Zwanger worden tweede kindje 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door joy1980, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Hahahaha niet erg productief zijn wij

2. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Helaas lieve meiden, een omo witte test.
    De hoop is gevlogen ben ik bang.
    Nod is komend weekend...

Heb alleen het idee dat die firma mij de verkeerde testen heeft opgestuurd aangezien ze er exact hetzelfde uitzien als de testen die ik vorige week had besteld en die ik nu had besteld zouden "vroege" testen moeten zijn.
    Heb ze maar een mail gestuurd.

3. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Dat is balen zeg! Staat het niet op de verpakking of het vroege testen zijn of niet?

4. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Balen ladycake... Maar idd even op de verpakking kijken of het wel echt vroege testen zijn?
    En misschien is de innestelling wel later geweest.. dus zou proberen het weekend nog een keer te testen...

5. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Dat denk ik ook ja..

6. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Balen zeg! Maar je weet nooit ;)

Eerlijk gezegd zou ik niet zover voor nod testen, ik zou mezelf alleen maar gek lopen te maken. Ik test liever na nod dat je eigenlijk gelijk wel zekerheid hebt, dan dat je voor nod test en het eigenlijk nog niet zeker is..

Maar goed, ieder moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt natuurlijk.. Misschien komt het bij mij door de lange weg naar de 1e zwangerschap. Toen durfde ik pas te testen op 18 dagen na iui, 4 dagen later dus dan dat had gemogen , maar die was wel gelijk knalpositief!! Eerder durfde ik echt niet bang voor een megateleurstelling, want dan had het ivf moeten worden, maar dat was gelukkig niet nodig :D Maar goed ik dwaal af haha, we gaan er vanuit dat ons hele clubje dit jaar zwanger wordt!

7. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Je hebt echt helemaal gelijk. Aan de ene kant zegt mijn gevoel: doe niet zo dom, wacht gewoon netjes en test in het weekend, is ie dan negatief op naar de volgende ronde.
    Maar aan de andere kant is er zo de hoop om zwanger te zijn en nog een mooi wereldwondertje te krijgen, gek he?
    Nou ja ik heb nu testen besteld bij zwanger en kids en ga proberen om in ieder geval tot vrijdag te wachten.

Morgen de kleine meid voor het laatst op de creche. Dus net traktatie klaar gemaakt.

8. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    @ladycake, je bent pas niet zwanger als je ongesteld bent, dus blijf gewoon hopen meid.

9. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Dat is erg lief van je Danif!

10. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

Balen ladycake... Maar nog even hoop houden tot je nod!

11. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Ik zat ook te twijfelen om die ovulatietesten te halen, maar ik heb me voor genomen gewoon af te wachten, is eerste ronde nog maar dus kan altijd nog :p (ook al zegt mijn gevoel iets heel anders haha)

12. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Al sinds april 2013 bezig voor tweede. Nu in medis
    Overijssel
    Idd ladycake! Nog geen rode duivels betekend nog hoop! Ik blijf voor je duimen. Voor ons allemaal natuurlijk! :)

Ik ben zenuwachtig voor donderdag. Om 15.10 afspraak bij gynaecoloog om te kijken of er niet iets 'mis' is gegaan na de curretage. Aan de ene kant lijkt het me een hele opluchting als ze niks bijzonders vinden, maar ben btj onzeker over m'n lichaam de laatste tijd.. Maja 'nog maar' ronde 7. We blijven doorgaan :)

Die ovulatietesten van action. Iemand enig idee wat ze kosten per stuk? Heb ze bij de action nog nooit gezien. Ben benieuwd :)

13. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Dank jullie wel meiden! Toch nog maar een klein beetje hoop houden dan hihi.

Hebben jullie ervaring met de zwanger en kids testen?

Action zwangerschapstesten zijn 1,49 voor 2. Ovulatietesten waren geloof ik ietsje duurder maar nooit heel duur lijkt mij, het is tenslotte action ;)

Wat hebben jullie gegeten vanavond?

14. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Aan de ene kant vind ik dat ik er relaxt mee om moet gaan, maar aan de andere kan zit er al zoveel jaar tussen met de eerste en wil ik dit klusje zo snel mogelijk even klaren. Een ovu-test kan daar natuurlijk bij helpen. Echter was ik voor de eerste altijd erg regelmatig en we klussen gewoon om de dag, dus heeft het toegevoegde waarde om te weten wanneer je eisprong is, vraag ik me dan af

Wij hebben witlof gegeten, met aardappels en een gehaktbal.

15. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Ik heb ontdenkt hoe je kan vragen of je groep gesloten kan worden. Kwam dit tegen op het forum: Dergelijke aanpassingen kun je doorgeven via het melden icoontje (verkeersbordje met uitroeptekentje) van het betreffende bericht. Eén van ons pakt het dan op.

Ik heb gelijk een berichtje gestuurd

16. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Ik lees net hier ergens op het forum dat bij meerdere mensen de ovulatietesten van de action niet werken!!

17. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Ik las juist dat ze wel werken..... Heel verwarrend

18. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    ow haha heel verwarrend inderdaad..

Iemand ervaring met de testen van 123zwangerschapstesten.nl??

19. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Ik ha ze gewoon proberen en dan zien we het wel

20. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Wij hebben aardappels, stoofpeertjes en een stuk schouderkarbonade gegeten. Smaakte prima!

Hmz vandaag alweer dag 22, ben benieuwd wanneer ik ongi wordt, vorige keer dag 24 al, die zag ik toen nog ff niet aankomen..

Deel Deze Pagina