Je moet wel even je bloed ook laten controleren of de HCG zakt Heb je trouwens je vitamine D al eens laten controleren? Ik las laatst iets over supervruchtbaarheid heb je dit al eens laten onderzoeken? 'Supervruchtbaarheid oorzaak miskramen' | GezondheidsNet En ik zou vitamine D ook even laten checken, bij een ernstig tekort eraan kan dat ook miskramen opleveren.. Ondertussen moet ik vriendjelief misschien maar een beetje gaan voorbereiden op het feit dat als alles zo goed blijft gaan als nu ik toch niet de meubeltjes van de kleine meid wil gebruiken. A. ik vind ze toch stiekem niet zo mooi, en b. ze zijn veels te groot voor als ze bij ons in de kamer moeten staan..... Ik heb liever zoiets als dit bol.com | Bebies First Toledo - Complete Babykamer - Wit | Baby
Oh wow, dat is interessant. Nog nooit van gehoord.. word er zelfs een beetje bang van eigenlijk. Ga het vanavond direct even navragen bij de vk, bedankt!
Ik zou sowieso wachten tot je een negatieve zwangerschapstest hebt gehad voor je weer aan de slag gaat met ovulatietesten.. Ik heb vorige week ofzo voor het eerst een negatieve zwangerschapstest gehad, daarna negatieve ovulatietesten en gister opeens een positieve. Vreemd genoeg nog geen eisprong gevoeld terwijl ik die normaalgesproken altijd duidelijk voel. Maar misschien moet ie nog komen, kan volgens mij in 48 uur na de positieve ovulatietest toch? Dus dan is er nog even tijd.. Snap wel dat je liever iets anders wilt hoor seepje, al is het alleen maar door de hormonen Omdat ik nog student was en niet zo veel geld had hebben we bij mijn eerste zwangerschap behalve wat kleertjes en een draagdoek niks nieuw kunnen kopen. Heb toen gelukkig van een nichtje heel veel mooie baby meubeltjes gratis overgenomen. Die zagen er nog erg mooi uit en waren ook gewoon mijn smaak waardoor het niet als een tweede keus voelde. Maar snap dat je je kindje niet in spulletjes wil leggen die je niet mooi vindt. Via marktplaats kan je soms volledige babykamers vinden voor veeeeeel minder geld dan dat die dingen normaal kosten. En soms nauwelijks gebruikt Dus dat zou je best kunnen kijken. Als je iets vindt wat niet belachelijk duur is dan zal hij wel een beetje begrip kunnen opbrengen toch? Hoe is je vriend er nu onder eigenlijk? En hoe voel jij je??
Ik blijf er nu ook met mijn tengels vanaf hoor haha. Was gewoon nieuwsgierig, had er toch toevallig een in mijn tas zitten. Niet meer doen dus haha.
Haha mijn vriend en ik staan lijnrecht tegenover elkaar in bepaalde zaken. Vooral als ik iets anders wil dan hij bij de eerste wordt ie zo aanvallend. Waarop ik elke keer uitleg dat dat niet verkeerd is maar zeker niet mijn manier.... En die meubeltjes tsja hij vind ze prachtig nog en dat moet dan staan boven wat ik vind.... en door de hormonen ben ik net een tikkende tijdbom als ik het had mogen schilderen prima maar zoals het nu is vind ik het afgrijselijk. Evenals zijn opmerking ja maar ..... (exvrouw) deed dat zo. Fuck you i don't wanna know. Verder gaat het wel goed hoor
Ouch, praten over hoe de ex vrouw het deed? Had hem een blik verkocht haha. Hopen dat je vriend het ook in gaat zien, het is jouw eerste kindje, dan hoef je toch niet zijn oude spullen over te nemen? Zou ik heel naar vinden, neemt ook best veel dan de fun af lijkt me. Tenminste, dat zou ik vinden. Kijk nu al uit naar de hele babyuitzet uitzoeken, prrachtig vind ik het!
Klopt, en ik hoef niet eens 'nieuw' ik zou alleen dolgraag de oude spulletjes verkopen en via markplaats zelf struinen naar nieuwe spullen. Hij vind dat dus onzin Oh en die 'ik doe je wat blik' heeft ie al meerdere malen gehad evenals een grote mond. Heb hem ook duidelijk gemaakt dat ik haar niet ben, niet met haar vergeleken wil worden en dat hij daar ook mee moet stoppen want ik heb daar niets aan en het frustreert me alleen maar En sorry dat ik het zeg, maar zijn manier van opvoeden was 'alles doen wat ze wilde' waardoor de kleine dus tot haar 4e een verwend nest was. Om mij hoeft dat niet zo Evenals dat ik bijv. geen Wipper wil omdat ik dat niet nodig vind en je op die manier je kind niet stimuleert zelf te gaan zitten. Vond hij BS want de kleine zat hier met 10 maanden zelfstandig. (Dat is voor een meisje dus erg laat) Maar goed. ik laat het voor vandaag wel weer rusten. Vriendlief lijkt soms teveel op zijn moeder. Vond het ook zo zielig van m'n schoonmoeder dat ze dacht dat dit niet haar kleinkind werd. Tsja het zijn mensen op leeftijd. Mijn moeder is nog jonger en zal hier dan ook veel vaker zijn, maar alleen door zo'n opmerking al snap ik waarom ik daar niet zo graag ben
Dag allemaal, ik ben een nieuwkomer , las een beetje de verhalen door en besloot om me aan te sluiten bij deze groep Ik ben 22 en ben aan het proberen voor het eerst erg spannend vind ik het allemaal. Ze hebben PCOS bij mij vastgesteld en ben klaar met de eerste ronde clomid50, eisprong heb ik vandaag gehad dus 4 juli moet ik weer naar het ziekenhuis voor een gesprek met de Arts en tegelijkertijd wachten we op mijn Nod wat waarschijnlijk rond 1 juli is
Echo gehad trouwens en ik ben zo'n beetje leeg. Wel zo fijn. Ik bloed ook niet zo heel veel meer. Vk zei inderdaad dat de ovulatietest positief was omdat ik waarschijnlijk nog hcg heb ronddwarrelen. Ik heb haar verteld over dat artikel en de vitamine d gebrek. Mijn vit D was dikke prima, dat was blijkbaar al getest. Ik heb wel een ijzertekort en een hele lage bloeddruk. Verder kunnen ze nog weinig voor me doen. Mocht het weer niet goed gaan, moet ik naar de gyn en gaan ze wat onderzoekjes doen. Het enige nare is dat de NHS gyn een giga wachtlijst heeft (4 maanden!!!).. dus we gaan duimen draaien. Ik moet maandag sowieso naar de ha voor mijn rug, kan ik hem ook even wat vragen stellen. Tot dan ga ik even chillen tot we weer vrolijk kunnen klussen moet er nu nog niet aan denken.
Hoi lieve dames, wat is het weer vreselijk druk geweest de afgelopen tijd en de aankomende week belooft ook weer druk te worden... Pff! Als jullie vinden dat ik jullie verwaarloos dan moeten jullie het natuurlijk zeggen want dat is wel een beetje zo! Ik hoop ook niet dat jullie het me kwalijk nemen..! Wij hebben afgelopen zaterdag onze eerste inwendige echo gehad en ik moet aanstaande zondag ook weer voor een echo, heel apart dat dat nu ineens allemaal ook in het weekend kan he... Moet er nog heel erg aan wennen. Gelukkig hoef ik nog niet elke dag te prikken en willen ze het toch in de "natuurlijke" cyclus proberen met alleen 1 prikje als de eicel 18mm groot is en dan 2 dagen daarna vind de inseminatie plaats... Spannend! Duimen jullie met me mee dat het eindelijk een keertje raak mag wezen??? Xxx !
Ik duim zeker met je mee SD6!! Ik gun het jullie nog steeds enorm! Ondanks dat je ons zwaar verwaarloosd (dat snap ik precies hoor meis.. zo druk, zoveel aan je hoofd.. en ik merk zelf ook dat ik vooral veel op het forum kijk als ik in de buurt van mn nod kom, denk dat meer dat wel hebben) @Nani: welkom! Ben benieuwd hoe de clomid aanslaat, een eisprong klinkt goed! Maar ik weet niet precies van PCOS inhoud om eerlijk te zijn.. Hoop in elk geval dat je snel zwanger mag zijn Gaan jullie momenteel voor de eerste? @Melliemuis: je vk klinkt in elk geval als een fijn persoon! Goed nieuws van de vitamine D.. Wat betreft je ijzer: is er floradix te krijgen in engeland? Zo niet zou ik dat echt even aan je zus vragen, die vroeg toch laatst om een boodschappenlijstje? Dat is in NL in gezondheidswinkels of eko/bio winkels te krijgen.. Het is een kruidendrankje waardoor je ijzer enorm stijgt.. Ben na mn bevalling in een week van 6.5 naar 8.2 gegaan (voor iemand die nooit boven de 7.5 uitkwam en bijna consequent bloedarmoede had was dat best bijzonder) Dat je bijna schoon bent is, hoe wrang misschien ook, ook super goed nieuws toch? Curretage lijkt me echt een hel! En ergens denk ik dat als je lichaam het snel oppakt (het schoonmaken enzo) dat je lichaam ook een nieuwe cyclus en eventuele nieuwe zwangerschap weer sneller op zal pakken. Ik weet niet of jullie meteen weer willen proberen zwanger te worden? Wij eigenlijk wel.. Komt misschien heel ongevoelig over maar ik heb niet het gevoel dat wachten met zwanger raken helpt in het verwerken van een miskraam. Voor ons dan. Het is zeker niet het ene met het andere kindje vervangen.. We willen gewoon graag een broertje of zusje voor onze kleine man, dat wilden we twee maanden terug en dat willen we nu nog steeds.. Ohohoh, wat hoop ik dat er in mei een boel dames hier op roze mogen Zullen we proberen een nodlijst op te stellen? Mijn nod is in elk geval op 4 juli. Als jullie je naam, nod enz. in een berichtje posten zal ik zo wel proberen een nodlijst te maken als jullie dat leuk vinden? Ik merk dat ik het zelf wel leuk vind.. leef echt met andere meiden hier mee maar weet soms niet wie nou bijna kan testen enzo..
@SD6: Ben benieuwd! Hier duim ik ook voor je mee! @Indy: Volgens mij hebben ze dat hier ook! Ik gebruik Beroca bruistabletten voor mijn extra pietamientjes. Ik kan verder geen pillen slikken ivm dysfagie. Mijn vk is inderdaad een schat van een vrouw! Gelukkig kan ik bij haar blijven bij mijn volgende zwangerschap Weetje, ik wil heel graag direct weer door, ik voel me best goed gek genoeg. Als ik mijn ei heb gevonden en ik voel me goed, dan gaan we er gewoon voor. Voor hetzelfde geld duurt het alsnog lang voor ik weer zwanger ben. En zoniet dan ben ik helemaal blij natuurlijk. Hebben jullie nog plannen voor het weekend? Hier lekker lui op de bank denk ik. Hoop dat we nog een beetje zon krijgen. Pas geleden een nieuwe tuinset gekocht maar nog nauwelijks kunnen gebruiken
@Sd6. Succes zal ook voor je duimen @mellie muis Dank je wel @Indy22 Dank je wel ja ik hoop over 10 dagen goed nieuws te hebben. PCOS houd in dat ik heel veel hele kleine eiblaasjes heb en de gynaecoloog ging er vanuit dat ik geen eisprong kreeg omdat mijn eiblaasjes waarschijnlijk niet spontaan zouden gaan groeien. En gelukkig is het toch gelukt met de clomid om de eisprong op te wekken Ik zie dat velen van jullie een moeizame periode achter de rug hebben , maar ik hoop dat het voor jullie ook gauw raak mag zijn zonder complicaties
Ik heb heerlijke therapie gevonden nu. De aanstaande babykamer leeghalen. Het is nu onze logeerkamer/inloopkast haha en staat vol met dozen van de verhuizing. Eindelijk alles uit zoeken, hoop spul naar de kringloopwinkel. Was vergeten hoe groot die kamer eigenlijk is. En dan even voorstellen met al die meubeltjes erin. Heerlijk!
Melliemuis; Dat is fijn dat je zekerheid hebt over dat alles wel ecgt weg is. En de ovulatietestjes nog maar even laten liggen dus! Blijven afwachten! Hopen op snel weer een nieuwe zwangerschap! Seepje; Wat vervelend voor je met praat over exvrouw dat is inderdaad iets wat je gewoonweg niet wilt weten. Maar waarom dacht je schoonmoeder dat het niet haar kleinkind was??
Sd6; tuurlijk verwaarloos je ons niet! Als je je ei kwijt wilt of gewoon lekker wilt kletsen doe je dat gezellig. Maar heb je de tijd er niet voor, dat maakt ook niet uit. Het is gewoon vrijblijvend contact om elkaar te helpen en er voor elkaar te zijn, toch?! Indy; het nod lijstje is een goed idee. Wat jij hebt heb ik namelijk ook. Ook al probeer ik elke dag mee te kunnen lezen/leven kan ik niet alles onthouden haha. Mijn nod is: 30 Juni Nani; Welkom op het forum. Ik duim met je mee hopen dat de clomid gauw mag aanslaan! Melliemuis; afleiding is altijd goed! En daar heb je vast nog wel een heel klusje aan!!
het 20-25 lijstje Nod lijst: Miloena - jaar - 8e ronde - 1e kindje - nod 30 juni Nani - jaar - ronde - 1e kindje? - nod 1 juli Indy - 23 jaar - 1e ronde - 2e kindje - nod 4 juli Briar - jaar - ronde - 1e kindje? - nod? Zwanger Seepje - jaar - 1e kindje (mama van een bonus dochter) - uitgerekende datum? Jmay - jaar - 2e kindje - uitgerekende datum? Cyclus uitvogelen: Marielle Melliemuis Als jullie op de lijst willen moeten jullie even een berichtje plaatsen met je info, dan vul ik m aan (of je vult de lijst zelf aan, ook prima