? Haha die zal je de komende weken wel een beetje ontwijken haha!

3. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Oh Briar, dan zou ik inderdaad niet testen.. Als mensen weten hoe en wat dan kunnen ze ook aan je zien of het wel of niet zo is als je getest hebt. Dan kan je het beter oprecht niet weten:)
    Voel je al iets? Wat zegt je gevoel over wel of niet? Ik hoop echt heel erg voor jullie dat het meteen raak is!!

Miloena succes met poetsen;) Komt vast wel goed, als je al die papieren hebt en het leuk vind om met jonge kinderen te werken dan is het echt wel goed.. De meeste gastouders hebben echt alleen een gastouder papiertje:)

Ik heb een klein beetje goed nieuws, vanochtend een positieve ovulatie test gehad:) Ik zit nu op dag 19 van de cyclus als ik vanaf de eerste dag van de miskraam tel.. Heb normaal mn eisprong rond dag 16 dus had me er al bij neergelegd dat het blijkbaar niet meer zou komen, dus ben echt blij:D Zelfs vriendlief vanochtend zo gek gekregen haha:p Is normaal niet zo'n ochtend mens.. Ik ga nu twee nachtjes wel voor de studie, dus dan zien we elkaar niet meer. Vanaf nu dus officieel weer op het wachtbankje:) 3 juli mn nod..

4. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Spannend Indy!! Hoop het zo voor jullie!

Hier eigenlijk relatief weinig last van kwaaltjes hoewel ik me echt een olifant voel…. Het is niet dat ik niet genoeg beweeg maar lichaam lijkt overal waar het kan wel vet op te slaan. Ik eet ook niet belachelijk veel gewoon 'normaal'

En m'n buik vind ik gek genoeg het probleem niet, maar m'n benen….. Oh help die benen vind ik zo'n ramp

5. Briar Rose

Briar Rose Actief lid

1 sep 2013
    115
    9
    18
    Flevoland
    @miloena: Klinkt goed! Laat je even weten hoe het is geweest vrijdag? Voor nu dan maar vast toi toi toi!

@Indy: ja wel last van mijn borsten, druk in mijn onderbuik, lage bloeddruk, slecht slapen en daardoor erg chagerijnig. Ik hoop natuurlijk dat dat door een zwangerschap komt :D Maar dit is ook mijn eerste ronde met medicatie en een eisprong dus misschien hoort het ook wel bij mijn menstruatie.
    Wat goed zeg, toch nog een eisprong! Schuif gezellig aan op het wachtbankje :D

@seepje: Waarschijnlijk ben jij de enige die het ziet en vind je manlief je er prachtig uitzien! ;)

6. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    sorry dames heb jullie zwaar verwaarloosd maar ben zooooooo moe het is echt niet normaal.
    het liefst slaap ik de hele dag maar dat gaat natuurlijk niet met een kleine meid die ook aandacht wil.

Ben sinds deze week ook net begonnen met werken bij een nieuw bedrijf wat nog helemaal opgestart moet worden, ma en di werk ik op kantoor en de rest thuis.
    Dinsdag viel ik zowat in slaap achter mijn laptop hahah

en thuis komt er ook maar weinig van werken terwijl ik normaal gesproken de hele dag wel kan ontwerpen enz.

Veder hier ook weinig kwaaltjes, moe en hoofdpijn dat is het eigenlijk.
    Gister is MvM langs geweest dus ben volop aan t piesen voor t goede doel.

7. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Miloena: Haha NEDERLANDD! Hij heeft nog niet tegen me gesproken hoor hahaha. Wel had ie gisteren zijn kantoor versierd met een palmboom, opblaaskangeroe en een surfplank, denk dat ie dat nu wel weer weg kan halen. Zal zo even een foto maken, en hier plaatsen, puur leedvermaak dit!

Ik ben nu nog snel heel erg moe. Mijn eetlust is ook verdwenen, gisteren had vriendlief een pan heerlijke curry gemaakt maar heb nog geen half bordje opgekregen. Ik vond het zo sneu voor hem!

@Briar: Gastouder, wat tof! Als klein meisje zat ik vaak ook overdag bij een gastouder maar daar kan ik me eigenlijk weinig van herinneren.

@Seepje: Ja, erg is dat he! Ik voelde me zo opgeblazen, zelfs terwijl ik zelfs gezonder ben gaan eten.

@Indy: Fijn dat je je ei toch gevonden heb deze maand en knap dat je hem direct gebruikt haha ;) Ik denk dat ik mezelf heeel slecht in bedwang kan houden en deze maand toch probeer zwanger te worden maar ik kijk even aan hoe ik me voel.

Ik moet eerlijk zeggen dat deze mk me beter af gaat dan de vorige, toen ben ik echt heel ziek geweest.

8. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Indy: dankjewel, nog niet echt de gang kunnen pakken, ben nog zo lui! mijn enigste vrije dag in de week en dan ligt het bed zo lekker. Maar zal nu maar aan de slag! Het komt vast wel goed ja :)
    Wat super dat je al meteen weer aan de slag kan! Jammer dat je dan net 2 daagjes weg moet, welkom terug op het wachtbankje!! Hopen dat het weer snel raak mag zijn meid!!

Seepje: Het valt vast wel mee seepje, misschien kijk je er morgen weer heel anders tegenaan, en zoals Briar al zegt, je manlief zal er vast anders tegenaan kijken!!

Briar: Ik laat het morgen meteen weten wat er uitkomt.
    Je hebt al aardig wat kwaaltjes zo te horen! Ik duim voor je!!

Jmay: Pak lekker je rust meid!!
    goed dat je aan mvm meedoet!!

9. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    hahaaha melliemuis dat wil ik wel geloven! nu jij je bureau maar in de oranje sferen of niet? hahahaha!
    En ik had het met Briar over dat ik gastouder word, haha.

10. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Oeps, haalde het ff door elkaar haha.

Nouja, het merendeel van het kantoor is voor Engeland natuurlijk. Dit is een heel internationaal bedrijf, we hebben hier een Griek, een Fiji, een Duitser, een Australier, 2 Nederlanders (ik begeleid Nederlandse stagiaires), een Ier, een Franse, een Oekrainees (ofzo), een Franse Belg, een Kenyaan, eentje uit Barbados, 2 Indianen, 2 Estlanders, en een Spanjaard die net voor het WK terug ging naar zijn eigen land haha. Ondanks dat het merendeel niet meedoet met het wk, is er best een competitieve sfeer hier haha. Maar dat maakt het wel superleuk!

11. Briar Rose

Briar Rose Actief lid

1 sep 2013
    115
    9
    18
    Flevoland
    Nou hier is de eerste spotting gesignaleerd, dat wordt hem dus niet deze ronde :(. Waarschijnlijk zet het morgen door

12. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Oh balen Briar :( Geen innestelingsbloed?

13. Briar Rose

Briar Rose Actief lid

1 sep 2013
    115
    9
    18
    Flevoland
    een dag voor mijn NOD, kan me niet zo goed voorstellen dat dat het is..... Zou leuk zijn maar durf het niet te hopen :(

14. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Oh ik dacht dat het vaak juist rond je NOD kwam. Weet ik veel, lichamen zijn raar haha.

Succes in de volgende ronde ;)

15. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Jammer briar! Had echt gehoopt dat het de eerste ronde meteen raak zou zijn voor jullie:(

Als het echt doorzet hoop ik gewoon dat het in de tweede ronde raak is!
    Dikke knuffel

16. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Melliemuis: Hahaha dat is helemaal gezellig. Dan is het niet 2 nederlanders - je hele kantoor. Nu is het lekker een mengelmoesje, haha! Dan hopen we helemaal dat Nederland gaat winnen.

Briar: Ah balen meid, hoop dat het meevalt en het niet doorzet. Hoop blijven houden, en is het deze ronde niet dan vast een andere!

17. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Ik dacht, ik begin vandaag toch maar vast aan ovulatietesten, nou stond mijn mond wagenwijd open dat ik nu een positieve ovutest in mijn handen heb. Zal dit nog komen door de miskraam? Denken jullie dat ik nog HCG in mijn lichaam heb ofzo? Ik bloed nog steeds dus een ei lijkt me echt supersterk. Ik weet dat ik supervruchtbaar ben maar een chronische ei? Dacht het niet hahaha.

18. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
  19. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Sommige ovulatietesten reageren inderdaad ook op hcg.. dus ik denk eerder dat het nog de zwangerschapshormonen zijn dan dat je nu alweer een eisprong hebt eerlijk gezegd. Maar ik weet er ook het fijne niet van hoor..

Was hier een tijdje terug wel een meisje wiens ovulatietesten aan het eind vd maand opeens enorm opliepen, die bleek ook zwanger te zijn..

20. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Ja ik las daar inderdaad al over. Misschien toch nog even de ovulatietestjes in mijn nachtkastje laten liggen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog geen negatieve ovulatietest heb gehad. Vorige maand toen ik testte was hij ook meteen positief, zal wel toeval zijn. Dit is ook een ander merk.

Deel Deze Pagina